Ben sinds kort na een tijdje niks doen weer beginnen trainen. Ik heb geen buikje ook al zie je mijn buikspieren niet, maar heb wel wat overtollig vet in mijn borst.
Ik ging vroeger wel 2x per week naar mc donalds waar ik een 10 tal cheeseburgers at met een zakje friet en volop mayonaise. hihi
Nu ben ik dus serieus aan het trainen en wil ook dat vet kwijt in me borst.
Ik doe 1uur om de 2 dagen cardio-training (roeitoestel aan een gemiddelde van +- 25 per minuut)
Ik werk in 2 ploegen dus heb niet echt vast voedingsschema.
Als ik vroege heb dan eet ik :
4u : 2sneetjes bruin brood met 3 plakjes kalkoencharcuterie
5u : 1 banaan
6u : 2 sneetjes met kip charcuterie 3 plakjes
7u : 1 banaan
8u : 2 sneetjes met magere kaas 3 plakjes
9u : 1 banaan
10u : 2 sneetjes met 1 van die 3 vermelde soorten
14u : middagmaal : is ofwel vis met puree, ofwel kip en rijst, ofwel volkoren spaghetti (daarbij eet ik wel ongeveer 400gr magere gruyere kaas en half stokbrood)
vis eet ik liefst in de oven met een kaassaus (maar dat is te vet zeker? ook al gebruik ik magere gruyere kaas)
18u avondmaal : meestal kant en klare low fat maaltijd van delhaize met veel eiwitten en lage calorieen
20u : soms nog een banaan
Als ik namiddag werk eet ik om 13u, 15u, 17u,19u 2 sneetjes bruin brood met de daarboven vermelde soorten.
daartussenin 3 bananen
's avonds : 21u weer vis, kip, kalkoen of volkoren spaghetti
Is dat goed om vet kwijt te spelen?????
Ik ging vroeger wel 2x per week naar mc donalds waar ik een 10 tal cheeseburgers at met een zakje friet en volop mayonaise. hihi
Nu ben ik dus serieus aan het trainen en wil ook dat vet kwijt in me borst.
Ik doe 1uur om de 2 dagen cardio-training (roeitoestel aan een gemiddelde van +- 25 per minuut)
Ik werk in 2 ploegen dus heb niet echt vast voedingsschema.
Als ik vroege heb dan eet ik :
4u : 2sneetjes bruin brood met 3 plakjes kalkoencharcuterie
5u : 1 banaan
6u : 2 sneetjes met kip charcuterie 3 plakjes
7u : 1 banaan
8u : 2 sneetjes met magere kaas 3 plakjes
9u : 1 banaan
10u : 2 sneetjes met 1 van die 3 vermelde soorten
14u : middagmaal : is ofwel vis met puree, ofwel kip en rijst, ofwel volkoren spaghetti (daarbij eet ik wel ongeveer 400gr magere gruyere kaas en half stokbrood)
vis eet ik liefst in de oven met een kaassaus (maar dat is te vet zeker? ook al gebruik ik magere gruyere kaas)
18u avondmaal : meestal kant en klare low fat maaltijd van delhaize met veel eiwitten en lage calorieen
20u : soms nog een banaan
Als ik namiddag werk eet ik om 13u, 15u, 17u,19u 2 sneetjes bruin brood met de daarboven vermelde soorten.
daartussenin 3 bananen
's avonds : 21u weer vis, kip, kalkoen of volkoren spaghetti
Is dat goed om vet kwijt te spelen?????
Comment