Hallo daar,
ik probeer mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, aangezien dit nu vrij hoog is. (ik schat iets van een 18-19%, berekend via zo'n weegschaal waarbij je iets moest vasthouden)
Ik ben bijna 18,ongeveer 183 cm groot en weeg momenteel iets van een 75 kg, maar dus duidelijk te veel vet daarbij.
Ik ga 5-6x per week naar de fitness, meestal kracht, maar nu ook weer meer cardio, meestal op het eind van iedere training of een training op zich.
Mijn voedingsschema staat hieronder;
Mochten en er dingen beter kunnen, iets minder of bij iets wat meer, laat maar horen!
06.30: 3x een sneetje brood met 4 sneetjes kippenfillet
10.10: afslank eiwit shake van B&F + appel
12.15: 4x sneetje brood met 4 sneetjes kippenfillet
15.00: afslank eiwit shake van B&F
(soms: 18.30: 1 sneetje brood met 4 sneetjes kippenfillet)
19.30: avondeten, in principe altijd vrij gezond
21.30: meestal nog een boterham met 4 sneetjes kippenfillet + een pruim ofzo
(+ iedere dag een postworkout:
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram)
ik probeer mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, aangezien dit nu vrij hoog is. (ik schat iets van een 18-19%, berekend via zo'n weegschaal waarbij je iets moest vasthouden)
Ik ben bijna 18,ongeveer 183 cm groot en weeg momenteel iets van een 75 kg, maar dus duidelijk te veel vet daarbij.
Ik ga 5-6x per week naar de fitness, meestal kracht, maar nu ook weer meer cardio, meestal op het eind van iedere training of een training op zich.
Mijn voedingsschema staat hieronder;
Mochten en er dingen beter kunnen, iets minder of bij iets wat meer, laat maar horen!
06.30: 3x een sneetje brood met 4 sneetjes kippenfillet
10.10: afslank eiwit shake van B&F + appel
12.15: 4x sneetje brood met 4 sneetjes kippenfillet
15.00: afslank eiwit shake van B&F
(soms: 18.30: 1 sneetje brood met 4 sneetjes kippenfillet)
19.30: avondeten, in principe altijd vrij gezond
21.30: meestal nog een boterham met 4 sneetjes kippenfillet + een pruim ofzo
(+ iedere dag een postworkout:
Kcal 213,4
Koolhydraten 49,7 gram
Eiwitten 3,3 gram)
Comment