Efedrine 30mg 'Red Rockets'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Efedrine 30mg 'Red Rockets'

Heren,

Vorige week begonnen met efedrine caps van 30mg.
    Momenteel doe ik 2 dagen op 2 dagen af. Zodat me lichaam er niet teveel aan went. Ondertussen toch 4x in de week massatrainen. Tijdens de training hoge hartslag en enorm veel zweten maar dit was al te voorzien. Je krijgt een enorme boost en traint harder dan voorheen. In eerste instantie zou ik gaan cutten en 500kcals beneden me behoefte gaan zitten daarbijook nog rond de 600kcals gaan verbranden. Ik heb 1 junkdag ingelast vanwege de avonden met kamaraden en dan wordt er 'gegeten'. Veel mensen raden je aan als je efedrine gebruikt om te gaan cutten. Maar aangezien ik gewoon een volle schoolweek heb en ook nog energie moet opdoen voor het trainen wordtdit vrijwel onmogelijk vanwege tekort aan energie. Denk hierbij aan moeite met opstaan in de ochtend en vaak te lam om te trainen en veel middagdutjes. Me eetschema ziet er vrij eenvoudig uit
    's ochtends rond een uur of 7 neem ik 1 cap in met 2 boterham met vleeswaren. Een glas melk ontbreekt daar niet aan. Meestal les tot 3/4 uur in die tijd drink ik minimaal 1,5 tot 2 liter water maar eet bijna niks(luiheid om eten te maken en mee te nemen) In die tijd neem ik rond 12/1 uur nog een cap in. Thuis aangekomen smeer ik 2 of 3 boterhammen om energie op te doen voor het trainen. Na de training gelijk een wheyshake en avondeten. 9 van de 10x ziet mijn eetpatroon (door de week) er zo uit. In het weekend is het meestal ontbijt overslaan en middageten als ontbijt omdat ik dan meestal uitslaap.
    Mijn leefstijl is niet perfect zo i know maar heb het zo aangeleerd en eigenlijk is het gewenning..

Heeft iemand hier wat tips voor me of opmerkingen zodat ik het gebruik van me efedra caps maximaal kan benutten?

Ephedrine ter compensatie van een slecht voedingschema, of cardio, goed bezig.

Ik neem aan dat je jezelf hebt verdiept in ephedrine, of toch niet want dan had je kunnen weten hoe je het moet innemen, en niet geheel onbelangrijk wat de minpunten zijn van deze stof en wat de bijwerkingen kunnen zijn.

Wat jij nu doet is bijna hetzelfde als een 'bb' die na een paar maanden zegt ik ga maar eens een kuurtje doen....

heel onverstandig

Comment

kan er iemand mij zeggen wat de beste kuur is voor droge massa te krijgen en de hoeveelheid?

Comment

@Old timer

Ik heb al aangegeven dat me leefstijl zo momenteel niet goed is qua eten. En ja ik heb wel opgezocht wat de voordelen en nadelen zijn en hoe ik het moet innemen. Dit was niet ineens een radicale beslissing om het zo maar in te gaan nemen. Ik weet ondertussen wel wat ik doe en wat me grenzen zijn. Alleen heb ik hulp nodig met me voeding. Je kunt me wel naar zon sticky sturen maar daar wordt ik zelf ook niet wijzer van. Het hoeft niet compleet uitgelegd in carb/vet/eiwit verhouding te zijn maar in ieder geval de grote richtlijnen..

@ the don gluck.
        Ga eerst 2 jaar trainen en dit is de verkeerde topic..

Comment

Je word niet wijzer van een sticky? Dan kunnen we je niet helpen, succes met je ongein
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Koenja View Post
            @Old timer

Het hoeft niet compleet uitgelegd in carb/vet/eiwit verhouding te zijn maar in ieder geval de grote richtlijnen..
            He daar.

Let wel ik keur gebruik van 'middelen' niet af daar ik in een ver verleden.....met regelmaat mijzelf ook trakteerde, maar ik nam wel de moeite om zowel training als voeding hierop aante passen.

Als je serieus met BB of kt bezig bent is juiste voeding tov je training de basis, een fatburner nemen om niet op je voeding te hoeven letten is tot daar aantoe maar jij pakt gelijk naar ephedrine welke bekend staat door zijn bijwerkingen.

