opstellen voedingsschema !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opstellen voedingsschema !

Hallo allemaal,

ben wat nieuw hier. Ik ben al gaan lezen in 'leest dit eerst' en heb alles berekend.

ik ben een meisje van 22, 1m70 en weeg 61kilo. (Perfecte BMI, maar ik heb teveel vet aan mijn heup en buikzone) ik wil een mooie taille.

volgens de link moet ik per dag 2139 kcal eten
    volgens de tips -500 om af te vallen : 1639
    volgens de berekeningen :
    eiwitten: 183gr
    koolhy: 91gr
    vetten: 60gr

Ik weet al dat ik geen fruit mag eten.
    Maar nu moet ik een schema opstellen.

ik ben nogal moeilijk in eten: eet enkel kip en niks dat in zee leeft.
    kwa sport, loop ik elke avond 30min. fitness, daar heb ik absoluut geen tijd voor. (ben al blij als ik om middernacht in bed kan kruipen, door teveel werk)

Als leerkracht heb ik het overdag enorm druk en ik Moet tijdens de pauzes iets binnenkrijgen.. en een koekje is altijd zo snel en makkelijk.. 'zucht'
    ik begin te werken om 8u30 en werk door tot middernacht. Voor het slapengaan loop ik snel 30min.

dag indeling:
    8u30: start werken
    10u: pauze
    12u: middag
    14u: pauze
    18u: avondeten
    24u: slapen

Hoe zit het met vetverbranders? omdat ik geen tijd heb om te fitnessen en vet te verbranden, zou het niet slim zijn om vetverbranders te gebruiken??
    omdat ik kwa kilo perfect ben, heb gewoon beetje teveel vet aan mijn buik..

Ik hoop dat iemand me gaat kunnen helpen :s

Steph

Geen tijd om 3 uurtjes per week te sporten?

Comment

Als je als leerkracht al gaat klagen dat je zo enorm druk bent tijdens je pauzes, ben je waarschijnlijk echt niets gewend..
      Iedere 2 uur een pauze, er zijn genoeg gasten op dit forum die daar jaloers op zijn.
      En niet kunnen sporten? Dan gaat er waarschijnlijk echt iets mis met je prioriteiten, of met je planning.

Vetverbranders hebben geen nut als je voeding niet op orde is. Maar als jij denkt dat de vetverbranders zon wondermiddel zijn: probeer ze. Merk je vanzelf dat alles om je voeding draait.
      En dan nog.. dan wordt je hyper van een fatburner, en dan zit je op je kont voor de klas. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar mij lijkt dat niet zo lekker. Hyper is alleen lekker als je ook daadwerkelijk je energie kwijt kan.

Comment

Bedankt voor de kritiek, maar ondertussen ben ik geen stap verder.

Het is juist omdat ik door het dat er duidelijk iets mis is met mijn voedings-,leefgewoontes dat ik me heb ingeschreven op deze forum.
        Om er effectief iets aan te doen!

Maar blijkbaar is afbreken gemakkelijker dat nuttige tips geven.
        Bedankt

Comment

Het is niet de bedoeling om je af te kraken, maar we krijgen hier veel mensen die van ons verwachten dat wij hen kant en klare oplossingen kunnen bieden. Dat is helaas niet zo: het opstellen van een eet&beweegplan vergt nogal wat zelfstudie. Misschien is het een optie om thuis te trainen? in het boek "Afvallen met krachttraining" van Robbert Wolters staan oefeningen die je thuis met een fitnessbal en dumbells kunt doen. Ook staat er een richtlijn voor een voedingsschema. Wie weet heb je daar iets aan?
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Stephanie123 View Post
            Hallo allemaal,

ben wat nieuw hier. ik ben een meisje van 22, 1m70 en weeg 61kilo. (Perfecte BMI, maar ik heb teveel vet aan mijn heup en buikzone) ik wil een mooie taille.

kwa sport, loop ik elke avond 30min. fitness, daar heb ik absoluut geen tijd

Welkom..

Gebruik die 30 minuten om thuis je buik te trainen....
            Je hebt vast en zeker tijd om er 30 aan te plakken.
            Of 15.
            Datgene wat je stoort,,daar moet je ook aan werken.
            Er zijn genoeg buik oefeningen die je thuis kunt doen.

suc6

Grtzz

Comment

ik kan eerlijk gezegd niet geloven dat je geen tijd hebt om een paar uur te sporten per week, in het weekend misschien?
              ga het desnoods thuis doen met wat gewichten.

je voeding, ga er een half uur eerder uit, en smeer gezonde boterhammen.
              met ei, kipfilet, rookvlees of pindakaas.
              en zorg bijvoorbeeld voor wat rauwkost voor tussendoor, zoals kersttomaatjes en worteltjes. of gewoon een gekookt ei of een handje noten tussendoor.

succes.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X