Thuis afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis afvallen

Hallo bodynetters,

Ik ben 19 jaar, weeg 94kg en ben 1,87m lang

Ik zou graag willen afvallen en een strakker lichaam krijgen. Ik speel thuis om de dag met me dumpbell dit is echter al best goed te zien ze beginnen vorm te krijgen.

Ik ben heel mijn leven al aardig stevig geweest maar vind mijzelf absoluut niet te dik of dergelijk maar wil toch een strak lichaam (heb hier grote drang toe)

Onlangs ben ik begonnen met buikspier oefeningen en push-ups

Dit doe ik 4x per week(heb echter maar 1 dumpbell 12kg):

Rechtopstaand per arm van langs been tot borst niet te traag niet te snel
    1x10 12kg
    3m pauze
    2x35 12kg
    3m pauze
    1x40 12kg
    alleen ff uitpuffen
    1x10 12kg (hierbij kom ik niet verder)

staand met 2handen achter hoofd laten zakken en daarna uitstekken

1x10 12kg
    3m pauze
    2x20 12kg
    3m pauze
    1x10 12 kg

Push ups 2x 20
    buikspier oefening rechter elleboog linker knie en andersom 2x20 (vind ik al lood zwaar)

Ik heb over het algemeen minimaal 5 van 7 dagen in de week sex, ik heb ooit een keer gehoord dat dit gigantisch veel Calorieën verbrand?

dit is echter alles wat ik doe. Daarbij komt dat mijn voeding erg slecht is ik ben 19 jaar oud en woon op mij zelf in een 1gezins woning dus ben altijd druk.

Maar het is al tijden mijn passie om gewoon een strakke spierbundel te worden

mijn voeding bestaat grotendeels van de week uit dit

sochtends: 2 boterhammen witbrood met kaas of zoet spul
    smiddags: 2-4 boterhammen witbrood met kaas of zoet spul
    na middag: chips of nootjes
    Savonds: pizza of een magnetron maaltijd
    snachts: vaak nog een boterham of een bakje noedels

snoepen doe ik niet echter pak ik wel regelmatig een stuk fruit anders voel ik mij futloos en lui. Ik drink wel veelste veeeeeel frisdrank etc. En ik rook zeker een pakje per dag.

Nu wil ik het roer omgooien na het verwerken van de tegenslagen in mijn leven ben ik hier klaar voor.

Ik zou graag wat adviezen en tips over voeding zonder al te veel bereidings tijd en kosten, en over het trainen thuis waar ik weinig atributen nodig heb (ik heb wel een hometrainer en een stepding thuis)

Met een aantal dingen wil ik aan komende maandag al beginnen.
    Mijn frisdrank vervangen door water en zelfgemaakte fruitdrankjes?
    Op bruinbrood overstappen?
    iets cardio achtigs gaan doen?
    meer eiwiten eten?

alvast bedankt voor de reacties/adviezen. Ik zal hier ook mijn progressie een tijdje bijhouden.

je geeft al zelf een goed begin aan, verder wat je nu eet is eigenlijks een lijstje van wat je moet vermijden, probeer de stickies in voeding hier even door te lezen wat het hoort te zijn.

Voor het thuis trainen zou ik toch een paar extra centen erin stoppen en op marktplaats oid naar een barbell met schijven en nog wat dumbbells en wellicht een bankje erbij te zoeken.

Comment

Originally posted by John BD View Post
      je geeft al zelf een goed begin aan, verder wat je nu eet is eigenlijks een lijstje van wat je moet vermijden, probeer de stickies in voeding hier even door te lezen wat het hoort te zijn.

Voor het thuis trainen zou ik toch een paar extra centen erin stoppen en op marktplaats oid naar een barbell met schijven en nog wat dumbbells en wellicht een bankje erbij te zoeken.
      ik ben het hiermee eens.
      Lees de stickies eens en maak een voedingsschema.
      Koop correct materiaal aan, maar dit kan duur zijn. Het zou gemakkelijker zijn om naar een sportschool te gaan.

Zoek/maak een goed trainingsschema.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X