Hoe krijgen bodybuilders 3% vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vraagje omtrend BF.

Ik heb nu een BF van 19.7%. Mijn eerste doel is om dit naar 16% te brengen. Maar ik had in gedachten om dit uiteindelijk naar 12% te brengen.

Nu heb ik flauw idee hoe snel dit normaal zou gaan als je 3-4 keer per week traint? Dus hoe snel ga je van 19.7% naar 16% en daarna naar 12%? Ik ben nog maar 2 maanden bezig met fitness.

Ik ga ook zaterdag een nieuw schema bespreken met men instructeur, kan ik beter voor massa of voor kracht gaan? (denk toch dat je die twee kan kiezen, of ben ik hier verkeerd in?).

Comment

Nou, nee ik wil er zeker niet naar toe . Maar 8% lijkt mij wel haalbaar en ik hoef er niet al te gekke dingen voor te doen. Het jammere vindt ik wel dat je dus heel weinig moet eten waardoor je relatief zwakker wordt .

Comment

Originally posted by KeizerHalil View Post
        Nou, nee ik wil er zeker niet naar toe . Maar 8% lijkt mij wel haalbaar en ik hoef er niet al te gekke dingen voor te doen. Het jammere vindt ik wel dat je dus heel weinig moet eten waardoor je relatief zwakker wordt .
        Je moet wel bedenken of je 8% wel wil halen en vasthouden.
        Heb je genoeg massa? Als het op 8% komt alles goed uit of ben ik dan noh steeds die skinny guy? Wil ik er swinters ook op max 10-12% zitten en kans hebben om eerder een verkoudheidje lopen? Wil ik sneller vvm gains halen of wil je het langzaam doen?

Als je op 8% zit is hwt natuurlijk mooi met de juiste vvm, maar als je serieus massa wilt pakken dan is de beste uitgangs positie 13-16% zodat er genoeg toevoer is en reserves.

Achja al dat gezeik over BF de laatste tijd is het lekker weer ofzp?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Heb je genoeg massa? Als het op 8% komt alles goed uit of ben ik dan noh steeds die skinny guy? Wil ik er swinters ook op max 10-12% zitten en kans hebben om eerder een verkoudheidje lopen? Wil ik sneller vvm gains halen of wil je het langzaam doen?

Als je op 8% zit is hwt natuurlijk mooi met de juiste vvm, maar als je serieus massa wilt pakken dan is de beste uitgangs positie 13-16% zodat er genoeg toevoer is en reserves.

Beste Gain is pain, het klopt wel een beetje ivm met het weer. Maar ik keek vorige week zondag dus naar die vrouwelijke bodybuilders en toen ik dus zag dat alles er veel beter uitzag op 3% dacht ik ook dat ik van mijn 14% vet ff naar 8 moet gaan ofzo. Maar daar zit natuurlijk ook weet het dillema van spieropbouw. Dus ik denk dat ik maar bij 14% blijf chillen en als ik bv een fotoshoot of wedstrijd heb dat ik dan stop met eten en drinken !

Maarjah, je weet hoe het is met dit kutweer.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

RAW: 155 - 155 - 220
            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by BanaanPS View Post
              Vraagje omtrend BF.

Ik heb nu een BF van 19.7%. Mijn eerste doel is om dit naar 16% te brengen. Maar ik had in gedachten om dit uiteindelijk naar 12% te brengen.

Nu heb ik flauw idee hoe snel dit normaal zou gaan als je 3-4 keer per week traint? Dus hoe snel ga je van 19.7% naar 16% en daarna naar 12%? Ik ben nog maar 2 maanden bezig met fitness.

Ik ga ook zaterdag een nieuw schema bespreken met men instructeur, kan ik beter voor massa of voor kracht gaan? (denk toch dat je die twee kan kiezen, of ben ik hier verkeerd in?).
              Weetje, ga sowieso voor de 14%. Daaruit kan je nog namelijk gewon spier opbouwen.

Comment

bbers kunnen maar 3% vet aanhouden voor een paar dagen dit doen ze meestal voor de wedstrijden
                en daarna schiet het omhoog het gaat jouw NOOIT lukken om 3% vet te hebben en gezond te zijn dus neem 8/9% dan heb je al minder vet als de meeste mensen.
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

3% vet. Ideaal doel om binnen 2-3 dagen tijd te sterven vanwege uitdroging. Als je geen podium ambities hebt is er geen enkele reden om onder de 8% te komen. En dus hoef je ook niet te weten wat te doen om lager dan 8% te geraken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    3% vet. Ideaal doel om binnen 2-3 dagen tijd te sterven vanwege uitdroging. Als je geen podium ambities hebt is er geen enkele reden om onder de 8% te komen. En dus hoef je ook niet te weten wat te doen om lager dan 8% te geraken.
                    Hehe, een passend einde voor deze thread

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Amen
                      Een dag niet getraind...

Comment

Grappig dat iedereen aan organen denkt neen dit is niet juist je hebt 3% vet omdat je zo je geleiding van je zenuwstelsel in orde houd thats it

Comment

Hey beste sporters, vetpercentage verlagen iedereen is er momenteel mee bezig.
                          Ik trouwens ook. Ik meet mijn vetpercentage met een fattrack 2 meter de 3 puntsmeting om dat ik deze zelf kan uitvoeren.
                          Maar nu serieus... hoeveel schatten jullie mijn vetpercentage? De kenners onder jullie hebben er vast veel ervaring mee. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
                          Ik probeer echt naar een six pack toe te werken maar ik denk dat ik er genetisch niet de lichaamsbouw voor heb.

Ik ben benieuwd naar de bevindingen van de cracks onder jullie.
                          Tips zijn ook welkom.
                          bulk off.

Comment

11,7%

Door je kuur houdt je vocht vast rond je navel
                            Face your demons...........

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                              Grappig dat iedereen aan organen denkt neen dit is niet juist je hebt 3% vet omdat je zo je geleiding van je zenuwstelsel in orde houd thats it
                              nee, that's not it... that's part of it
                              vetweefsel rond organen = essentieel vetweefsel, wat je beter niet kwijtraakt
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Hmmm kuur ik heb nog nooit een kuur gedaan. En ik neem om me vocht balance op peil te houden craunberry en jeneverbessen.

Voor de rest heel veel cardio.
                                bulk off.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X