Ondanks dat je hier niet om vraagt geef ik toch een linkje, dit is een topic waar diverse voeding door de bnster Elli word uitgelegd en waar je kunt lezen welke voeding te nemen, Elli heeft het hier zo uitgelegd dat zelfs ik het begrijp!
            http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...rtvoeding.html

Om de hoeveelheid voeding te bepalen welke je moet innemen gebruik je dit excel programma, als je dit hebt ingevuld post je deze, en zal je mogelijk hulp zat krijgen.
            http://forum.bodynet.nl/attachments/...hema-leeg-.xls

In het kort en in hele grote lijnen!!!!

Probeer je maaltijden/k/e/v te spreiden om de aantal uren laten we zeggen 5 a 6 maaltijden.

Ontbijt, snelle eiwitten (bv. proteine/whey) met langzame koolhydraten (bv.havermout/brinta)

maaltijden tot aan je training, langzame koolhydraten,eiwitten vitaminen (salades, fruit(ochtends) en vetten in de vorm van.....zie elli's lijst

Avond eten, langzame koolhydraten,eiwitten en vetten.
            Na avond eten zo weinig mogelijk koolhydraten omdat je die onvoldoende verteerd tijdens nachtrust en worden opgeslagen als vet....

voor slapen gaan magere kwark

rond je training snelle koolhydraten en snelle eiwitten, bij voorkeur na. (bv. proteine/whey/banana)

Als je dit in je achterhoofd houd kun je met elli haar voedings lijst een goed schema inneen zetten, als je vervolgens deze invult in het excel blad en je speelt met de hoeveelheden, geeft deze precies weer wat je nodig hebt om aftevallen, aantekomen, of te onderhouden, hier kun je meer winst en blijvende winst uithalen dan met ephedrine!

Ga hier mee aan de slag en je hebt binnenkort een goede basis.

succes

Comment

Originally posted by the don gluck View Post
              kan er iemand mij zeggen wat de beste kuur is voor droge massa te krijgen en de hoeveelheid?
              Nee en nog is nee, heb je de regels nou al gelezen?
              keep the focus going!

Comment

@ Oldtimer

Echt heel erg bedankt ! Ik train momenteel nu al 2 jaar en ben begonnen met alleen maar cardio daar ben ik 12 kilo mee afgevallen. Na die 1,5 jaar tijd heb ik massa getraint als een gek. Heb er een goeie aanleg voor dus de kilo's kwamen er wel op.
                Me stats: 104kg. 19%bf, bijna 19 met 2 weken en ben 1.89 lang.
                Met spiermassa kwam ik veel aan maar in bf bleef ik altijd schommelen. Met voeding zat ik een tijdje erg goed vooral veel eiwitten.
                Vandaar de beslissing om de ephedrine te nemen. Een vriend was erook mee begonnen en de resultaten waren positief. Natuurlijk toen ik de caps binnenkreeg heb ik eerst 3 dagen gewacht om er mee te beginnen omdat ik gewoon te 'bang' was voor de bijwerkingen. Maar aan jou bericht heb ik veel en zal er zorgvuldiger mee omgaan ! Soms is de wil wat sterker dan het lichaam eigenlijk aan kan..

Comment

Originally posted by Koenja View Post
                  @ Oldtimer

zal er zorgvuldiger mee omgaan !
                  Ik zou er niet zo'n punt van maken als je voeding op orde was maar de combie slechte voeding en ephedrine is vragen om problemen welke niemand een ander toewenst.

iniedergeval succes en maak wat van je voeding, als je het eenmaal doorhebt is het eitje.

Comment

@ Oldtimer

****Na die tijd heb ik 1,5 jaar serieus massa getraint als een gek. Ik hield me aan de 'regels' m.b.t rust en de oefeningen. Me trainingschema was in orde en heb er een goeie aanleg voor dus de kilo's kwamen er wel op. Na een tijdje werd het te verslavend en ging ik vaker naar the gym dan naar school. Ik groeide abnormaal snel. Enige waarmee ik heb getraint was een tijdje met purple wraath(amino) en gewoon de standaard whey delicious. Nog nooit een kuurtje o.i.d aangeraakt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X