BODY TRANSFORMATION met behulp CKD dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SDGooner View Post
    Is dat echt belangrijk bij een vetpercentage van boven de 25%?
    Nee, maar dat is mijn punt niet.

Originally posted by Danny the many View Post
    nou bij mij is dat wel het geval dit omdat ik een beginner ben en ook een vrij hoog vet% heb
    Hoe weet je dat? Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, aangezien je onder onderhoud eet? Ik viel 8kg vet af en mijn vvm bleef exact gelijk. Maar misschien dat iemand mij kan corrigeren.

Originally posted by Don27 View Post
    Ik weet ook wel bijna zeker dat ik geen spiermassa opbouw.
    Maar dat hoeft ook niet. Mijn doel is alleen mijn bf naar beneden te werken.
    Enja als daar wat extra Vvm bijkomt is dat mooi meegenomen toch.
    Hoeft ook helemaal niet inderdaad. Gewoon lekker opbouwen nadat je je eerste doel hebt bereikt Ga zo door man!
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Nee, maar dat is mijn punt niet.

Hoe weet je dat? Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk, aangezien je onder onderhoud eet? Ik viel 8kg vet af en mijn vvm bleef exact gelijk. Maar misschien dat iemand mij kan corrigeren.

Hoeft ook helemaal niet inderdaad. Gewoon lekker opbouwen nadat je je eerste doel hebt bereikt Ga zo door man!

ja dan moet ik je toch corrigeren het schijnt als je een beginner bent en je vet% hoog is je ook gewoon VVM aan kan zetten.
      ik heb een voedings en trainingschema laten maken door een deskundige op dit gebied
      ik zie het zelf ook in de spiegel en kan het ook meten
      ik zit ongeveer 1000 kcal onder mijn behoefte
      over een tijdje heb ik voor en na foto's op de site van deze deskundige
      mocht je eraan twijfelen dan kan je daar is even kijken

Comment

Het kan ja. Dat betekent niet dat het is.

Ik wacht de resultaten eerst af, en daarna mag je al dan niet vertellen dat je vvm hebt aangezet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Het kan ja. Dat betekent niet dat het is.

Ik wacht de resultaten eerst af, en daarna mag je al dan niet vertellen dat je vvm hebt aangezet.
          oke laat ik dan nog duidelijker zijn bij mij is het echt zo
          vet% daalt en armen benen en borst omvang zijn gegroeid
          buikomvang is met 15cm gedaald
          ik heb ook een uitgekiend voedingschema
          er zijn wetenschappelijke onderbouwingen voor
          het is mogelijk mits je een beginner bent en een hoog vet% hebt
          in burn fat feed the muscle wordt hier ook over gesproken
          als ik het artikel gevonden hebt dan post ik het hier wel ff
          ik hoef zelf niet mijn gelijk te halen maar als er andere mensen zijn die er hun voordeel mee kunnen doen dan gun ik ze dat van harte

Comment

Iedereen hier. Maar de stelligheid kwam vreemd over omdat je zei geen metingen te hebben gedaan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Beginnende dikkerts (no offense), mensen met een zware rebound in spiergeheugen en genetische wonderen zijn inderdaad de enige uitzonderingen die spiermassa kunnen vergroten in een calorisch defecit. Het kan, maar ik ben bang dat je er niet lang van zult genieten helaas, want veelal gebeurt dat alleen vrij in het begin.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Iedereen hier. Maar de stelligheid kwam vreemd over omdat je zei geen metingen te hebben gedaan.
                oke ik snap hem
                ik twijfelde zelf ook omdat ik een hoop had gelezen dat het niet mogelijk zou zijn
                heb daarom ook "before"foto's gemaakt en maten genoteerd
                ik vind het niet het belangrijkste (op dit moment) om veel spiermassa te kweken, maar vet verliezen is even belangrijker nu.
                maar het motiveerd wel enorm als je ook je lichaam ziet veranderen
                en niet alleen maar ziet vermageren.
                thanx voor je reactie

