Originally posted by sch00m
View Post
Genjuro's final phase
Collapse
X
-
Hehehe, depleted neem ik aan? Ik heb 't ook. Totaal geen puf om te lezen en te leren. Alleen maar slapen het liefste. Hersens staan op stand-by.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostHehehe, depleted neem ik aan? Ik heb 't ook. Totaal geen puf om te lezen en te leren. Alleen maar slapen het liefste. Hersens staan op stand-by.
Maar ik begin te beteren, dus hopelijk kan ik straks toch iets van training doen, al voel ik mij zo slap als een vaatdoek.the one and only tabata overlord
Comment
-
Hmm, klinkt klote man. Hoeist nou? Beetje alive alweer?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ben van deze nacht terug in Belgie, mijn dieet gisteren upgefucked door vertraging(4 uur...), en vreselijke honger. Stevig gezondigd(2 mattentaartjes+2rijsttaartjes+smos tonijnsalade+2 worstenbroodjes+spaghetti thuis), vandaag hou ik een pak meer vocht vast dan gisteren. Durf me nog niet op de weegschaal zetten, eerst dat vocht er terug af
Ben wel helemaal door de ziekte, toch 3 dagen last van gehad.
Ik wou vandaag beginnen met toremifene als nakuur, maar ik zag net dat mijn pot gevallen(kat moet mijn kas hebben opengekregen) is, stuk gebarsten, en de olijfolie eruit is gelekt(mooie vetplek in mijn kast). Resultaat is dat die toremifene nu niet alleen steenhard is, maar ook nog kans op glasscherven bestaat.
Dusssss dat wordt bovenop clen ook nolvadex. Spijtig lijkt het maatje waar ik hier in de buurt spullen kan halen niet te bereiken voor het moment. En hopelijk heeft hij zijn DNA-rommel weggedaan.Last edited by Genjuro; 01-05-2010, 10:08.the one and only tabata overlord
Comment
-
Yeaaaaaah wat een godverdomse kutdag, je leert echt wie je echte vrienden zijn als je een paar maand weg bent geweest, en wie je laat vallen als een baksteen of zelfs een mes in je rug steekt. Ik ben blij en kwaad tegelijk dat ik mijn Glock voor ik vertrok heb weggedaan, anders waren er doden gevallen. Sta nog te trillen van woede, who needs clen.
Speaking of clen, zowel clen als nolva is niet aan te geraken op korte termijn. Tegen dat ik het zou hebben zou ik al terug wegzijn.the one and only tabata overlord
Comment
-
cutten gaat geen bal voorruit meer de laatste week, en vandaag kan het me geen barst meer schelen. Heb net een fles drank en wat sigaretten gehaald na zolang te stoppen met beide, ff proberen kalmeren en dan proberen te slapen.
Al die shit is relatief onbelangrijk tov andere zaken in het leven, dat leer je wel uit zo'n situaties. Maar ik kom het wel weer teboven vandeweek, en haat werkt heel goed bij mij als motivatie.the one and only tabata overlord
Comment
-
Met al die shit bedoel je het trainen, cutten, et cetera? Weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar zo te lezen is het heftig. Sterkte!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
om het kort te houden, 2 van de mensen voor wie ik mijn leven zou geven hebben me compleet bedrogen, en een 3de die er van wist heeft me niks gezegd.
Het waren geen vrienden zoals iedereen heeft, het waren mensen van wie ik hield alsof ze mijn eigen bloed waren, man of vrouw, die ik vertrouwde met mijn leven. En dan bedriegen ze je op een manier waar geen woorden voor zijn.
Dit is echt precies niet echt, maar een nachtmerrie.Last edited by Genjuro; 02-05-2010, 20:59.the one and only tabata overlord
Comment
-
ugh, slecht geslapen maar dankzij wat slaappillen toch wat nodige rust gehad.
Heb niet veel keuze dan gewoon overleven op het moment, ik zit echt vol met haat, maar op korte termijn kan ik me toch niet wreken, dat gaat pas als ik volledig terugben. Heb ik even de tijd te zien hoe het het beste aan te pakken.
Bedankt voor de steun al iedereen. Had ik het hier niet kunnen neerschrijven weet ik niet wat er gebeurd was. Dan had ik ms de verkeerde mensen iets misdaan.
Dus we gaan gewoon verder met trainen. Ik ga eens kijken naar een goede vochtafdrijver, geraniumwortelextract(ik heb een te hoge crash van ephedrine, mijn intelligentie en vermogen tot logisch nadenken lijdt er echt hard onder de dagen erna) en ms een legaal pct-product. En vit D en Q10.Last edited by Genjuro; 03-05-2010, 12:44.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postugh, slecht geslapen maar dankzij wat slaappillen toch wat nodige rust gehad.
Heb niet veel keuze dan gewoon overleven op het moment, ik zit echt vol met haat, maar op korte termijn kan ik me toch niet wreken, dat gaat pas als ik volledig terugben. Heb ik even de tijd te zien hoe het het beste aan te pakken.
Bedankt voor de steun al iedereen. Had ik het hier niet kunnen neerschrijven weet ik niet wat er gebeurd was. Dan had ik ms de verkeerde mensen iets misdaan.
Dus we gaan gewoon verder met trainen. Ik ga eens kijken naar een goede vochtafdrijver, geraniumwortelextract(ik heb een te hoge crash van ephedrine, mijn intelligentie en vermogen tot logisch nadenken lijdt er echt hard onder de dagen erna) en ms een legaal pct-product. En vit D en Q10.
Strekte kerel! Ik heb ook een soortgelijk iets meegemaakt dat "echte" vrienden me bedrogen hadden. Ik stond zelf op dat moment niet meer in voor mezelf en ze hebben me met 3 man van een "vriend" moeten afhalen.
Maar ik heb gelukkig geen wraak genomen anders had ik hier misschien niet gezeten.
Dus sterkte kerel en laat je niet gek maken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment