Zeer zeer oude pillen nog eetbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeer zeer oude pillen nog eetbaar?

Hey ik kuiste vandaag men koelkast uit en daar vond ik nog een fatburner met de goeie oude ephedrina erin (100mg/cap) DYMA-burn Xtreme noemt het spul. Nu ligt dat potje toch wel ergens achteraan in men koelkast voor toch wel al jaar of 5 is vervallen in 01/2009 is dus ongeopend en altijd in de frigo bewaard, nu is de vraag zouden deze nog werken? of ga ik 3 weken ziek zijn als ik deze neem?
    Ik googlde het al effe en zoals meestal zijn de meningen verdeeld... dus vraag ik het hier ook effe!

mazzl

staat niet voor niets een verval datum op denk

Comment

Originally posted by Yves View Post
      staat niet voor niets een verval datum op denk
      Misschien is het een tip om men koelkast jaarlijks grondig te kuisen

Comment

Ik zou ze maar weggooien.
        Je zult er misschien niets van krijgen, maar de werkzame stof (wat het dan ook is) verdwijnt sowieso langzaam na vervaldatum. Je hebt er dus echt niets meer aan.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Ik zou ze maar weggooien.
          Je zult er misschien niets van krijgen, maar de werkzame stof (wat het dan ook is) verdwijnt sowieso langzaam na vervaldatum. Je hebt er dus echt niets meer aan.
          Bah had wel nog eens zin in een goeie burner met ephidrina, en geraak er nu nergens nog aan

ach ja so be it

Comment

Je wordt er niet zomaar ziek van of wat ook, de werking is alleen een stuk minder.
            Ik heb ook nog een stuk of 1000caps van die rommel en ik slik ze gewoon zijn nog meer over datum dan die van jou en niet koel bewaard.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Gadveredamme, maak jij zo weinig je koelkast schoon? Hoeveel verdwaalde groene potten kwark kwam je tegen?

Maargoed, zoals al gezegd: in het ergste geval neemt de werkzame stof af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X