Eetschema voor cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetschema voor cutten

Beste Bb-ers,

Na een tijdje me hier hebben ingelezen en zelf aan de slag te gaan zijn, dacht ik laat ik toch maar een topic maken. Ik zal beginnen met wat dingetjes over mezelf ik heb nu ongeveer 3,5 maand een sportschool abonnement en ben 3 maanden lang best intensief gegaan, maar als ik heel eerlijk was zag ik het resultaat niet echt terug. Misschien deels door de vakantie (alcohol), maar zodra ik hier las was het niet alleen mijn alcohol gebruik maar ook mijn hele traings schema en eet schema.

Nu dus 3-4 weken geleden ben ik op dit forum terechtgekomen en heb meteen gekozen voor het 4 daagjes trainingsschema van Falstyr, deze week begint nu week 3 daarvan.

Nu heb ik ook de zomersticky gelezen en daarbij een voedingsschema gemaakt, alleen nu houd ik mij daar al 2 weken aan maar heb ik het idee en mijn weegschaal ook dat ik gewicht bij kom ipv verlies, dus daarom dacht ik nja laat ik maar gewoon een topic maken en kijken waar het schip strand.

Ik heb hier ergens zo'n mooi excel bestand vandaag gehaald en heb deze mooi ingevuld mijn gegevens staan bovenaan (18 jaar, 1,89, 103 kilo). Nu heb ik alleen het avond eten nog niet ingevuld maar ik denk met de overige overgelaten Eiwitten, koolhydraten en vetten dat dit ongeveer wel zo uitkomt.

Nja en nu maar hopen dat iemand er serieus naar wil kijken
    Attached Files

het is niet goed. heb je wel serieus de stickies gelezen?

naja, korte reactie dan. scochtends mis ik eiwitten, te weinig goede vetten (halvarine is drama als ik mensen hier mag geloven), kwark smiddags eruit en vervangen door blikje tonijn/3 eieren. (eieren heb je ook gelijk wat goede vetten binnen).
    Last edited by Viking18; 13-09-2010, 14:14.

Comment

je komt aan 1665 kcal. dat is ongeacht je doel te weinig. als je gaat cutten zou ik minimaal een 2400 kcal nemen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

zijn avondeten moet er nog bij hea

Comment

@viking18

Ja ik heb hem 2-3x doorgelezen dus volgens mij vrij serieus (A). Wat zou ik er sochtends bij moeten doen een shake? Dus 30 gram whey en 400 ml melk ofzo? Probleem is een beetje met die eerste kwark dat ik geen vis, dus tonijn lust en met lusten bedoel ik ook echt wegkrijgen en mijn ouders vinden elke dag 2-5 eieren ongezond ofzo ookal heb ik ze meerdere bronnen laten zien waar het toch echt in twijfel getrokken wordt. Nja heeft te maken dat me vader een te hoge cholesterol heeft, mja dat heb gewoonweg te maken met verkeerd eten, te zwaar en amper sporten. Oftewel ik kan het best 2-3 dagen in de week doen maar 7x gaat hem niet lukken zijn daar alternatieven voor?

@dynobet Stel ik voeg die whey shake 's ochtends toe dan komen er zo'n 300 kcal bij dan zit ik rond de 2000 en dan moet inderdaad mijn avondeten er nog bij. Aangezien ik 2650 ongeveer moet eten volgens de calculators betekent dat ik nog 650 kcal avond eten moet eten, nja dat red ik toch wel met bijvoorbeeld 1,5 bord macaroni?

De shake die er trouwens 's avonds bij staat is na de training mja hangt er beetje vanaf wanneer ik train wanneer ik hem neem

Iig bedankt al voor jullie bijdrages

Comment

Gister heb ik dag 1 van het trainings schema gedaan, alleen is mijn schema nog niet helemaal compleet heb ik het idee. Wat heb ik met vorige x toegevoegd? Ik eet 11 uur en om 1 uur 1 broodje extra dus in totaal 2 broodjes + ik neem 's ochtends een whey shake.

Ik heb mijn avondeten voor vanavond ingevuld dat is lasagna en daar eet ik ongeveer 200 gram van. Nu zit ik op 2500 kcal, kom ik zo beter in de buurt, want volgens dat ding eet ik teveel vetten en te weinig koolhydraten hoe kan ik dat beter doen :$? of is het gewoon goed zo?
            Attached Files

Comment

Hey,

Je hebt 75g halvarine om 9 uur. Is dat niet wat veel?
              If it's important to you, you will find a way.
              if not, you will find an excuse.

Comment

hahaha oeps ja stom dat moet 20 zijn en 75 gram kipfilet. Bedankt voor het mij erop wijzen. Nu kom ik dus qua vetten en eitwitten ongeveer precies goed uit alleen kom ik 110 koolhydraten tekort iemand enig idee?

En is hij zo verder goed?

Net dag 2 gedaan van schema falstyr ging best lekker met 4/6 oefeningen toch weer progressie geboekt .
                Attached Files

Comment

Hallo,

Zelf ben ik ook nog op een reactie aan het wachten met mn schema maar misschien heb je hier wat aan. Het enige wat me wel opvalt is dat je over de 70g vetten gaat. Als je doel afvallen is waarom ga je dan niet aan het minimale vet (60g) zitten? Bijv de lasagna is best vet als ik dat zo zie?

Ook valt me op dat je 150g kipfilet eet op een dag, op zich niets mis mee maar zou dat niet duur worden? das anderhalf pakje per dag, of 3/4 voordeelpak. Je kunt best een eitje of 2 tikken hoor of vis o.i.d eten. Heb vanmiddag rondgezocht hoe ik zelf het beste eiwitten binnen kon halen en ik had gelezen dat het ook vaak voorkomt dat bodybuilders een blikje tonijn in water(afgegoten) eten hiervoor. En zo zijn er talloze dingen.

Koolhydraten omhoog kan makkelijk door extra brinta, brood, groene groenten. Check de zomersticky even onder koolhydraten.

Good luck!

.Addsz
                  If it's important to you, you will find a way.
                  if not, you will find an excuse.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    je komt aan 1665 kcal. dat is ongeacht je doel te weinig. als je gaat cutten zou ik minimaal een 2400 kcal nemen.
                    Maar euh, dan val je weinig vet toch af? misschien 200g per week ofzo .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X