Doeltreffend afslankschema gezocht!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doeltreffend afslankschema gezocht!

Beste mensen,

Ik zit hier met een probleempje.

Ikzelf weeg 96 -97 kg en ben circa 1.80 - 1.82m
    In proportie ben ik redelijk goed gespierd, enkel heb ik doorheen de laatste maanden buikvet gecreeërd dat ik er zo spoedig af wil trainen. Los van mijn vraag heb ik clen besteld in siroopvorm.
    Kan iemand mij het meest doeltreffende voedingsschema geven om droger te staan?

Alvast bedankt voor de steun !

Mvg,

UNeS

minimaal 3000 cal nemen in rijst en panga.
    aanvullen met komkommer en bleekselderij.
    vis klaarmaken met knoflook en ui.
    10 liter water drinken per dag.
    Goed hoog zitten met je eiwitten minimaal 3 á 3,5 gram per kilo bw.(en je mag je shake nog gewoon nemen na de training)

Zwaar trainen en ochtendcardio toevoegen.

Dan zal je heel snel droog staan in wedstrijdshape.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      minimaal 3000 cal nemen in rijst en panga.
      aanvullen met komkommer en bleekselderij.
      vis klaarmaken met knoflook en ui.
      10 liter water drinken per dag.
      Goed hoog zitten met je eiwitten minimaal 3 á 3,5 gram per kilo bw.(en je mag je shake nog gewoon nemen na de training)

Zwaar trainen en ochtendcardio toevoegen.

Dan zal je heel snel droog staan in wedstrijdshape.
      Eerst en vooral , dank je voor je tips !
      Met panga bedoel je pangasius, toch?

waarom vis met knoflook en ui ? Welke positieve werking heeft knoflook (en ui)? buiten de bloedsomloop te zuiveren.

10liter water is dat niet te veel? Ik dacht eerder aan 5 liter ..?

wat het eiwitgehalte betreft, vertel je dat je minstens 3,5 gr per kilo moet zitten. Op de meeste verpakkingen zie ik telkens een eitwitgehalte van bvb 19g per 100ml (of gr). Zit ik dan automatisch dan al niet hoger?

Comment

Originally posted by UNeS View Post
        wat het eiwitgehalte betreft, vertel je dat je minstens 3,5 gr per kilo moet zitten. Op de meeste verpakkingen zie ik telkens een eitwitgehalte van bvb 19g per 100ml (of gr). Zit ik dan automatisch dan al niet hoger?
        Wat Marnop bedoelt is dat je voor iedere kg lichaamsgewicht je 3,5 gram eiwit dient te eten. Jij weegt 96 kg, dus dan is dat 336 gram eiwit per etmaal. Dit moet je niet allemaal in een (1) keer eten, maar zo goed mogelijk verspreid over de dag.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Marnop zit daarmee trouwens wel hoger in zijn bepaling dan de gemiddelde persoon hier. Meesten houden 2,5 gram per KG aan ipv 3,5 gram
          Fear is the mind killer

Comment

Ben het wel eens met marnop. Echter, let ook op je goede vetten. Ik weet niet hoeveel vet panga heeft per 100gr.? Volgens mij is het ook zo dat veel panga vervuild is, vandaar dat veel mensen koolvis nemen. Bij koolvis moet je sowieso extra vetten eten omdat hier niets inzit.

http://www.europarl.europa.eu/sides/...24&language=NL
            Last edited by adon1s; 26-04-2011, 15:26.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hier stellen ze weer dat het wel meevalt: Weinig chemische vervuiling in nieuwe kweekvissoorten | Kennislink

Is er iemand die dit onderzoek ook kan vinden? Levert het bijv. geen gevaar op om het 1x per week te eten, 3x per week?
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

tja... overal is wel wat mis mee. Toch maar gewoon beetje varieren om zo nergens teveel van binnen te krijgen qua vervuiling/chemicalien/ etc etc.

Vond veel onderzoeken over vervuiling. Kan me wel voorstellen dat als het in een van de vervuilste rivieren van de wereld gekweekt wordt... dit niet bevorderlijk is.
                Onderzoek wat jij linkt geeft aan dat ze geen waardes boven de toegestane norm hadden gevonden. Die normen zijn natuurlijk altijd tricky. Zeker als je massaconsumptie erop los gaat laten. Daar houden ze sowieso daarbij geen rekening mee. De meeste mensen eten 1x in de week een visje. Dan zul je wel onder de schadelijke waardes blijven. Maar bij 2 panga's per dag of meer... :S

Bij het onderzoek zijn geen sporen van antibiotica aangetroffen. Wel werden andere vervuilingen gevonden zoals zware metalen, dioxines, polychloorbifenylen, DDT, gebromeerde vlamvertragers en perfluor surfactanten. Ook deze blijven echter ruim beneden de daarvoor geldende wettelijke productnormen. Vooral pangasius, tilapia en tropische garnalen scoorden goed in dit opzicht.

Naast het onderzoek naar kweekvis is kleinschalig onderzoek gedaan naar grondstoffen voor visvoer en het visvoer zelf, waarbij is gekeken naar residuen van het bestrijdingsmiddel toxafeen en door schimmels geproduceerde mycotoxines. Hoewel vervuiling is aangetroffen, ligt ook hier het gehalte ruim onder de geldende productnormen.
                dus... vervuiling aangetroffen. Maar binnen de 'norm'
                Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Wat Marnop bedoelt is dat je voor iedere kg lichaamsgewicht je 3,5 gram eiwit dient te eten. Jij weegt 96 kg, dus dan is dat 336 gram eiwit per etmaal. Dit moet je niet allemaal in een (1) keer eten, maar zo goed mogelijk verspreid over de dag.
                  Dank je voor the good advice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X