Ik ben 1.86m , 81.8kg, 16%. Dat percentage is afgelezen van een weegschaal dus dat zal niet helemaal kloppen maar ik ben zeker en vast ni gespierd. Ik ben de komende 3weken thuis en wil nu wat aan mijn gewicht/conditie werken.
In de zomer speel ik tennistornooien en ik wil me daar NOG BETER op voorbereiden. Sinds augustus ben ik al gezonder gaan leven dan voordien en daardoor ben ik al 3kg afgevallen maar ik wil zo snel mogelijk naar de 75kg gaan. Normaal train (tennis) ik elke week 4x maar de komende weken is het geen tennistraining.
Ik heb thuis een hometrainer staan en een klein fitnesstoestel. Ik zou deze de komende weken goed willen benutten. Ik heb een voedingsschema gemaakt zoals het er ongeveer meestal uitziet, ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel eens kebab, chips, koeken eet maar dat probeer ik te beperken en steeds minder en minder te doen.
08:45 Ontbijt:
2 Boterhammen (volkoren) met jonge kaas
+- 150g kwark met beetje confituur
11:00:
100g kwark met beetje confituur
12:45 Middageten:
4 Boterhammen (volkoren) met jonge kaas.
2 Boterhammen (volkoren) met confituur
16:00 Tussendoortje:
Suikerwafel en appel.
18:30 Avondeten:
Wat de pot schaft, meestal groenten met aardappel/pasta en stuk vlees.
20:00 Trainen:
Een uur de hometrainer op en daarna doe ik dan nog situps en nog wat oefeningen met halters (gewichten om in de hand te dragen) en gebruik mijn fitnessaparaat.
Over de gehele dag drink ik gemiddeld 1liter cola light en 2liter water.
Wat raden jullie me aan om te drinken tijdens het fietsen? Gewoon water of water gemengd met aquarius eventueel? Isostar poeder met water?
Hopelijk kunnen jullie me nog wat tips geven,
grtz
In de zomer speel ik tennistornooien en ik wil me daar NOG BETER op voorbereiden. Sinds augustus ben ik al gezonder gaan leven dan voordien en daardoor ben ik al 3kg afgevallen maar ik wil zo snel mogelijk naar de 75kg gaan. Normaal train (tennis) ik elke week 4x maar de komende weken is het geen tennistraining.
Ik heb thuis een hometrainer staan en een klein fitnesstoestel. Ik zou deze de komende weken goed willen benutten. Ik heb een voedingsschema gemaakt zoals het er ongeveer meestal uitziet, ik moet wel toegeven dat ik af en toe wel eens kebab, chips, koeken eet maar dat probeer ik te beperken en steeds minder en minder te doen.
08:45 Ontbijt:
2 Boterhammen (volkoren) met jonge kaas
+- 150g kwark met beetje confituur
11:00:
100g kwark met beetje confituur
12:45 Middageten:
4 Boterhammen (volkoren) met jonge kaas.
2 Boterhammen (volkoren) met confituur
16:00 Tussendoortje:
Suikerwafel en appel.
18:30 Avondeten:
Wat de pot schaft, meestal groenten met aardappel/pasta en stuk vlees.
20:00 Trainen:
Een uur de hometrainer op en daarna doe ik dan nog situps en nog wat oefeningen met halters (gewichten om in de hand te dragen) en gebruik mijn fitnessaparaat.
Over de gehele dag drink ik gemiddeld 1liter cola light en 2liter water.
Wat raden jullie me aan om te drinken tijdens het fietsen? Gewoon water of water gemengd met aquarius eventueel? Isostar poeder met water?
Hopelijk kunnen jullie me nog wat tips geven,
grtz
Comment