Ik ben de laatste tijd bezig met een dieet, het lukt me aardig, enkel heb ik problemen om soms van de verleidingen af te blijven.
Het voelt aan zoals iets dat ik nodig heb, dit is voornamelijk bij suiker.
als ik een bepaalde tijd geen suiker heb gehad, word ik zenuwachtig en MOET ik iets gesuikerd eten.
Ik ben nu ook al een tijdje bezig met mijn dieet, en drink 3 liter water per dag en let egt goed op men eten.
ik doe 5 dagen cardio per week, dat bestaat uit 25-30 min fietse op hoog tempo en hoog niveau, en 10 a 15 min lopen/joggen.
Ik weeg nu 97 kilo voor een circa 174 Cm lengte, dus heb ik obesitas.
ik vind mezelf nog zeer fit en mensen schatten me altijd 80 a 85 kilo, ik merk ook wel dat ik nogal grote spieren heb.
maar toch wil ik zeker 20 kilo af, en liefst zo snel mogelijk!
met het dieet dat ik volg val ik bijna niet af maar blijf wel stabiel.
Zou iemand me kunne helpen?
met een sport of voedingsschema.
ik zou deze hulp enorm aprecieren.
ook wou ik zeggen dat ik zodra ik vermagert ben, wil begginen met gewichten, om men vel op te vullen met spier.
hoe pak ik dit het beste aan?
Alvast bedankt,
Enrico.
Het voelt aan zoals iets dat ik nodig heb, dit is voornamelijk bij suiker.
als ik een bepaalde tijd geen suiker heb gehad, word ik zenuwachtig en MOET ik iets gesuikerd eten.
Ik ben nu ook al een tijdje bezig met mijn dieet, en drink 3 liter water per dag en let egt goed op men eten.
ik doe 5 dagen cardio per week, dat bestaat uit 25-30 min fietse op hoog tempo en hoog niveau, en 10 a 15 min lopen/joggen.
Ik weeg nu 97 kilo voor een circa 174 Cm lengte, dus heb ik obesitas.
ik vind mezelf nog zeer fit en mensen schatten me altijd 80 a 85 kilo, ik merk ook wel dat ik nogal grote spieren heb.
maar toch wil ik zeker 20 kilo af, en liefst zo snel mogelijk!
met het dieet dat ik volg val ik bijna niet af maar blijf wel stabiel.
Zou iemand me kunne helpen?
met een sport of voedingsschema.
ik zou deze hulp enorm aprecieren.
ook wou ik zeggen dat ik zodra ik vermagert ben, wil begginen met gewichten, om men vel op te vullen met spier.
hoe pak ik dit het beste aan?
Alvast bedankt,
Enrico.
Comment