Hallo allemaal,
ben wat nieuw hier. Ik ben al gaan lezen in 'leest dit eerst' en heb alles berekend.
ik ben een meisje van 22, 1m70 en weeg 61kilo. (Perfecte BMI, maar ik heb teveel vet aan mijn heup en buikzone) ik wil een mooie taille.
volgens de link moet ik per dag 2139 kcal eten
volgens de tips -500 om af te vallen : 1639
volgens de berekeningen :
eiwitten: 183gr
koolhy: 91gr
vetten: 60gr
Ik weet al dat ik geen fruit mag eten.
Maar nu moet ik een schema opstellen.
ik ben nogal moeilijk in eten: eet enkel kip en niks dat in zee leeft.
kwa sport, loop ik elke avond 30min. fitness, daar heb ik absoluut geen tijd voor. (ben al blij als ik om middernacht in bed kan kruipen, door teveel werk)
Als leerkracht heb ik het overdag enorm druk en ik Moet tijdens de pauzes iets binnenkrijgen.. en een koekje is altijd zo snel en makkelijk.. 'zucht'
ik begin te werken om 8u30 en werk door tot middernacht. Voor het slapengaan loop ik snel 30min.
dag indeling:
8u30: start werken
10u: pauze
12u: middag
14u: pauze
18u: avondeten
24u: slapen
Hoe zit het met vetverbranders? omdat ik geen tijd heb om te fitnessen en vet te verbranden, zou het niet slim zijn om vetverbranders te gebruiken??
omdat ik kwa kilo perfect ben, heb gewoon beetje teveel vet aan mijn buik..
Ik hoop dat iemand me gaat kunnen helpen :s
Steph
ben wat nieuw hier. Ik ben al gaan lezen in 'leest dit eerst' en heb alles berekend.
ik ben een meisje van 22, 1m70 en weeg 61kilo. (Perfecte BMI, maar ik heb teveel vet aan mijn heup en buikzone) ik wil een mooie taille.
volgens de link moet ik per dag 2139 kcal eten
volgens de tips -500 om af te vallen : 1639
volgens de berekeningen :
eiwitten: 183gr
koolhy: 91gr
vetten: 60gr
Ik weet al dat ik geen fruit mag eten.
Maar nu moet ik een schema opstellen.
ik ben nogal moeilijk in eten: eet enkel kip en niks dat in zee leeft.
kwa sport, loop ik elke avond 30min. fitness, daar heb ik absoluut geen tijd voor. (ben al blij als ik om middernacht in bed kan kruipen, door teveel werk)
Als leerkracht heb ik het overdag enorm druk en ik Moet tijdens de pauzes iets binnenkrijgen.. en een koekje is altijd zo snel en makkelijk.. 'zucht'
ik begin te werken om 8u30 en werk door tot middernacht. Voor het slapengaan loop ik snel 30min.
dag indeling:
8u30: start werken
10u: pauze
12u: middag
14u: pauze
18u: avondeten
24u: slapen
Hoe zit het met vetverbranders? omdat ik geen tijd heb om te fitnessen en vet te verbranden, zou het niet slim zijn om vetverbranders te gebruiken??
omdat ik kwa kilo perfect ben, heb gewoon beetje teveel vet aan mijn buik..
Ik hoop dat iemand me gaat kunnen helpen :s
Steph
Comment