Wat te eten voor en na een cardio training voor afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te eten voor en na een cardio training voor afslanken

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat het beste is om te eten voor en na een cardio/earobic workout om gewoon te kunnen afslanken met de beste resultaten, zonder dat je een bodybuilder wordt met extra spiermassa?

Ik heb ooit gehoord dat vóor de training het goed is om trage koolhydraten met kwark te eten, en dan na de training fruit met een beetje yoghurt. Maar heb vandaag gehoord dat voor extra vetverbranding het beter is om juist alleen eiwitten te eten?

Who can help me?

wauw... nog maar 3 posts en nu al een dubbel topic geopend.
    2x een topic openen voor dezelfde vraag gaat je in ieder geval niet helpen meer constructieve antwoorden te krijgen

Ben je een man of een vrouw?

Fruit na je cardio stopt je vetverbranding. Na je training wil enkel eiwitten eten (whey shake)
    Voor je workout kun je prima carbs eten (niet al te kort ervoor uiteraard)
    Fear is the mind killer

Comment

Ik vraag me af of je naverbranding van vet nog zo er hoog ligt als je bijvoorbeeld 1-2 uur cardio gedaan hebt.. Dat lijkt mij namelijk niet. Zou je dan na low intensity interval training, medium intensity interval niet gewoon wat eiwitten kunnen eten en een stuk fruit. De naverbranding van vet lijkt me namelijk alleen hoog bij high intensity interval training.
      "Straight outta gym"

Comment

Ik heb toch net al op dit topic geantwoord..............o, het staat er weer dubbel!
        1 keer is best genoeg, toch?
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Ik heb toch net al op dit topic geantwoord..............o, het staat er weer dubbel!
          1 keer is best genoeg, toch?
          Hihihihi!

Comment

Originally posted by sf01 View Post
            Fruit na je cardio stopt je vetverbranding.
            Daar ben ik het helaas niet mee eens
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X