Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sch00m View Post
    Efedrine een nadelig effect op de afgifte van catecholamines? Heb je daar een studie of iets van? Dat is het nieuwste wat ik hoor. Dat is toch de reden dat efedrine genomen word? De verhoogde afgifte van epinefrine en norepinefrine.
    ik doelde op het effect ervan, het zou iets afbotten waardoor het minder effectief zou zijn voor vetverlies in bepaalde situaties, ik ga het terugzoeken als ik wat meer fut heb.
    the one and only tabata overlord

Comment

Hehehe, depleted neem ik aan? Ik heb 't ook. Totaal geen puf om te lezen en te leren. Alleen maar slapen het liefste. Hersens staan op stand-by.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Hehehe, depleted neem ik aan? Ik heb 't ook. Totaal geen puf om te lezen en te leren. Alleen maar slapen het liefste. Hersens staan op stand-by.
        nee, buikgriep volgens mij, ik heb heel gisteren en vandenacht op de pot gezeten. Ik heb een houten kop van uitdroging, en spieren zijn zo plat als een vijg maar toch hou ik vocht vast.

Maar ik begin te beteren, dus hopelijk kan ik straks toch iets van training doen, al voel ik mij zo slap als een vaatdoek.

Comment

Hmm, klinkt klote man. Hoeist nou? Beetje alive alweer?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ben van deze nacht terug in Belgie, mijn dieet gisteren upgefucked door vertraging(4 uur...), en vreselijke honger. Stevig gezondigd(2 mattentaartjes+2rijsttaartjes+smos tonijnsalade+2 worstenbroodjes+spaghetti thuis), vandaag hou ik een pak meer vocht vast dan gisteren. Durf me nog niet op de weegschaal zetten, eerst dat vocht er terug af

Ben wel helemaal door de ziekte, toch 3 dagen last van gehad.

Ik wou vandaag beginnen met toremifene als nakuur, maar ik zag net dat mijn pot gevallen(kat moet mijn kas hebben opengekregen) is, stuk gebarsten, en de olijfolie eruit is gelekt(mooie vetplek in mijn kast). Resultaat is dat die toremifene nu niet alleen steenhard is, maar ook nog kans op glasscherven bestaat.

Dusssss dat wordt bovenop clen ook nolvadex. Spijtig lijkt het maatje waar ik hier in de buurt spullen kan halen niet te bereiken voor het moment. En hopelijk heeft hij zijn DNA-rommel weggedaan.
            Last edited by Genjuro; 01-05-2010, 10:08.

Comment

Yeaaaaaah wat een godverdomse kutdag, je leert echt wie je echte vrienden zijn als je een paar maand weg bent geweest, en wie je laat vallen als een baksteen of zelfs een mes in je rug steekt. Ik ben blij en kwaad tegelijk dat ik mijn Glock voor ik vertrok heb weggedaan, anders waren er doden gevallen. Sta nog te trillen van woede, who needs clen.

Speaking of clen, zowel clen als nolva is niet aan te geraken op korte termijn. Tegen dat ik het zou hebben zou ik al terug wegzijn.

Comment

Dat klinkt niet best.

Verder wel alles naar tevredenheid? Hoe gaat het cutten na de ziekte?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

cutten gaat geen bal voorruit meer de laatste week, en vandaag kan het me geen barst meer schelen. Heb net een fles drank en wat sigaretten gehaald na zolang te stoppen met beide, ff proberen kalmeren en dan proberen te slapen.

Al die shit is relatief onbelangrijk tov andere zaken in het leven, dat leer je wel uit zo'n situaties. Maar ik kom het wel weer teboven vandeweek, en haat werkt heel goed bij mij als motivatie.

Comment

Met al die shit bedoel je het trainen, cutten, et cetera? Weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar zo te lezen is het heftig. Sterkte!
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hopelijk neem ik je niet te letterlijk en heb je echt een mes in je rug gehad maar is het spreekwoordelijk.
                      sterkte gen, ik kan enigzins meepraten over het feit dat vrienden je laten vallen. al maakt het na een tijdje je leven een stuk gemakkelijker..
                      kalm aan!

Comment

om het kort te houden, 2 van de mensen voor wie ik mijn leven zou geven hebben me compleet bedrogen, en een 3de die er van wist heeft me niks gezegd.

Het waren geen vrienden zoals iedereen heeft, het waren mensen van wie ik hield alsof ze mijn eigen bloed waren, man of vrouw, die ik vertrouwde met mijn leven. En dan bedriegen ze je op een manier waar geen woorden voor zijn.

Dit is echt precies niet echt, maar een nachtmerrie.
                        Last edited by Genjuro; 02-05-2010, 20:59.

Comment

Is moeilijk om er iets over te zeggen....maar hou je taai, en doe geen dingen waar je spijt van kan krijgen.

Sterkte!
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Jeetje, nogmaals sterkte Genj! Wellicht loze woorden, maar toch.

Comment

ugh, slecht geslapen maar dankzij wat slaappillen toch wat nodige rust gehad.

Heb niet veel keuze dan gewoon overleven op het moment, ik zit echt vol met haat, maar op korte termijn kan ik me toch niet wreken, dat gaat pas als ik volledig terugben. Heb ik even de tijd te zien hoe het het beste aan te pakken.

Bedankt voor de steun al iedereen. Had ik het hier niet kunnen neerschrijven weet ik niet wat er gebeurd was. Dan had ik ms de verkeerde mensen iets misdaan.

Dus we gaan gewoon verder met trainen. Ik ga eens kijken naar een goede vochtafdrijver, geraniumwortelextract(ik heb een te hoge crash van ephedrine, mijn intelligentie en vermogen tot logisch nadenken lijdt er echt hard onder de dagen erna) en ms een legaal pct-product. En vit D en Q10.
                              Last edited by Genjuro; 03-05-2010, 12:44.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                ugh, slecht geslapen maar dankzij wat slaappillen toch wat nodige rust gehad.

Heb niet veel keuze dan gewoon overleven op het moment, ik zit echt vol met haat, maar op korte termijn kan ik me toch niet wreken, dat gaat pas als ik volledig terugben. Heb ik even de tijd te zien hoe het het beste aan te pakken.

Bedankt voor de steun al iedereen. Had ik het hier niet kunnen neerschrijven weet ik niet wat er gebeurd was. Dan had ik ms de verkeerde mensen iets misdaan.

Dus we gaan gewoon verder met trainen. Ik ga eens kijken naar een goede vochtafdrijver, geraniumwortelextract(ik heb een te hoge crash van ephedrine, mijn intelligentie en vermogen tot logisch nadenken lijdt er echt hard onder de dagen erna) en ms een legaal pct-product. En vit D en Q10.

Strekte kerel! Ik heb ook een soortgelijk iets meegemaakt dat "echte" vrienden me bedrogen hadden. Ik stond zelf op dat moment niet meer in voor mezelf en ze hebben me met 3 man van een "vriend" moeten afhalen.

Maar ik heb gelukkig geen wraak genomen anders had ik hier misschien niet gezeten.

Dus sterkte kerel en laat je niet gek maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X