Vakantie en Droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie en Droogtrainen

Ik ga aankomende zaterdag voor 2 weken op vakantie en heb me de afgelopen 5 maanden echt rot getraind om zo droog mogelijk te worden. Ik ga proberen om zo min mogelijk alcohol te drinken en sowieso geen vette hap te pakken. Maar in hoeverre zal ik in 2 weken achteruit gaan door het niet trainen en cardio-en? Ik train nou 5 keer in de week, met na elke krachttraining minimaal een half uur cardio.

Hebben jullie misschien tips om dit op een zo goed mogelijke manier in stand te houden?

Alvast bedankt!
    Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Dit kan je niet in stand houden op vakantie.
    Fuck bodybuilding als je op vakantie bent

Als je echt wilt ga je daar lekker intervallen over het strand ofzo

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
      Dit kan je niet in stand houden op vakantie.
      Fuck bodybuilding als je op vakantie bent

Als je echt wilt ga je daar lekker intervallen over het strand ofzo
      Wat kun je niet in stand houden? Je zult in 2 weken niet schrikbarend veel massa verliezen, kracht zal wel iets afnemen. Niks mis met een vette hap, je wordt immers dik van een kcal overschot en niet per definitie van vet. Ik weet niet wat je behoefte is, maar eet gewoon dat wat je denkt nodig te hebben en je zult niet super veel aankomen.

Ik vind trouwens wel dat je super veel traint, zeker als je aan het cutten bent.

Comment

Dat ik bedoelde dat het bijna geen fuck zin heeft om wat te gaan doen op vakantie.

Comment

Gewoon van je vakantie genieten. Kracht zal wel iets achteruit gaan.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Ik vind trouwens wel dat je super veel traint, zeker als je aan het cutten bent.
            Hoezo vind je dat ik veel train als ik aan het cutten ben? Veel reps, laag gewicht en snel trainen, met daarbij veel cardio bevorderd het cutten toch alleen maar?
            Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Niks mis met een vette hap, je wordt immers dik van een kcal overschot en niet per definitie van vet.
              Hm, maar is het niet zo dat vet voedsel, voedsel is waar het lichaam niks anders mee kan dan het opslaan als lichaamsvet?
              ~love what you do, do what you love~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X