En hoe staat het er hier voor?
HELP:Ik heb dringend hulp nodig om af te vallen:(!
Collapse
X
-
1000 kcal is toch ontzettend weinig?
Ligt het niet aan je stofwisseling, ik ben ook 16 (wel jongen en 1.90m) en mijn vetpercentage is 10%? (Geen idee eigenlijk, maar eerder mager dan dik.) Ik kan eten wat ik wil, door school ga ik vaak naar de supermarkt in de buurt, in het weekend 1 patat en 2 zakken chips etc... Kwa vet kom ik echt niks aan.
Probeer zoals Dyno zegt je kcal behoefte op te bouwen, en ga 2x per week hardlopen, en leuk op je crosstrainer.
Als je daar al niet aan kan komen door niet genoeg tijd, kan ik je niet serieus nemen. Op de middelbare heb je zeeën met tijd
Comment
-
Originally posted by NoGettinOver View Post1000 kcal is toch ontzettend weinig?
Ligt het niet aan je stofwisseling, ik ben ook 16 (wel jongen en 1.90m) en mijn vetpercentage is 10%? (Geen idee eigenlijk, maar eerder mager dan dik.) Ik kan eten wat ik wil, door school ga ik vaak naar de supermarkt in de buurt, in het weekend 1 patat en 2 zakken chips etc... Kwa vet kom ik echt niks aan.
Probeer zoals Dyno zegt je kcal behoefte op te bouwen, en ga 2x per week hardlopen, en leuk op je crosstrainer.
Als je daar al niet aan kan komen door niet genoeg tijd, kan ik je niet serieus nemen. Op de middelbare heb je zeeën met tijdNou geloof mij maar bij mij houden ze volgens mij niet eens rekening mee met rooster en als ik tijd had dan zou ik zoiezo gaan fitnissen we hebben het op school van 6de tot 7de maar ik heb dan in die tijd les tot 9de
vaak hebben dan alleen eerste jaars de kans om naar fitnis te gaan aangezien die al 5 de uur (1uur) of 6de (2uur) uit zijn
Comment
-
Jelle nog een tip naast al die andere..
Als het goed is heb je om de 2 (zijn meestal 50-60 min toch?) 15 min pauze. Mooie tijd om (Goed & Gezond) te eten. Doe dit elke pauze en je komt ook zo aan je 5 tot 6 maaltijden per dag! Als je tenminste al ontbijt...
Comment
-
Originally posted by Remi1979 View PostJelle nog een tip naast al die andere..
Als het goed is heb je om de 2 (zijn meestal 50-60 min toch?) 15 min pauze. Mooie tijd om (Goed & Gezond) te eten. Doe dit elke pauze en je komt ook zo aan je 5 tot 6 maaltijden per dag! Als je tenminste al ontbijt...Jaa dankjewel daar had ik ook aan gedacht
Comment
-
Originally posted by Jelletje View PostHoe kan je topic afsluiten?
Kan niet.
Ik heb even e.e.a. gelezen, en er wordt telkens gezegd dat je naar een sportschool moet gaan.
Volg die raad gewoon op en ga.
Je hoeft je niet te schamen voor overgewicht dat is namelijk waarvoor de meesten zijn begonnen met sporten.
Je hebt tijd zat, als je elke avond vanaf 1800uur tot 2200uur huiswerk moet maken dan doe je iets verkeerd dan zit je op de verkeerde school.
Iedereen heeft wel 2 tot 3 uurtjes over per week om naar de fitness te gaan, ook jij.
Maak je huiswerk op tijd en maak het af na de fitness als je nog een beetje moet maken.
Fitness maakt je niet alleen veel slanker, maar ook veel gezonder en meer stabiel. Het geeft je geestelijk meer rust en je bent veel meer ontspannen. Je hoofd is weer leeg en kan veel makkelijker leerstof opnemen, dus ook je schoolprestaties zullen beter worden en school dus makkelijker, betekent weer dat je veel minder tijd nodig hebt om te leren en je onthoudt alles beter.
Kortom je hebt er alleen maar voordeel van.
Stap over die drempel en vraag een beginners schema om wat vet te verbranden en spiermassa op te bouwen.
Je zal zien dat je vet er af vliegt en je in een maandje tijd veel fitter bent dan je ooit bent geweest.
Daarnaast kan je altijd nog wat op de crosstrainer gaan staan. Op tijd opstaan en op je nuchtere maag een 20minuten even flink trappen, dan douchen en goed eten dan naar school en niet anders doen.
Op tijd wakker crosstrainer, douchen, goed eten en naar school.
Eet bijvoorbeeld lekker volkorenbrood met kalkoenfilet en ei. om de dag te beginnen.
En voor onderweg een stuk fruit met veel vezels en vitamine C.
Je zal zien dat dat werkt.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment