Hoi,
Ik ben 34 jaar en weeg op dit moment 85 kilo en heb een lengte van ongeveer 1,86 mtr
Ik heb genoeg doelen en wil zeker wat vet kwijt. Meeste zit helaas bij mijn onderbuik, dit is ook te wijten aan een zittend beroep en mijn houding.
Sinds een maand ben ik weer bezig met een combinatie van fietsen en fitness en probeer uit om hier een goede combo in te vinden. Ik ben bijna 3 jaar door ziekte lichamelijke klachten niet meer aan sporten toegekomen. Terwijl ik minimaal 3x per week in de sportschool zat.
In die 3 jaar ben ik een totaal van 9 kilo zwaarder geworden :s verlies van spiermassa niet sporten/bewegen.
Nu zoals ik al aangaf ben ik weer begonnen met horten en stoten. Ik ben nu 2 maanden aan het fietsen en conditie op pijl brengen. Dat is nu allemaal wel redelijk ik fiets gemiddeld 1 tot 1,5 uur waarbij ik een gemiddelde snelheid van 16 km/u haal (op een mountainbike) en ben inmiddels een 3 kilo kwijt…
Ik probeer altijd de maan-, woens-, vrijdag te fietsen en de andere dagen doe ik een beetje fitness zie onderstaande.
Maar hoe kan ik het allemaal versnellen?
Fietsen ongeveer een afstand van 25 km
Verder de volgende oefeningen; allemaal herhalingen van 10-12 en 3 sets
schouders
lateral raises/militairy press
upright barbell rows
front raises
barbell incline delt row
borst
bench press
barbell incline bench press
fly dumbells
rug
optrekken
dumbell row
incline barbell bench row
biceps
barbell curl staand
reverse barbell curl
concentration curl
dumbell prone incline
triceps
skull cracker barbell
Qua voeding;
-ontbijt:
Verse Jus d’orange + ijzertablet
Brinta + Vitamine supplement + Chromium 600 mcg
Tussendoortje: eierenkoek
-lunch:
2 boterhammen (waarvan 1 met oude kaas en 1 met kipfilet of kalkoenfilet)
Tussendoortje: Appel
-avondeten:
3 aardappelen
200 gram groente
Stukje vlees
Drink alleen ’s ochtends in de auto koffie en ’s avonds na eten dus 2x koffie rest van de dag water of thee zonder suiker.
1x per week is de avondmaaltijd pasta en 1x per week vis
Ik moet er weer een goede gewoonte van maken en hoop dat jullie mij daar in kunnen helpen. Advies is meer dan welkom...
Ik ben 34 jaar en weeg op dit moment 85 kilo en heb een lengte van ongeveer 1,86 mtr
Ik heb genoeg doelen en wil zeker wat vet kwijt. Meeste zit helaas bij mijn onderbuik, dit is ook te wijten aan een zittend beroep en mijn houding.
Sinds een maand ben ik weer bezig met een combinatie van fietsen en fitness en probeer uit om hier een goede combo in te vinden. Ik ben bijna 3 jaar door ziekte lichamelijke klachten niet meer aan sporten toegekomen. Terwijl ik minimaal 3x per week in de sportschool zat.
In die 3 jaar ben ik een totaal van 9 kilo zwaarder geworden :s verlies van spiermassa niet sporten/bewegen.
Nu zoals ik al aangaf ben ik weer begonnen met horten en stoten. Ik ben nu 2 maanden aan het fietsen en conditie op pijl brengen. Dat is nu allemaal wel redelijk ik fiets gemiddeld 1 tot 1,5 uur waarbij ik een gemiddelde snelheid van 16 km/u haal (op een mountainbike) en ben inmiddels een 3 kilo kwijt…
Ik probeer altijd de maan-, woens-, vrijdag te fietsen en de andere dagen doe ik een beetje fitness zie onderstaande.
Maar hoe kan ik het allemaal versnellen?
Fietsen ongeveer een afstand van 25 km
Verder de volgende oefeningen; allemaal herhalingen van 10-12 en 3 sets
schouders
lateral raises/militairy press
upright barbell rows
front raises
barbell incline delt row
borst
bench press
barbell incline bench press
fly dumbells
rug
optrekken
dumbell row
incline barbell bench row
biceps
barbell curl staand
reverse barbell curl
concentration curl
dumbell prone incline
triceps
skull cracker barbell
Qua voeding;
-ontbijt:
Verse Jus d’orange + ijzertablet
Brinta + Vitamine supplement + Chromium 600 mcg
Tussendoortje: eierenkoek
-lunch:
2 boterhammen (waarvan 1 met oude kaas en 1 met kipfilet of kalkoenfilet)
Tussendoortje: Appel
-avondeten:
3 aardappelen
200 gram groente
Stukje vlees
Drink alleen ’s ochtends in de auto koffie en ’s avonds na eten dus 2x koffie rest van de dag water of thee zonder suiker.
1x per week is de avondmaaltijd pasta en 1x per week vis
Ik moet er weer een goede gewoonte van maken en hoop dat jullie mij daar in kunnen helpen. Advies is meer dan welkom...