anti-psychotica dwarsboomt afvallen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anti-psychotica dwarsboomt afvallen.

Hallo, hebben jullie ook ervaring met anti-psychotica?

Ik slik al sinds 2007 Risperdion(echt rotzooi), en ben heel erg gevoelig voor Psychoses, maar nu bleek dus uit ziekenhuis onderzoek dat die medicijn bij mij gewichtstoename veroorzaakt(3kilo per jaar).

Wat kan ik hiertegen doen om te zorgen dat me gewicht wel naar beneden gaat? deze bijwerkingen blokkeren de snelheid in hoe snel het gaat.

Geen kilo's per maand, maar meer grammen.

Voeding-training etc is wel in orde en in andere posts uitvoerig besproken.
    Dus antwoord alleen als je ervaring hebt met dit soort spul.

Gr Danny

Het bleek uit ziekenhuisonderzoek?

Gewichtstoename is gewoon een bijwerking van Risperdal & co.

Hoeveel mg krijg je?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Hallo,

Ik had een uitgebreid bloedonderzoek die mogelijke oorzaken kon verklaren voor de gewichtstoename, zij had ook de bijwerkingen van risperdion bekeken, en zij op basis van de uitslag dat het daar aan ligt.
      nu krijg ik nog een dna onderzoek voor evt een extra chromosoom in mijn lichaam zou zijn.
      Betwijfel het.

Ik krijg op moment 4mg per dag.

Comment

Hallo, ik moet er nog wel even bij vermelden: Uit het bloedonderzoek kwam ook mijn testosteron waarde uit: voor gezonde mensen is het de schaal 9-30 aan te houden, ik zit op 10,0 dus erg aan de lage kant.

Welke test booster is veilig in gebruik die jullie aan raden om te kijken of zo'n sup mij kan helpen het te verhogen.

Gr Danny

Comment

Aankomen= meer eten dan behoefte. Ergo: eet minder: probleem opgelost.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hallo GeneralIX, ik eet al minder dan me behoefte(3200kcal) ik zit rond 2700-2800 per dag, dit is pas sinds kort zo, want heb maanden lang op uitsterven gezeten qua voedingsbehoefte.
            Dus mijn lichaam is nog aan het herstellen, maar dit is niet de oorzaak.

Gr Danny

Comment

Googlend kwam ik dit tegen:

For example, the drug olanzapine or risperidone usually results in weight gain, but changing this to a different drug in the same class such as a low-dose perphenazine, offers reduced weight gain. You have choices and being informed is the key to getting and staying lean.
              Bodybuilding.com - Beware: The Drugs That Make You Fat! - Dr. David Ryan

Overleg eens met je arts over alternatieve middelen die gewichtstoename wellicht minder hebben. Maar dat is lastig natuurlijk en een grote stap als je net ingesteld bent en goed functioneert met een middel.

Comment

En hier is een vraag en antwoord die wel relevant voor je is. Ik snap het nu ook als ik verhoging van het vermogen van het vermogen tot de aanmaak van vetcellen en prolactine verhoging. Lees maar:
                Can risperidone or fluoxetine affect the development of muscles in men? - Yahoo! Answers

Comment

Hallo, Bedankt voor de reacties.
                  Erg interessant. Ik slit risperdion al ruim 3-4jaar nu sinds 2007, en het is steeds verhoogd, dat krijg je als je jaarlijks psychotisch word....

Maar nu zei de internist dat je gemiddeld 3kilo per jaar toeneemt aan gewicht door dit middel, en dat het dus je afvallen hindert, ik werk me helemaal lam in de sportschool, goed eten en daar is het probleem ook niet.
                  Dus dit wel, ik zie mijn behandelaar pas over paar weken weer al dan niet maanden... dus moet wel een korte termijn oplossing regelen.
                  Want zonder die meds ben ik een gevaarte helaas

PS: Iemand nog idee over die testos booster? mijn testos spiegel is zeer minimaal, net tegen het minimale van gezond aan.

