12 dagen zuipen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 12 dagen zuipen

De titel zegt het al, ik ga deze zomer op vakantie en ga 12 dagen los. Ik weet het, het is slecht, maar heb voor mezelf deze afweging gemaakt en ga dit niet veranderen. Afgelopen tijd vetpercentage 4% verminderd gok ik en wat spieren erbij. Van 24 naar 20% en even zwaar gebleven (trots op). Nu vroeg ik me drie dingen af.

Is het verstandig gewoon veel te blijven eten of niet? In drank zit al veel kcal, dus dan word ik alleen nog maar dikker. Of gewoon wel goed eten, zoveel mogelijk spieren behouden, en schijt hebben aan vet%, want ik verneuk het toch al met die drank.

Hoeveel % vet zal ik ongeveer weer aankomen gokken jullie?

Heeft het zin om wat in hotel te trainen of is dat verspilde moeite als je toch brak bent?
    Last edited by Viking18; 22-06-2011, 12:42.

Gewoon veel speed snuifen, kom droger uit je vakantie dan dat je erin ging

Comment

Wat een nutteloze reactie..
      Maargoed ik kan je ook niet veel meer bieden dan dat ik weet... alcohol heeft een negatieve invloed op eiwitsynthese dus je herstelt langzamer en bouwt minder op, ook verlaagt het je testosteron waardoor je nog minder spieropbouw zal hebben...
      De enige tip die ik je kan geven is HEEL VEEL water drinken, want alcohol droogt je lichaam uit en aangezien je spieren voor 70% uit water bestaan kan je de gevolgen ervan zelf ook wel bedenken. Goed veel eiwitten blijven eten, zoveel mogelijk vitaminen naar binnen, misschien whey shakes meenemen? en de slaap die je kunt pakken, pakken!

En ja, trainen kan wel maar dan alleen als je wel goed blijft eten en genoeg rust hebt... dan heb je er misschien nog wat baat bij
      Last edited by GespierdeMug; 22-06-2011, 12:58.
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Het gaat niet alleen om vet% je zal ook HEEL VEEL vocht gaan vast houden.

Comment

Whey in het vliegtuig gaan we niet doen Zal inderdaad gewoon goed blijven eten, krachttraining blijven doen, water drinken en dan zien we wel hoe slecht het ervoor staat na de vakantie. Ook nog idee hoe erg vet% kan stijgen in die tijd?

Comment

eet zo veel mogelijk tonijn en drink veel water dan komt het wel goed veel plezier met zuipen zo lang je maar na die 12 dagen gaat trainen en veel rust neemt komt het goed
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Als je na de vakantie de draad weer oppakt kom je vanzelf weer op je oude niveau, en kun je verder naar het volgende!

Ik ga 25 dagen, en vrees hetzelfde, maar afijn.. Ik pak gewoon na de vakantie direct de draad weer op.

Comment

Ik ga zelf ook met het vliegtuig, maar mag je whey niet meenemen in je koffer dan? Is toch niets illegaals aan..

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Is zo legaal als wat, maar las hier al wel eerder eens dat ze het kunnen aanzien voor wat anders en dan sta je daar met je koffer voor controle.

Comment

Zal even een rekenvoorbeeld gebruiken. Stel, je zou op een vakantie van 12 dagen elke dag 8 glazen bier nemen tijdens het stappen. Even heel simplistisch aangenomen dat het bier overtollig is, en dus direct naar je vetmassa gaat zou er bij komen:

8 glazen bier*12 dagen*82 cal = 7872 cal, aangenomen dat dit direct vetmassa wordt is dit 7872/7200 = 1,09 kg lichaamsvet.

Stel, je zou iemand nemen van 80 kg en 20% vet, dan zou de verandering van 20% (16/80) naar 21,0% zijn (17,09/81,09)

Stel, je zou iemand nemen van 80 kg en 10% vet, dan zou de verandering van 10% (8/80) naar 11.2% zijn (9,09/81,09)

Het effect op je VP% is dus groter naarmate je droger staat, maar toch moet je ongeveer rekenen op minimaal 1% toename.

Dat vind ik zelf een vrij flinke toename, ik zou dan bijvoorbeeld gaan snijden in de voeding. Het is geen ideale situatie om drankcalorieën te gaan compenseren door minder te eten, maar om te voorkomen dat je straks weer terug bij af bent zou ik zeker voorzichtig zijn dan.
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

gewoon repen mee nemen maar whey kun je best mee nemen als ze je controleren is dat binnen 30 minuten gebeurd zo vaak bij mij gebeurd maar dan niet met whey gewoon doen zou ik zeggen
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Uitgaande van 16 glazen per dag, zou dit 2kg zijn. Naja, jammer dan

Oja, sterk is beter dan bier toch?
                        Last edited by Viking18; 22-06-2011, 13:13.

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                          Ik ga zelf ook met het vliegtuig, maar mag je whey niet meenemen in je koffer dan? Is toch niets illegaals aan..
                          Dat mag gewoon hoor, tenzij je colombiaanse whey bij je hebt dan is t pech hebben

Comment

Ja wou net zeggen, heb net op internet gekeken en je kan het gewoon meenemen... dus ik zou zeggen .. DOEN!

Comment

ik vind een stijging van 1% zoals jij dat berekent weinig hoor... voor 12 daagjes plezier, dikke prima. ik zou er niet op letten maargoed, dat ben ik. Als je er wel op wil letten zou ik gewoon lekker laag in vetten en carbs gaan en proberen zo veel mogelijk eiwitten binnen te krijgen. Ik meen dat dynobet laatst een topic ofzo had over alcohol en voeding hoe je dat het beste aan kan pakken. ik zal ff kijken of ik em nog kan vinden

Maar dan nog, het is vakantie je hoeft er niet altijd op te letten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X