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Beginnende dikkerts (no offense), mensen met een zware rebound in spiergeheugen en genetische wonderen zijn inderdaad de enige uitzonderingen die spiermassa kunnen vergroten in een calorisch defecit. Het kan, maar ik ben bang dat je er niet lang van zult genieten helaas, want veelal gebeurt dat alleen vrij in het begin.

ben geen "beginnende dikkerd" heb er er al langer last van
                  en denk ook niet dat ik een genetisch wonder ben haha (maar wie weet)
                  en zolang ik er van kan genieten doe ik dat dan ook maar.
                  mooi meegenomen, en als mijn vet% goed is kan ik weer verder gaan bouwen toch?
                  ik voel me er verder goed bij en ben enorm gemotiveerd.

thanx voor je reactie

Comment

Hmmmm kom net van de sportschool wat was dat lekker!
                    45 min cardio op nuchtere maag alleen wat cafeïne en een shake bcaa 's .
                    Ook nog 10 min buik gedaan.
                    Ik voel me erg lekker!
                    Ik moet zeggen de carb upload viel me wel mee.
                    Ik kreeg wel meer zin om lekker te eten maar heb de verleiding weerstaan en
                    Alles clean gehouden zoals kip rijst aardappels en biefstuk.
                    Ik ben alleen benieuwd hoe snel ik weer in keto stand kom.
                    Zal dat weer 2 of 3 dagen duren?
                    We wachten wel af , ben ook benieuwd naar de volgende weging!

Comment

Even weer een korte update. Na bijna 3 weken 4,5 kilo lichter.
                      Ik heb nog geen vetmeting gedaan dat zal ik volgende week laten doen.
                      Wel heb ik me fysiek gemeten en dat was aardig gedaald!
                      Buikomvang -5cm
                      Borstomvang -5cm
                      Benen - 2cm
                      Armen -1 cm

Ik moet zeggen dit dieet valt me tot nu toe heel erg mee!
                      Ik voel me goed en voldoende energie om zo zwaar mogelijk te trainen.
                      Ook heb ik totaal geen behoefte aan carbs! Dat had ik niet verwacht.
                      Ik zal volgende week min vetpercentage melden ik ben benieuwd hoeveel die gedaald is.

Comment

Originally posted by Don27 View Post
                        Even weer een korte update. Na bijna 3 weken 4,5 kilo lichter.
                        Ik heb nog geen vetmeting gedaan dat zal ik volgende week laten doen.
                        Wel heb ik me fysiek gemeten en dat was aardig gedaald!
                        Buikomvang -5cm
                        Borstomvang -5cm
                        Benen - 2cm
                        Armen -1 cm

Ik moet zeggen dit dieet valt me tot nu toe heel erg mee!
                        Ik voel me goed en voldoende energie om zo zwaar mogelijk te trainen.
                        Ook heb ik totaal geen behoefte aan carbs! Dat had ik niet verwacht.
                        Ik zal volgende week min vetpercentage melden ik ben benieuwd hoeveel die gedaald is.
                        Nou dat gaat goed meer dan een kilo per week netjes hoor
                        bij mij gaat het niet zo snel
                        mooi ook dat je je er goed bij voelt dus lekker volhouden zo

Comment

Mooi dat het goed bevalt. Ben benieuwd naar de langere termijn.

sigpic

Comment

Tuurlijk ga ik het volhouden Danny!
                            In het begin gaat het altijd iets sneller toch en jij bent al een tijdje bezig.
                            En je valt nog steeds af dat is het belangrijkst.

Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat bevallen op langere termijn generalIx.
                            Natuurlijk wil ik op een gegeven moment carbs aan mijn schema voegen en kijken waar mijn grens is
                            Van de hoeveelheid carbs. Maar denk daar nu nog niet aan

Comment

Dit is mijn resultaat na 1 maand het ckd dieet volgen.
                              VP van 29% naar 25%
                              Gewicht van 127,7 naar 122 kilo.
                              Ik ben zeer tevreden met dit resulaat!
                              Op naar de volgende resultaten !

Comment

Lekker bezig Don.
                                Volhouden heh... Ook nu het EK aan de gang is proberen je een beetje in te houden

Succes!
                                Bulking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X