Spaarstand?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goede posts Hermandad

ben helemaal klaar met bro-science

6 kleine maaltijden per dag eten, slaat nergens op

helemaal in stress wanneer je 1 maaltijd mist.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Goede posts Hermandad

ben helemaal klaar met bro-science

6 kleine maaltijden per dag eten, slaat nergens op

helemaal in stress wanneer je 1 maaltijd mist.
      o nee dan ? waarom denk je dat pro's 8a 9 maaltijden binnen spelen p/dag
      voor de fun ? kan wel begrijpen dat je het helemaal nergens op vind slaan , maar dat kan ook gewoon omdat je er niet zo serieus mee bezig bent ?
      wat het vasten betreft, voor vetverbranding kan het goed werken , maar voor optimaal spierbehoud zijn er betere optie's naar mijn weten carbcycling bv., dit heeft super zijn werk gedaan bij mij.
      Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
        waarom denk je dat pro's 8a 9 maaltijden binnen spelen p/dag
        Omdat ze in gedateerde kennis geloven, en het werkt natuurlijk.

Maar het zijn de eiwitten, koolhydraten en vetten die werken, niet de verdeling ervan.

Comment

Vasten en spieren opbouwen gaat prima samen, aangezien er tijdens het vasten (24 uur) flinke toenamen is qua GH's is het zeker mogelijk om na de vast hier van te profiteren en zelfs tijdens. Als er een brake is van 24 uur, waarin GH's toenemen en insuline gevoeligheid ook toeneemt in combinatie met anderen positieve dingen die bevorderend zijn voor spiergroei is het wel degelijk mogelijk om flink wat massa aan te zetten.

Als er een fabrikant was, die een pilletje kon maken met minstens 70% toenamen van Insuline gevoeligheid en 5 maal zo snel vetverbrand (50% meer lipolysis) en tevens grotere pieken veroorzaakt met GH's. Dan zou deze fabrikant, miljardair zijn. en dan spreek ik nog niet eens over de anderen voordelen die binnen 24 uur gebeuren.

Comment

Vasten en spieren opbouwen gaat prima samen, aangezien er tijdens het vasten (24 uur) flinke toenamen is qua GH's is het zeker mogelijk om na de vast hier van te profiteren en zelfs tijdens. Als er een brake is van 24 uur, waarin GH's toenemen en insuline gevoeligheid ook toeneemt in combinatie met anderen positieve dingen die bevorderend zijn voor spiergroei is het wel degelijk mogelijk om flink wat massa aan te zetten.

Als er een fabrikant was, die een pilletje kon maken met minstens 70% toenamen van Insuline gevoeligheid en 5 maal zo snel vetverbrand (50% meer lipolysis) en tevens grotere pieken veroorzaakt met GH's. Dan zou deze fabrikant, miljardair zijn. en dan spreek ik nog niet eens over de anderen voordelen die binnen 24 uur gebeuren.

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
              o nee dan ? waarom denk je dat pro's 8a 9 maaltijden binnen spelen p/dag
              voor de fun ? kan wel begrijpen dat je het helemaal nergens op vind slaan , maar dat kan ook gewoon omdat je er niet zo serieus mee bezig bent ?
              wat het vasten betreft, voor vetverbranding kan het goed werken , maar voor optimaal spierbehoud zijn er betere optie's naar mijn weten carbcycling bv., dit heeft super zijn werk gedaan bij mij.
              Ik ben het ook hier gedeeltelijk met je eens. Het is makkelijker om 8 a 9 binnen te spelen dan 4 grote. 8 a 9 dan heb je om de 2 uur gewoon telkens honger en zit je niet met zo een overdeven verzadigd gevoel.

Comment

Even een interessante bijdragen aan dit topic, voor de mensen die geintresseerd zijn.
                Attached Files

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  dan heb je om de 2 uur gewoon telkens honger
                  Nou lekker is dat zeg

nu ik 3 maaltijden eet geniet ik zoveel meer he.

Comment

Ik ben het ook hier gedeeltelijk met je eens. Het is makkelijker om 8 a 9 binnen te spelen dan 4 grote. 8 a 9 dan heb je om de 2 uur gewoon telkens honger en zit je niet met zo een overdeven verzadigd gevoel.
                    en dit is precies de reden dat ik veel meer maaltijden eet dan 3.

je zit de hele dag vol energie zonder en zwaar gevoel op de maag.
                    verder geloof ik best dat 3 maaltijden van 1000kcals net zo goed werkt als 6 van 500kclas maar daar gaat het voor mij niet om.

ik voel me de hele dag gewoon lekkerder op 6 maaltijden of vaak zelfs 7 of 8.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Precies, vind het wel altijd vervelend dat iedereen zijn manier de hemel in moet prijzen, terwijl het gewoon op meerdere manieren kan.

Comment

Als je doelt op mij, dan is dat niet mijn bedoeling. Maar iedereen heeft recht om hier zijn ervaringen te delen, ook ik zal dat doen. En ben het met je eens, dat er voor iedereen een eigen manier is waar hij of zij zich goed bij voelt en dat dan ook werkt. maar zoals ik al zei, het is voor de geïnteresseerde. Wat jij dus niet bent, en toch een opmerking over moet maken bro.

Comment

Integendeel ik ben wel geinteresseerd maar just saying. Ik vast nu namelijk ook he...

Comment

Precies, vind het wel altijd vervelend dat iedereen zijn manier de hemel in moet prijzen, terwijl het gewoon op meerdere manieren kan.
                            yess , dat is de punt.
                            Beest in opleiding

Comment

maar jongens wat vasten betreft eten jullie alleen maar savonds ?
                              Beest in opleiding

Comment

voor mij geldt, 24 uur niets eten. Hoe je dit doet maakt niet uit, als er maar 24 uur break is. Maandag: eten tot 6 uur en dan 24 uur vasten tot de volgende 6 uur savonds. Maar ik kies zelf ervoor, om 1 dag gewoon niets te eten. daarnaast, eet ik gewoon schoonvoedsel.

van 100 kg, naar 85 kg in ongv half jaar. geen spierverlies, in tegendeel. doel is om 75 te behalen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X