Beginnersvraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnersvraag

Beste,

Ik ben een beginner en zal ook proberen niet te veel vragen te stellen die al in de stickies beantwoord zijn.

Ik ben 22 jaar, 182 cm en weeg 75 kg. Ben vorig jaar tien kilogram afgevallen door 2 x in de week te fitnessen en op mijn voeding te letten. Dit jaar wil ik het nog beter doen door gerichter te fitnessen. Mijn enige vraag is : ik lees veel over alle soorten whey shakes, supplementen, etc... Is dit nodig? Bijv: smorgens zulk een shake innemen of na training?

Dank bij voorbaat

Originally posted by Brunovdb View Post
    Beste,

Ik ben een beginner en zal ook proberen niet te veel vragen te stellen die al in de stickies beantwoord zijn.

Ik ben 22 jaar, 182 cm en weeg 75 kg. Ben vorig jaar tien kilogram afgevallen door 2 x in de week te fitnessen en op mijn voeding te letten. Dit jaar wil ik het nog beter doen door gerichter te fitnessen. Mijn enige vraag is : ik lees veel over alle soorten whey shakes, supplementen, etc... Is dit nodig? Bijv: smorgens zulk een shake innemen of na training?

Dank bij voorbaat
    je kan het best voor resultaat op je voeding gaan leten. whey shake s kun je na het sporten gebruiken. ook kun je whey in de ochtend met brinta of havermout nemen,

Comment

Deze whey smorgens vroeg nemen dan enkel als ik ga sporten die dag of op elke dag? Dit heeft een gunstig effect op het lichaam?

Btw, wat is de beste whey om te kopen?

Mvg

Comment

Originally posted by Brunovdb View Post
        Deze whey smorgens vroeg nemen dan enkel als ik ga sporten die dag of op elke dag? Dit heeft een gunstig effect op het lichaam?

Btw, wat is de beste whey om te kopen?

Mvg
        gewoon elke dag nemen whey pefection is een erg goede van www.bodyenfitshop.com maar let ook op je voeding

Comment