Inline skaten voor cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inline skaten voor cardio

He allemaal,

Ik wil graag elke week, of zelfs dag, aan cardio doen om af te slanken. Het probleem is dat ik geen geld heb voor de sportschool, en dat ik niet goed kan hardlopen (last van gewrichten en enkels). Ik zat dus te denken aan inline skaten. Ik vroeg me af of dit een goede, en zo ja, een effectieve manier is om vet te verbranden.

Alvast bedankt!

Inline skaten is prima vervangen voor cardio. OF je gaat afvallen is afhankelijk van voeding.

Comment

dus inline skaten is een goede vervanger voor hardlopen? is het ook ongeveer effectief? volgens mij niet, weet iemand wat de ratio tussen hardlopen en skaten is?

Comment

Originally posted by Died244 View Post
        dus inline skaten is een goede vervanger voor hardlopen? is het ook ongeveer effectief? volgens mij niet, weet iemand wat de ratio tussen hardlopen en skaten is?
        Zie Falstyr zn post, ligt toch echt aan je voeding of het effectief is
        keep the focus going!

Comment

met alleen cardio kom je er niet. dus alleen inline skaten en geen spierverstevigende oefeningen zal weinig zoden aan de dijk zetten. weegschaal zal wellicht zeggen dat je lichter bent. maar in de spiegel ben je dan gewoon een kleinere en lichtere doch nog steeds mollige versie van je voormalige zelf. dus zou zo wie zo kracht training naast inline skaten gaan doen.

Comment

He allemaal,

Ik wil graag elke week, of zelfs dag, aan cardio doen om af te slanken. Het probleem is dat ik geen geld heb voor de sportschool, en dat ik niet goed kan hardlopen (last van gewrichten en enkels). Ik zat dus te denken aan inline skaten. Ik vroeg me af of dit een goede, en zo ja, een effectieve manier is om vet te verbranden.

Alvast bedankt!
            Hardlopen en touw springen is de ultimate cardio. Maar inline skaten is ook goed hoor. Ga je ook lekker bloed pompen als je in een goede tempo blijgt skaten. Ik zou ook gewoon een paar dumbells en barbell kopen om thuis te trainen. langzaam opbouwen gewoon sparen ik ben ook gewoon begonnen met 12kg dumbbel. en nu lig me kamer onder de dumbells en halter bankjes

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
              Hardlopen en touw springen is de ultimate cardio. Maar inline skaten is ook goed hoor. Ga je ook lekker bloed pompen als je in een goede tempo blijgt skaten. Ik zou ook gewoon een paar dumbells en barbell kopen om thuis te trainen. langzaam opbouwen gewoon sparen ik ben ook gewoon begonnen met 12kg dumbbel. en nu lig me kamer onder de dumbells en halter bankjes
              Ook lid van een sportschool of doe je alles thuis?

Comment

bedankt voor jullie reacties, mijn skates zijn vandaag binnengekomen dus ik ga deze week met mijn training beginnen.... ik heb zelf ook gewichten, verstelbaar van 2,5 tot 25 kg, dat moet voldoende zijn denk ik?

Comment

nog 1 vraagje: wanneer kan ik het beste gaan skaten? voor of na de maaltijd, 's ochtends, 's avonds, regelmatig of onregelmatig tijdstip?

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
                    Ook lid van een sportschool of doe je alles thuis?
                    Alles thuis geen wacht tijd geen stress.

bedankt voor jullie reacties, mijn skates zijn vandaag binnengekomen dus ik ga deze week met mijn training beginnen.... ik heb zelf ook gewichten, verstelbaar van 2,5 tot 25 kg, dat moet voldoende zijn denk ik?
                    Twee dumbells?
                    Om te beginnen ja. Met de tijd ga je opbouwen met een bench kopen, optrek stang, meer gewicht etc.

nog 1 vraagje: wanneer kan ik het beste gaan skaten? voor of na de maaltijd, 's ochtends, 's avonds, regelmatig of onregelmatig tijdstip?
                    Octhend neem jee eiwit shake. En darnaa ga je skaten ga je vet verbranden vanwege je geen koolhydraten in je lichaam hebt en die eiwit shake zorgt voor geen onodige spierafbraak.
                    Of na je krachttraining dan heb je ook al de koolhydraten meestal gebruikt in je training.
                    Last edited by IronWilly; 30-05-2011, 08:49.

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
                      Twee dumbells?
                      Om te beginnen ja. Met de tijd ga je opbouwen met een bench kopen, optrek stang, meer gewicht etc.

Octhend neem jee eiwit shake. En darnaa ga je skaten ga je vet verbranden vanwege je geen koolhydraten in je lichaam hebt en die eiwit shake zorgt voor geen onodige spierafbraak.
                      Of na je krachttraining dan heb je ook al de koolhydraten meestal gebruikt in je training.
                      ok, bedankt voor je advies nu is het wel zo dat ik geen eiwitshakes gebruikt, ik denk dat ik met normale voeding en regelmatige training zichtbaar resultaat kan boeken... dus vandaar dat ik vroeg of je het beste voor of na de maaltijd kunt trainen....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X