Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

spijtig dat bulkpowders zo lang duurt, anders had ik het daar besteld. Echt boerecheap daar...

Als ik terugkom is dat het eerste dat ik ga doen.
    the one and only tabata overlord

Comment

Rel schoppen in het kruidvat, precies mijnen bompa , alleen iets intimiderender waarschijnlijk.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik heb eens een ruziemakend bejaard koppel moeten buitenzetten in de kruidvat op de Meir in Antwerpen. Toevallig familie?

Goeie herrineringen aan de vliegende Meirploeg. Paar keer stevig geknokt.

Comment

En ik heb net mijn gerief binnen, moet zeggen, heel snelle levering.

Spijtig dat er geen extra staaltjes bijzitten, maar omdat mijn D3 uitverkocht was hebben ze mij een duurdere versie gegeven, dus heb ik 1/3de meer voor dezelfde prijs

Ik heb nu dus van body&fitshop

3x fast diet
          2x cafeine 200mg x 200
          2x axis labs xtract
          2x vit D3 2000iu x 240

Comment

mkay, ik zit hier net op de sos van die dingen... Beetje wazig, good-feeling en zin om te feesten... Hoop dat de crash niet even zwaar is...

Comment

ik haal mijn whey ook van bulkpowders
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Mijn excuses al op voorhand voor de -waarschijnlijk- domme vraag, maar wat is het voordeel om je vocht af te drijven? Ik hoor je daar zo vaak over spreken, toch juist iets dat je nodig hebt?

Voor de rest mooi stevig schema, heb je wat discipline voor nodig.

Comment

Originally posted by crescere View Post
                  Mijn excuses al op voorhand voor de -waarschijnlijk- domme vraag, maar wat is het voordeel om je vocht af te drijven? Ik hoor je daar zo vaak over spreken, toch juist iets dat je nodig hebt?

Voor de rest mooi stevig schema, heb je wat discipline voor nodig.
                  Droog worden....meer definitie

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                    Droog worden....meer definitie

Wil je eens kappen met die irritante denigrerende emoticons?
                    Bij voorbaat dank.
                    Groeten

Comment

• WTF is er mis met een gedagzwaaiend emoticon?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Het staat nogal van: ga weg sukkel
                        misschien bedoel je het niet zo maar zo interpreteer ik het helaas
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Het staat nogal van: ga weg sukkel
                          misschien bedoel je het niet zo maar zo interpreteer ik het helaas
                          Als ik zou denken: "ga weg sukkel", dan zou ik het wel zeggen.
                          Of niet eens reply-en.

Feit is dat ik meestal wel een emoticon in berichtje prop, daar zijn ze toch voor

En idd, helaas, soms interpreteer je het verkeerd, want zo is het niet bedoeld, ok?

Zijn we weer vriendjes?
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Nu 4 uur na laatste inname van de 2de maal 2 pillen fast diet, ik ben ik erg tevreden over.

Energie was heel hoog, training ging nice, honger compleet weg(dat was verschrikkelijk nice, even die constante honger weg) en had echt een goed gevoel, en een afkeer van roken voor de een of andere reden(op sos, pep of mdma rook ik de ene peuk na de andere).

Nadeel was, speeddick(vasocontrictie) en raar gevoel in mijn prostaat(alpha1-agonist in prostaatweefsel). Vooral dat laatste wou ik vermijden, want ik krijg het het probleem van vroege ejaculatie door, maarja, nu toch niet zo'n probleem.

Ik heb nu ook geen crash, energiepeil is terug normaal. Ik ben alleen benieuwd hoe snel gewenning optreed.

Imo beter als ephedrine.

Comment

• Jij nam toch ook GHB ofzo? Hoeveel nam je? En waarom?

Comment

• Heb zelf ook een goed resultaat gehad met fast diet.
                                Maar beter dan efedrine hoor je mij niet zeggen
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X