Beginnersvraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnersvraag

Beste,

Ik ben een beginner en zal ook proberen niet te veel vragen te stellen die al in de stickies beantwoord zijn.

Ik ben 22 jaar, 182 cm en weeg 75 kg. Ben vorig jaar tien kilogram afgevallen door 2 x in de week te fitnessen en op mijn voeding te letten. Dit jaar wil ik het nog beter doen door gerichter te fitnessen. Mijn enige vraag is : ik lees veel over alle soorten whey shakes, supplementen, etc... Is dit nodig? Bijv: smorgens zulk een shake innemen of na training?

Dank bij voorbaat

Originally posted by Brunovdb View Post
    Beste,

Ik ben een beginner en zal ook proberen niet te veel vragen te stellen die al in de stickies beantwoord zijn.

Ik ben 22 jaar, 182 cm en weeg 75 kg. Ben vorig jaar tien kilogram afgevallen door 2 x in de week te fitnessen en op mijn voeding te letten. Dit jaar wil ik het nog beter doen door gerichter te fitnessen. Mijn enige vraag is : ik lees veel over alle soorten whey shakes, supplementen, etc... Is dit nodig? Bijv: smorgens zulk een shake innemen of na training?

Dank bij voorbaat
    je kan het best voor resultaat op je voeding gaan leten. whey shake s kun je na het sporten gebruiken. ook kun je whey in de ochtend met brinta of havermout nemen,

Comment

Deze whey smorgens vroeg nemen dan enkel als ik ga sporten die dag of op elke dag? Dit heeft een gunstig effect op het lichaam?

Btw, wat is de beste whey om te kopen?

Mvg

Comment

Originally posted by Brunovdb View Post
        Deze whey smorgens vroeg nemen dan enkel als ik ga sporten die dag of op elke dag? Dit heeft een gunstig effect op het lichaam?

Btw, wat is de beste whey om te kopen?

Mvg
        gewoon elke dag nemen whey pefection is een erg goede van www.bodyenfitshop.com maar let ook op je voeding

Comment

Whey is een goede bron van eiwitten naast andere bronnen van eiwit zoals vlees, eieren en zuivel. Maak eerst een voedingsschema en kijk of whey een goede aanvulling kan zijn.

Comment

Voor spieropbouw en behoud is eiwit cruciaal , als je dagelijks aan je eiwit behoefte komt vanuit je normale dagelijkse voeding , zijn ze niet nodig.

Ik geloof dat je 1gr per kg lichaamsgewicht nodig hebt , en de wat gevorderde krachtsporters 1.6gr per kilo lichaamsgewicht. Pin me niet vast op deze waardes maar ik geloof dat ik er zo mee in de buurt zit.

Normaliter neem ik er 3 per dag van 28gr eiwit de shake , trainingsdagen of vrije dagen maken hiervoor geen verschil.

Over het algemeen is het goed om er een te nemen na het wakker worden en na/of voor het trainen ( de discussies hierover zijn eindeloos ) Ik neem 'm zelf erna.. En evt. als je bijv een dag minder goed gegeten hebt , kan je er nog 1 nemen voor het slapen gaan

Maar nogmaals , shakes zijn optioneel , het is wel een stuk goedkoper en makkelijker 30gr eiwit uit 1 shake te halen als 30 gr eiwit uit biefstukken te halen
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X