freefighten & fitnessss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• freefighten & fitnessss

beste leden

breek je spieren af als je eerst een uurtje fitnest en daarna 2 uurtjes freefighten?

Want ik wil graag 2 ( maybe more ) dagen vechtsport en daarbij nog me wekelijkse fitness oefeningen.

alvast heel erg bedankt, en hoop voor paar goeie tips/reacties/adviezen !!

ik weet niet of het direct je spieren afbreekt..

maar als ik een uurtje krachttraining heb, zou ik dus echt geen kracht meer hebbe om te freefighte, laat staan 2 uur!

Comment

dat is opzicht geen probleem bij mij
      want ik ga ook niet als een wilde tekeer tijdens het freefighten natuurlijk wel de conditie training maar tijdens sparren is het eerder gewoon rustig fouten maken ervan leren etc etc..

Comment

ik zou het niet doen of je moey in de ochtend fitness en in de avond ff . doe ik ook en dan in de middag slapen
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

voor je trainen maaltijd nemen en na je trainen maaltijd nemen daarna freefighten kan als je nog de kracht ervoor hebt (ik niet).
          het is niet perfect voor je spieren maarja dat weet je zelf ook vast wel.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Als je bijv. niet zwaar aan het cutten bent, kan het perfect hoor!

Na de krachttraining idd wel iets licht verteerbaar binnensteken om de glycogeenvoorraden terug op peil te brengen eventueel aangevuld met de nodige eiwitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X