Gr Danny

Comment

Originally posted by dannytheone View Post
                    Hallo, Bedankt voor de reacties.
                    Erg interessant. Ik slit risperdion al ruim 3-4jaar nu sinds 2007, en het is steeds verhoogd, dat krijg je als je jaarlijks psychotisch word....

Maar nu zei de internist dat je gemiddeld 3kilo per jaar toeneemt aan gewicht door dit middel, en dat het dus je afvallen hindert, ik werk me helemaal lam in de sportschool, goed eten en daar is het probleem ook niet.
                    Dus dit wel, ik zie mijn behandelaar pas over paar weken weer al dan niet maanden... dus moet wel een korte termijn oplossing regelen.
                    Want zonder die meds ben ik een gevaarte helaas

PS: Iemand nog idee over die testos booster? mijn testos spiegel is zeer minimaal, net tegen het minimale van gezond aan.

Gr Danny
                    Test verlaging is een direct gevolg van dat middel, vraag eens of HRT een optie is omdat er wel wat redenen te bedenken zijn dat hier een medische aanleiding voor is. Wie weet?

Comment

Hallo,

Ik ben voor mijn testos al een uitgebreid bloedonderzoek ondergaan.
                      De schaal van 9-30 is gehanteerd bij gezonde mensen, ik scoor 10.0(erg laag dus). Er werd niet direct gezegd dat het door de meds komt.
                      Maar ik zal er niet raar van kijken als dat zo is.

Ik zag bij nrgboost.nl een nieuwe testos van stacker 2 fabrikant komen.
                      Is die aanbevolen qua ingredienten etc?

Gr Danny

Comment

Bump!~

Ik heb nu dus aangekaart bij mijn begeleiders dat ik andere medicijnen wil ipv Risperdion die stofwisseling wijzigd en gewichtstoename met zich mee brengt.
                        Daarom heb ik gekozen voor Abilify als anti-psychotica die heeft zelfde werking zonder gewichtstoename.

Als ik dus nu Abilify ipv Risperdion neem + Testosteron booster om mijn testos spiegel hoger te krijgen dan het lage wat ik heb, en daarnaast een fatburner voor de energie en de fatburn kwaliteiten(drink geen koffie).
                        Dit in combi met 2x pw krachttraining met cardio, en 2 dagen matig intensiteit werk + cardio en goede voeding (zie andere post in sectie voeding).

Dan zou ik weer moeten afvallen?

Wat denken jullie experts hiervan.

Gr Danny

Comment

weet niemand hierop een antwoord te geven?

Comment

Originally posted by dannytheone View Post
                            Bump!~

Ik heb nu dus aangekaart bij mijn begeleiders dat ik andere medicijnen wil ipv Risperdion die stofwisseling wijzigd en gewichtstoename met zich mee brengt.
                            Daarom heb ik gekozen voor Abilify als anti-psychotica die heeft zelfde werking zonder gewichtstoename.

Als ik dus nu Abilify ipv Risperdion neem + Testosteron booster om mijn testos spiegel hoger te krijgen dan het lage wat ik heb, en daarnaast een fatburner voor de energie en de fatburn kwaliteiten(drink geen koffie).
                            Dit in combi met 2x pw krachttraining met cardio, en 2 dagen matig intensiteit werk + cardio en goede voeding (zie andere post in sectie voeding).

Dan zou ik weer moeten afvallen?

Wat denken jullie experts hiervan.

Gr Danny
                            Nu je weet dat het waarschijnlijk door de medicijnen kwam, waarom dan nog verder klooien?
                            Het is bekend, dat Risperdion je test remt...
                            Gewoon even afwachten hoe je lichaam gaat reageren, voordat je allerlei andere middelen gaat testen. Zou eerst kijken hoe het nu reageert op die andere medicijnen...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Nu je weet dat het waarschijnlijk door de medicijnen kwam, waarom dan nog verder klooien?
                              Het is bekend, dat Risperdion je test remt...
                              Gewoon even afwachten hoe je lichaam gaat reageren, voordat je allerlei andere middelen gaat testen. Zou eerst kijken hoe het nu reageert op die andere medicijnen...
                              HE IS BACK!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X