Ik doe al een tijdje een poging om te gaan cutten, maar het wil nog niet bijster lukken. Er zijn problemen met duizeligheid en weinig energie, ook na het lichtelijk verhogen van de kh. Ik zit nu ongeveer 200 cal onder behoefte, dat is nauwelijks echt cutten te noemen. Eigenlijk wil het sinds het begin van het cutten nauwelijks meer vlotten.
De laatste tijd lees ik vaker iets over carbcycling, en ik vraag me af of dat in mijn geval een geschikte methode zou zijn omdat ik blijkbaar zo veel problemen heb met koolhydraten en energietoevoer. Ik ben nu 2,5 maand bezig met trainen, mijn lichaamstype is endo, heb nu net onder de 30% vet, doel is om binnen een jaar vanaf nu op 25% te zitten.
De laatste tijd lees ik vaker iets over carbcycling, en ik vraag me af of dat in mijn geval een geschikte methode zou zijn omdat ik blijkbaar zo veel problemen heb met koolhydraten en energietoevoer. Ik ben nu 2,5 maand bezig met trainen, mijn lichaamstype is endo, heb nu net onder de 30% vet, doel is om binnen een jaar vanaf nu op 25% te zitten.
Comment