even terug wat input nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even terug wat input nodig

beste mensen,

ik ben nu iets meer dan een jaar bezig met krachttraining. Dit om een mooier figuur te bekomen en vooral mijn overtollige huid weg te werken, die ik aan een drastisch vermageringskuur heb opgelopen.

nu moet ik zeggen dat het trainen zeer goed verloopt en ik me heeel goed voel! ik heb zeer veel tips van dit forum kunnen gebruiken om zodanig een "ideaal" voedingsschema op te stellen in combinatie met een goed trainingsschema.

sinds een tijd (3 maand) ben ik begonnen met een cutschema met vooral minder koolhydraten en meer eiwitten en vetten. ten opzichte van vorig jaar ben ik al een hele hoop vet verloren, begin: 27% BF momenteel: 15%.

nu heb ik de laatste tijd het gevoel dat ik blijf hangen, maw ik verlies bijna geen vet meer en mijn huid wordt niet strakker. ook is het gevolg doordat ik in de "cut" zit, ik weinig of niks "gain". ik weet ook dat je niet alles kunt willen, "cutten" en "gainen" gaan nu eenmaal niet samen.

door wat tips te lezen op dit forum ben ik begonnen met omega 3 supplementen (heb dan ook mijn voedingsschema aangepast om zodanig meer vetten in mijn voeding te hebben) en ik overweeg ook een crème die de huid zou strakker maken.

ook neem ik nu stacker om een boost te krijgen tijdens de training en het hongergevoel te onderdrukken. dit werkt zeer goed, omdat ik door weinig koolhydraten te eten een beetje "slap" wordt.

nu had ik graag wat input van jullie gehad ivm het verliezen van die overtollige huid. gewoon verder "cutten", of...

trainingsschema: 3 dagen split
    twee rustdagen per week
    na elke training +/-40 min "interval cardio"

met opgeheven hoofd ga ik er vol tegenaan!

mind over all!

alvast bedankt !
    Attached Files

niemand...

heb ergens nog wel een goede tip gelezen:

" de methode van stanley "

Comment

Als je je huid strakker wilt: Flink drinken en zorgen dat je massa pakt, niet verder cutten maar juist spiermassa opbouwen. 15% is niet slecht, doe een clean bulk zodat je niet te veel aankomt in vet, maar juist in spier. Dan is die stacker ook niet nodig.

Je voedingsschema ziet er verder goed uit, je eet de goede dingen. Alleen zou ik de noten van 's avonds verplaatsen naar de middag/ochtend.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Nope, de methode van Martin heb je nodig....eerst nu gaan werken aan je spiermassa.

Ik heb je voeding nog niet bekeken, maar stap maar even uit de cut en ga een tijdje net boven onderhoud zitten. Eerste week 400 boven onderhoud en daarna 250cal boven onderhoud.

Wat gebruik je verder allemaal aan supps buiten je stacker en omega caps?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Heb het al gezien je hebt whey en bcaa.
          De BCAA kan je beter 5 stuks in 1 keer nemen, 2 stuks per keer doet niks.
          Hoort je whey bij je avondeten oid?

De noten idd naar de middag doen en om 12.00uur mag je ook rijst eten.

De whey als postworkout shake maken met water en gooi er snelle carbs bij (maizena is perfect voor jouw doel)
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oeh je eet wel heel weinig koolh. Zie maar dat je genoeg krijgt voor en na de training.
            Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

hey!

bedankt voor de reacties,

ok ik begin direct met een "clean bulk" schema!!
              gooi die noten smiddags met rijst of haver in en eiwitten in een kom;
              bcaa's ineens! ja whey na het eten (18u)...omdat ik dan net terugkom van de training en dan een stevige maaltijd wens...goed id of niet?

stackers gooi ik weg nu ik toch wat koolhydraten moet stapelen

"De whey als postworkout shake maken met water en gooi er snelle carbs bij (maizena is perfect voor jouw doel) "

maizena? hetgeen gebruikt wordt voor sauzen?

in ieder geval vlieg ik erin!!

bedankt!

Comment

Ja die maizena wordt bedoeld

Comment

hey!

vandaag voor de eerst keer het bulkschema toegepast (zie bijlage, commentaar is gewenst),
                  traint in ieder geval een stuk beter.

nog een vraagje: wat doe ik met cardio?

bedankt!
                  Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X