Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema

Hoi,

Ik weet niet of ik goed zit maar ik zie werkelijk waar door de bomen het bos niet meer.
    Al dat gedoe en regels voor een voedings schema.

Zoals vele heb ik eindelijk de knop omgedraaid en wil ik afslanken ik ben 1.86 en 124 kilo ik sport nu ruim een maand wat ik nooit gedaan heb (ja vroeger)

Wat doe ik zoal aan sport ik doe aan Fitness (cardio en krachttraining) van mijn instructeur heb ik een schema gekregen om hiermee de komende maand mee aan de slag te gaan deze loopt tot 1 november.

Nooit heb ik aan ontbijt gedaan en sinds ik hier gelezen heb dat dit goed is ben ik hiermee begonnen.

Ik neem cruesli (soepkom ) met melk of brinta met warme melk (half volle)

Als tussendoor in de ochtend en in de middag neem ik een appel of een mandarijn.

lunch eet ik 3 sneetjes bruinbrood met 30 + kaas

in de avond eet ik wat de pot schaft (stukje vlees , aardappels gekookt en groente)

Ik weet dat ik meer moet eten en kleinere porties maar hoe en wat, ook heb ik het topic voor beginners gelezen maar dan wordt het helemaal een zooitje voor mijn gevoel alsof ik de link niet snap van alle regeltjes.

Is er iemand hier dus me a.u.b zou kunnen helpen want de WIL is er absoluut en me motivatie ligt echt bij de 200%

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X