De titel zegt het al, ik ga deze zomer op vakantie en ga 12 dagen los. Ik weet het, het is slecht, maar heb voor mezelf deze afweging gemaakt en ga dit niet veranderen. Afgelopen tijd vetpercentage 4% verminderd gok ik en wat spieren erbij. Van 24 naar 20% en even zwaar gebleven (trots op). Nu vroeg ik me drie dingen af.
Is het verstandig gewoon veel te blijven eten of niet? In drank zit al veel kcal, dus dan word ik alleen nog maar dikker. Of gewoon wel goed eten, zoveel mogelijk spieren behouden, en schijt hebben aan vet%, want ik verneuk het toch al met die drank.
Hoeveel % vet zal ik ongeveer weer aankomen gokken jullie?
Heeft het zin om wat in hotel te trainen of is dat verspilde moeite als je toch brak bent?
Is het verstandig gewoon veel te blijven eten of niet? In drank zit al veel kcal, dus dan word ik alleen nog maar dikker. Of gewoon wel goed eten, zoveel mogelijk spieren behouden, en schijt hebben aan vet%, want ik verneuk het toch al met die drank.
Hoeveel % vet zal ik ongeveer weer aankomen gokken jullie?
Heeft het zin om wat in hotel te trainen of is dat verspilde moeite als je toch brak bent?
Comment