mijn cutschema wat vind je er van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Danielle80 View Post
    nou idd... we zien liever mooie mannen
    <------------------------ava

Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      ik vind het een bagger schema.
      Waarom? Kun je dit wellicht toelichten, want veel van de dingen die erop staan eet ik ook.. kwark, kip, brinta etc. zijn toch juist goed? Of was het een geintje?
      Last edited by Jamin; 05-02-2012, 16:38.

Comment

Originally posted by dilano View Post
        haha ik cut voor me buik ik heb spieren dus goeie massa alleen een buikje van me vorige kuur bulke zonder vet bij komen kan niet dan haal je niet alles uit je kuur dus dan moet je weer cutten of heb ik het mis

hoe the fuck heb jij gekuurd/gegeten/getraind?

70kg met 22% Bf....
        is dit een nieuwe rage..?

zulke mensen als jou geven de sport alleen maar een slechte naam..
        zeker gekuurd met DNA, omdat je lokale dealer van die meuk af wil. en jij natuurlijk net zo groot wilt worden als hem.

Comment

als je niet weet of je voeding goed is en je gaat kuren is niet slim lijkt me.
          Is hetzelfde als dat je met je ogen dicht een nieuwe auto gaat uitzoeken (ik noemde maar een voorbeeld)
          All you need is the heart off a Champion!

Comment

6 x 160 Squat - 6x 150 Bench Press

Comment

jaa....

Comment

hoi ik heb dit schema van me maatje ik heb m dus niet zelf gemaakt mijn stats zijn leeftijd 31 -leng 168- gw 70-bf +_ 20 ik train nu 4 jaar ben nu bezig met cutkuur

Hoe ziet je kut kuurtje der dan uit

Ik zou gewoon dor bulke tot de 30% minimaal kus xxx

Comment

je bedoeld ponden zeker?
                  All you need is the heart off a Champion!

Comment

Wat is er slecht aan zijn schema? Zitten veel goede dingen tussen toch? Ik snap 'em niet helemaal. (:

Comment

omdat het een mooi en makelijk schema is en omdat ze denken dat ik een begineling ben dat ben ik dus niet over 2 maanden post ik me foto dan zul jezien dat jullie er helemaal naast ziten over mij dank u

Comment

Nou we zijn benieuwd, vooral dit schema aanhouden dan kom je er wel.

Comment

Originally posted by zespak View Post
                          als je niet weet of je voeding goed is en je gaat kuren is niet slim lijkt me.
                          Is hetzelfde als dat je met je ogen dicht een nieuwe auto gaat uitzoeken (ik noemde maar een voorbeeld)
                          slecht voorbeeld
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Jamin View Post
                            Wat is er slecht aan zijn schema? Zitten veel goede dingen tussen toch? Ik snap 'em niet helemaal. (:
                            de producten zijn niet slecht. wel het totaalplaatje.

Ten eerste zorgt een kuur ervoor dat je beter spiermassa behoud tijdens het cutten. Dit geeft je de mogelijkheid om lager te gaan qua kcal als wanneer je cut zonder ondersteuning. ik vind dat hij er dus meer uit zou kunnen halen met wat minder kcal (eventueel met enkele refeeds tussendoor).

het tweede is de macros: Eiwitten 283gr, Koolhydraten 293gr en Vetten 43 gr.
                            ik vind het te weinig vetten en teveel koolhydraten voor een cut.

Hij kuurt, dus zijn resultaat zal vast en zeker wel goed zijn. de middelen die hij gebruikt zorgen dat zijn spiermassa maximaal blijft en eventueel zal groeien. het kcal tekort tov behoefte zorgt voor het vetverlies. maar goed is niet gelijk aan maximaal of optimaal resultaat.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

20% bf en 70kg? foto van je broer dan ofzo?
                              Pain is just weakness leaving the body...

Comment

omdat het een mooi en makelijk schema is en omdat ze denken dat ik een begineling ben dat ben ik dus niet over 2 maanden post ik me foto dan zul jezien dat jullie er helemaal naast ziten over mij dank u

Dan kan ik die foto boven me bed hange wel eentje met face xxx

Gerard Joling - 24 uur Verliefd (Videoclip) - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X