Ephedrine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ephedrine

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, Ik train al een jaar of 5 veel cardio + kracht. Ik kom van een topzwaar gewicht van 140KG, nu 102,5 bij een lengte van 178cm nog steeds veel te zwaar natuurlijk. Ik heb de volgende vragen ik ga binnenkort met een ephedrine kuur beginnen en vraag mij als mij dit gaat helpen om onder 100kg te komen.

Heeft iemand hier ervaring mee, en tips en uitleg hoe ik dit kan gaan gebruiken.

Hopende op een snelle respons.

mvg Emiel

voedingschema al gemaakt? trainingschema al helemaal top?

waarom fiks je op je gewicht? als je vp laag is met een gewicht van 100kg is gewoon bruut.

eerst even een voedingschema maken en een goed KT schema met als aanvulling 10-20 minuutjes cardio op MIIT niveau en het vet smelt al weg, ephedra/efedrine zal weinig uithalen als je veel boven je behoefte eet, probeer eerst het bovenstaande voor 3-4 maanden en je zult er anders uitzien.

daarnaast waarom meteen ephedra? met een goeie fatburner is toch niks mis?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb al verschillende fatburners gebruikt oa lipo6x, stacks mdy noem maar op.

Ik eet gewoon normaal 6plakjes brood met kipfilet verdeeld over de dag, minstens 3 liter water, en als ontbijt 300ml melk met dieet eiwit, en als avond eten een maaltijd salade kip.

Train altijd avonds eerst kracht met veel reps en daarna cardio +- 1 uur en dat bijna elke dag.

Vandaar dat ik ephedra wil gaan probeer, om zodoende meer af te vallen, bij de laatste meting zat ik op 24%. Het lijkt dat ik als het ware stil sta en niet meer verder komt. maar als jij tips zeg het maar ik sta er voor open.

groeten WEM1986

Comment

Originally posted by WEM1986 View Post
        Ik heb al verschillende fatburners gebruikt oa lipo6x, stacks mdy noem maar op.

Ik eet gewoon normaal 6plakjes brood met kipfilet verdeeld over de dag, minstens 3 liter water, en als ontbijt 300ml melk met dieet eiwit, en als avond eten een maaltijd salade kip.

Train altijd avonds eerst kracht met veel reps en daarna cardio +- 1 uur en dat bijna elke dag.

Vandaar dat ik ephedra wil gaan probeer, om zodoende meer af te vallen, bij de laatste meting zat ik op 24%. Het lijkt dat ik als het ware stil sta en niet meer verder komt. maar als jij tips zeg het maar ik sta er voor open.

groeten WEM1986
        een voedingschema maken om te beginnen met -300 kcals onder onderhoud.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Inderdaad. Eerst beginnen met fatsoenlijk dieetschema, daarna komen pas supps.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ik neem aan dat je zo dik bent omdat je papzakkerig bent, en niet omdat het van de spiermassa is? Anders zou je niet zo hard willen afvallen. En dan zou je voeding niet om te huilen zijn.

Je moet nog ver genoeg kunnen komen met je voeding. Middelen zoals ephedrine zijn alleen maar gevaarlijker als je er recent een ongezonde levensstijl op na hebt gehouden.

Comment

met je huidige voedingspatroon veranderen kun je echt nog een hele boel meer bereiken..
              stel een goed voedingsschema op en stem die af met je training.. zorg eerst dat dat optimaal is en als je daar echt niet meer verder mee komt zou ik pas naar supps gaan kijken.

Comment

zoals aangegeven eerst proberen naar je voedingsschema te kijken er zit hier veel kennis, dus zou eerst dat nog proberen voordat je naar de ephe grijpt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X