Control my future!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cambridge dieet niet aan beginnen, dan verpest je heel je stofwisseling.

Kijk het gewoon nog een paar dagen aan, val je niet af dan haal je nog wat kcal eraf. Neem genoeg tijd om te cutten, je wilt tenslotte zoveel mogelijk spier behouden.

Comment

Originally posted by Svenmarten87 View Post
      Oke ik ben deze week begonnen zoals hierboven wordt geadviseerd.
      Ik dacht laat ik is elke dag op de weegschaal gaan staan om te zien wat er gebeurt.

Maandag woog ik 118.8 en heb ik s'avonds KT gedaan
      Dinsdag woog ik 119.3 had ik een rustdag ( no carb )
      Woensdag gisteren dus woog ik 119.8 s' avonds KT gedaan.
      vanochtend ging ik er weer op staan met de moed in mijn schoenen, en ja hoor
      ik weeg weer 121.1 kilo.

ik ga elke dag op dezelfde plek met hetzelfde aan ( boksershort) op de weegschaal staan.

Hoe kan het nou dat ik in een halve week 2 kilo aankom, ik ben zo streng bezig voor mezelf, ik laat alles liggen wat op het werk of thuis verschijnt.

drink 4 koppen groene thee op een dag met eventueel ook gewoon water.
      Eet volgens schema.
      Als je dinsdag 0.5 kilo aankomt is dat natuurlijk geen halve kilo vet, dat zou betekenen dat als je die dag 3500 kcal zou gegeten hebben het allemaal als vet opgeslagen wordt en dat is onmogelijk.
      Zo ook voor de andere dagen...2.3 kilo vet is omgerekend 16100 kcal, ik weet niet hoeveel je eet, maar ik gok dat je in die drie dagen niet eens zoveel gegeten hebt en dat je lichaam geen kcals nodig heeft voor energie...lijkt me onmogelijk toch?

Laat je weegschaal voor wat het is, eet een maandje op deze wijze, check om de 2 weken je vp en pas het na 1 maand wat aan, je moet het de tijd geven en niet in paniek raken.
      Last edited by okidoki71; 27-10-2011, 15:50.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Uitslagen zijn binnen, alles zou goed moeten zijn.
        Ik ga gewoon aankijken wat er gebeurt, als ik niet afval dan ga ik minedr eten.

Zoals hierboven vermeld, ga ik het gewoon aankijken.
        KT is zeker te merken dat ik dat doe.

Comment

Heb je behalve je gewicht ook je maten opgemeten? Vaak kan je daar meer van leren dan van de weegschaal.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Fijn dat alles goed is Nu kun je je weer richten op training en voeding. Geef het tijd zou ik zeggen, het is toch ook niet in een paar weken zo geworden? Belangrijker dan het resultaat is het plezier dat je beleeft aan het werken naar het resultaat. Geniet van een actievere leefstijl en gezondere voeding
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Dat is zeker waar Ellie, ik zit een stuk beter in men vel. Fysiek gezien is er wel het 1 en ander verandert.
              Het probleem ligt meer dat als je verteld ergens dat je 2700 kcal moet eten elke dag, dan kijken ze me scheef aan.

Het is een lange weg ong.90 kilogram te gaan wegen maar ik heb alle tijd!!!
              bedankt voor de adviezen en motiverende peptalks.

Mocht het na 2 maanden nog niet lukken kom ik terug op dit feit.
              Nu maar is even alle andere topics lezen.

Comment

Buik omvang was 118 btw.

Welke maten zijn nog meer belangrijk om te meten en bij te houden?

Comment

Buikomvang is de belangrijkste factor inderdaad. Andere nuttige maten zijn nekomvang, heupomvang, omvang bovenbenen, bovenarmen en kuiten.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik ga vanaf nu weer gewoon op de weegschaal staan, wilde alleen zien wat er gebeurde.

Ik ben ten opzichte van vorige week een kilo aangekomen. Wat ik wel raar vind omdat ik 500 kcal onder mijn behoefte eet. Nog geen idee waar het mis gaat, ga proberen iets meer onder mijn behoefte te zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X