12 dagen zuipen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha Viking wil volgens mij niet meer op vakantie nu

Comment

ik ga in augustus ook op party vakantie, 9 dagen feesten waarschijnlijk veel alcohol. Cortisol heaven in die 9 dagen..

maar bij mij gaat de pot whey en de bcaa's gewoon mee hoor. Ik loop niet heel het jaar mezelf 4x te slopen in de gym om het in 9 dagen te verkloten. Ik zou echt balen als ik 1kg spiermassa heb verloren. dat is voor mij echt onacceptabel.
      Failure is your friend

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        haha Viking wil volgens mij niet meer op vakantie nu
        Gut, ik zal hem toch niet teveel ontmoedigd hebben????
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Ik weet niet of het veel uithaalt: de kcal van alcohol zijn koolhydraten. Je zou het (een beetje) kunnen compenseren door minder koolhydraten te eten. Maar dat neemt de andere negatieve bijwerkingen van alcohol natuurlijk niet weg.
          1gr alcohol = 7kcal

dus je kijkt naar alc vol% en hoeveel je ervan drinkt, dat zijn je kcals die uit alcohol komen
          en idd, alcoholische dranken bevatten kh, daaruit komt de alcohol dan ook vandaan, dus deel van je kcal komen ook uit kh
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Had laatst een stuk gelezen over alcohol en fitness waar ze zeiden dat 1g alcohol eigk maar 5,7kcal zou bevatten. Zal even linkje zoeken
            En trouwens je gaat toch echt niet in 1 week 1 kilo pure spiermassa verliezen en 3kg vet aanzetten? Lol dat is wel way overrated lijkt me..
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              1gr alcohol = 7kcal

dus je kijkt naar alc vol% en hoeveel je ervan drinkt, dat zijn je kcals die uit alcohol komen
              en idd, alcoholische dranken bevatten kh, daaruit komt de alcohol dan ook vandaan, dus deel van je kcal komen ook uit kh
              heeey, is dit niet iets voor karwan. IFFYM?????????

Kcal in kcal out^^

Comment

Hierzo: The truth about alcohol, fat loss and muscle growth | Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health
                Lees dat maar eens goed door
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  heeey, is dit niet iets voor karwan. IFFYM?????????

Kcal in kcal out^^
                  lol.. 400g alchol en je zit keurig op je 2800 kcal. ben alleen bang dat je het niet na kan checken aan het eind van de dag
                  Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                    lol.. 400g alchol en je zit keurig op je 2800 kcal. ben alleen bang dat je het niet na kan checken aan het eind van de dag
                    haha, nice one talal en magico

klinkt als 'plezant' iifym-schema'tje
                    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                      Dalijk raakt die verslaafda aan alcahol, net als zijn eiwitten en havermout

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Gut, ik zal hem toch niet teveel ontmoedigd hebben????
                        Haha nee hoor. Die vakantie komt helemaal goed! Hoewel bodynet er wel voor groot deel voor heeft gezorgd dat ik van 2 jaar lang 20 glazen bier per week naar 0.0 ben gegaan afgelopen 3 maanden op 3 momenten na (waarvan 1 keer, 1 glas bier en 2 wijntjes bij etentje).

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                          Had laatst een stuk gelezen over alcohol en fitness waar ze zeiden dat 1g alcohol eigk maar 5,7kcal zou bevatten. Zal even linkje zoeken
                          En trouwens je gaat toch echt niet in 1 week 1 kilo pure spiermassa verliezen en 3kg vet aanzetten? Lol dat is wel way overrated lijkt me..
                          5,7 kcal per gram?

Alcohol bevat slechts lege calorieën, dat wil zeggen calorieën zonder enige voedingswaarde. Deze calorieën worden door het lichaam als eerst gebruikt. Het gevolg hiervan is dat vooral het vetverbrandingsproces sterk wordt afgeremd, zodat er meer vet wordt opgeslagen door het lichaam.

Alcohol kan niet worden opgeslagen en de reden daarvoor is omdat het door het lichaam wordt gesignaleerd als een giftige stof. Daardoor wordt het ook als eerst door het lichaam verbrand.

Nog wat meer informatie over de calorieën uit voedingsstoffen:

vet - 9 kcal per gram
                          alcohol - 7 kcal per gram
                          eiwitten - 4 kcal per gram
                          koolhydraten - 4 kcal per gram
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ik zou gewoon een paar pilsjes nemen.. 3 a 4 ofzo per dag..
                            Waarom moet je op vakantie gaan ZUIPEN!!!????

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                              Ik ga zelf ook met het vliegtuig, maar mag je whey niet meenemen in je koffer dan? Is toch niets illegaals aan..
                              In het ergste geval gooien ze een drugstest over je supplementen heen (al is die kans wel minimaal bij eiwit). En dat is geen probleem als je daar gewoon op tijd bent (te laat aanwezig + vertraging is een ander verhaal).

Comment

Vorige week nog 2 kilo whey meegenomen naar NL in kleine afgesloten zakjes niks aan de hand op het vliegveld.
                                Als ik vodka drink ben ik de dag erna in topconditie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X