afslanken wel of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ah rlx!

Ik ga trouwens wel verder met je voorstel van ub/lb en heb er wat cardio uitgegooid. Tevens ga ik even bij mij in de buurt kijken bij crossfit of ik het wat vind voor ernaast. Het zag er namelijk wel heel leuk uit, als het qua fysieke arbeid ook nog past ga ik ff onderzoeken of ik dit in mijn schema kan fixen en wat dit voor uitwerking heeft. Als ik het niks vind, dan doen we het niet
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Ah rlx!

Ik ga trouwens wel verder met je voorstel van ub/lb en heb er wat cardio uitgegooid. Tevens ga ik even bij mij in de buurt kijken bij crossfit of ik het wat vind voor ernaast. Het zag er namelijk wel heel leuk uit, als het qua fysieke arbeid ook nog past ga ik ff onderzoeken of ik dit in mijn schema kan fixen en wat dit voor uitwerking heeft. Als ik het niks vind, dan doen we het niet
      Is niet slim, je gaat nu goed toch. Lees de laatste zin is van dynobet.

''gezien jouw vooruitgang qua fysiek, lijkt het me dat je goed bezig bent, en je zeker zo door moet gaan voorlopig''

Comment

Kan toch wel ff kijken of ik het leuk vind... Dan zien we dan wel weer verder. Mss doe ik het daarna wel eens per 2 weken of in t weekend af en toe, of niet. Ga ook weleens squashen, dat vind ik leuk

Comment

Ik doe momenteel om af te vallen ook +- 10 a 15 kg vet !
          UB/LB 4 x / week + 30 min cardio op de cross.
          ik bouw een tekort van 8 a 900 kcal, oke is wat veel maar ik voel me er goed bij, met genoeg EKV bereik je veel.
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
            ik bouw een tekort van 8 a 900 kcal, oke is wat veel maar ik voel me er goed bij, met genoeg EKV bereik je veel.

het werk toch nadelig als je kracht en cardio doet in de zelfde sessie?

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
              Mja, ik ben niet zo van die cardio apparaten. Doe mij maar de buitenlucht. Bovendien is HIIT zo omslachtig op die dingen. Muziekje op, en gaan. Lekker wat boompjes, water en vogeltjes kijken
              Ik deed ook meer cardio met een groter tekort. Ik voelde me er ook goed bij maar ik heb me laten overtuigen door mensen die er meer van weten dan ik dat het verstandiger is dit niet te doen. ik heb nu op KT trainingsdagen een tekort van +/- 200kcal tov van mijn onderhoud en op dagen waar ik geen KT doe een tekort van +/- 500kcal.

Ik ben trouwens wel conditioneel een beest aan het worden, daar ben ik ook wel blij mee, het is geen belangrijk ding hier voor mensen maar ik vind het wel erg lekker...

Comment

Originally posted by Motormuis View Post
                het werk toch nadelig als je kracht en cardio doet in de zelfde sessie?
                Definieer nadelig...?

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Als ik nu zeg "minder alcohol drinken" is dat wel héel flauw, he?

Maar het kan wél schelen, denk ik.
                  Wattan dronk je teveel alcohol? Ik drink wel te veel, vraag me af of het met een krat in t weekend wel lukt om af te vallen.

Comment

Originally posted by stukput View Post
                    Wattan dronk je teveel alcohol? Ik drink wel te veel, vraag me af of het met een krat in t weekend wel lukt om af te vallen.
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...n-fitness.html Tsja, what can I say...

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Wat lief van je om die jongen die zo in de put stuk zit te zijn, eens wat extra aandacht te geven.

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                        Wat lief van je om die jongen die zo in de put stuk zit te zijn, eens wat extra aandacht te geven.
                        Alcoholisten onder elkaar he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X