Ik Heb Overgewicht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik Heb Overgewicht!

Ik ben de laatste tijd bezig met een dieet, het lukt me aardig, enkel heb ik problemen om soms van de verleidingen af te blijven.
    Het voelt aan zoals iets dat ik nodig heb, dit is voornamelijk bij suiker.
    als ik een bepaalde tijd geen suiker heb gehad, word ik zenuwachtig en MOET ik iets gesuikerd eten.

Ik ben nu ook al een tijdje bezig met mijn dieet, en drink 3 liter water per dag en let egt goed op men eten.
    ik doe 5 dagen cardio per week, dat bestaat uit 25-30 min fietse op hoog tempo en hoog niveau, en 10 a 15 min lopen/joggen.
    Ik weeg nu 97 kilo voor een circa 174 Cm lengte, dus heb ik obesitas.
    ik vind mezelf nog zeer fit en mensen schatten me altijd 80 a 85 kilo, ik merk ook wel dat ik nogal grote spieren heb.

maar toch wil ik zeker 20 kilo af, en liefst zo snel mogelijk!
    met het dieet dat ik volg val ik bijna niet af maar blijf wel stabiel.

Zou iemand me kunne helpen?
    met een sport of voedingsschema.
    ik zou deze hulp enorm aprecieren.

ook wou ik zeggen dat ik zodra ik vermagert ben, wil begginen met gewichten, om men vel op te vullen met spier.
    hoe pak ik dit het beste aan?

Alvast bedankt,

Enrico.

Originally posted by BiggieJunior View Post
    ook wou ik zeggen dat ik zodra ik vermagert ben, wil begginen met gewichten, om men vel op te vullen met spier.
    hoe pak ik dit het beste aan?

Alvast bedankt,

Enrico.

Hoe je dat het beste aanpakt is door gelijk al met gewichten te gaan trainen, 3x per week, daarnaast cardio doen en je voeding er goed op afstemmen.

Dan werk je aan je spiermassa en aan je vet verbranding tegelijk.

Zoek even wat topics over carbcyclen. Dat werkt optimaal.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Hoe je dat het beste aanpakt is door gelijk al met gewichten te gaan trainen, 3x per week, daarnaast cardio doen en je voeding er goed op afstemmen.

Bedankt!

Comment

Lees en leer

http://forum.bodynet.nl/afslanken/28...-opbouwen.html
        http://forum.bodynet.nl/afslanken/30...-afvallen.html

Comment

Sorry maar, waar kan ik dit vinden?

Comment

Sorry maar, waar kan ik dit vinden?
            gewoon zoekfunctie bovin.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Maar wat mij het meeste baar is, als ik dieet, krijg ik vaak honger, en ik kan niet van gesuikerde dingen afblijven, is hier soms een tip voor?

Comment

Maar wat mij het meeste baar is, als ik dieet, krijg ik vaak honger, en ik kan niet van gesuikerde dingen afblijven, is hier soms een tip voor?
                Lees de links die ik postte. Staat alles in van tig mensen die dezelfde vragen voor jou hebben gesteld.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Lees de links die ik postte. Staat alles in van tig mensen die dezelfde vragen voor jou hebben gesteld.
                  thanks maar heb net je formule gelezen en heb ze toegepast, ik heb 2700 kcal per dag, is dit niet wat aan de vele kant?

Comment

nope dit is niet zo veel, kijk maar een bij mensen hun voedingschema's als je er een idee wilt van hebben.
                    Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

thanks maar heb net je formule gelezen en heb ze toegepast, ik heb 2700 kcal per dag, is dit niet wat aan de vele kant?

Ik eet veel meer meestal en ben van ca 40%bf naar zo'n 12%bf gegaan.
                      Van Boeddha naar wedstrijdatleet. Je moet verder niet vragen hoe ik dat deed, maar er in geloven dat jij dat ook gewoon redt. Je zal niet gelijk de fysiek krijgen die ik op mijn avatar heb staan, maar je zal zien dat je met flinke sprongen richting je doel zal werken met spiermassa aanzetten en vet verbranden.

Voor jou is 2700cal prima om mee te beginnen en daarbij al gelijk krachttraining doen en gelijk daarna 20minuten lekker intensief cardio.

Je kan op de rustdagen ook eventueel wat cardio doen.

Die 2700cal zal je hard nodig hebben om je krachttrainingen goed te doen en te herstellen en eventueel wat groeien in spiermassa.
                      Voorwaarde is dat je voldoende eiwitten binnen krijgt en daarnaast genoeg koolhydraten om hard te kunnen trainen en wat vetten voor een goede testosteron aanmaak.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Maar kent niemand iets voor tegen de suikerbehoefte op te gaan?

Comment

Regelmatig wat eten en dan uiteraard goede dingen, zoals je in de stickies kunt lezen bijvoorbeeld. Dan blijft je bloedsuikerspiegel constant en heb je minder behoefte om te gaan snaaien.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik eet veel meer meestal en ben van ca 40%bf naar zo'n 12%bf gegaan.
                            Van Boeddha naar wedstrijdatleet. Je moet verder niet vragen hoe ik dat deed, maar er in geloven dat jij dat ook gewoon redt. Je zal niet gelijk de fysiek krijgen die ik op mijn avatar heb staan, maar je zal zien dat je met flinke sprongen richting je doel zal werken met spiermassa aanzetten en vet verbranden.

Voor jou is 2700cal prima om mee te beginnen en daarbij al gelijk krachttraining doen en gelijk daarna 20minuten lekker intensief cardio.

Je kan op de rustdagen ook eventueel wat cardio doen.

Die 2700cal zal je hard nodig hebben om je krachttrainingen goed te doen en te herstellen en eventueel wat groeien in spiermassa.
                            Voorwaarde is dat je voldoende eiwitten binnen krijgt en daarnaast genoeg koolhydraten om hard te kunnen trainen en wat vetten voor een goede testosteron aanmaak.
                            alvast erg bedankt, maar ik heb schrik dat met de behoefte calorien etc, ik honger zal krijgen, wat dan?

Comment

probeer eerst een week of 3 helemaal GEEN suiker te eten. Dit kan je doen op wilskracht. Hoe erg de drang naar suiker ook is, gewoon 3 weken GEEN suiker eten.

Na 3 weken ben je van je 'suikerverslaving' af. Ik ben zelf nu 5 dagen ermee bezig en ik moet zeggen het valt me reuze mee. De roep naar suiker is niet zo groot als ik dacht. Dus probeer het ook, je zal zien dat je er op gegeven moment geen behoefte meer naar hebt!
                              Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X