voeding vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding vraag

Hoi,
    Toen ik begon met mijn dieet om vet te verliezen had ik een vet % van 27%. Gisteren weer op laten meten en het is gezakt naar 20%, klopt ook wel aangezien ik 12 kg ben afgevallen. Dit is mij gelukt door alleen mijn voeding aan te passen en gaan eten volgens een voedingsschema. Ik zat ongeveer 400 kcal onder mijn onderhoud met een k/e/v verhouding van 48/34/18. Mijn VVM is onveranderd gebleven. Alleen blijf ik nu steken op 90 kg, om het laatste beetje vet op mn buik weg te krijgen moet ik gaan bewegen. Nu wil ik gaan beginnen met trainen voor meer massa en mijn voedingsschema weer aan gaan passen alleen twijfel ik bij een aantal zaken.
    1. Ik ga 3x in de week full body doen, met lichte cardio op de rustdagen, eventueel nog in het weekend. Welke sporttoeslag kan ik het best gebruiken, 1,375 of 1,55?
    2. Aangezien mijn vet % nog 20% is, moet ik nu al boven mijn onderhoud gaan eten of nog niet? Als ik meer moet gaan eten wil ik wel alles clean doen.
    3. Welke k/e/v verhouding kan ik het beste aanhouden? Ik zat te denken aan 45/35/20 of 50/30/20. Wat is een goede verhouding om ook wat droger te kunnen worden? Die verhoudingen blijf ik het lastigst vinden voor bepaalde doelen. Dus als iemand mij hiermee verder wil helpen, graag!
    Tnx!

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X