Even raad nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even raad nodig

Beste BN'ers

Ik weeg nu 77 Kilo, alleen wil nu 72-73 Kilo gaan wegen en dan voor de zomer nog wat massa erbij gaan gooien.

Nu doe ik HIIT om af te vallen, wat volgens mij een goeie en een redelijk snelle manier is om af te vallen.

Ik doe na elke training 20 min HIIT (4 dagen per week dus)
    Klopt het dat je als je cardio doet naar je krachtraining dat je dan veel spieren verbrand?

Pieter

Leeftijd: 15
    Lengte: 1,85
    Gewicht: 77 kg
    Bodyfat: 13,7 %
    15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

185 bij 72kg is niet veel. je bent 15, begint ws net? .
    Waarom niet op gewicht proberen te blijven, dus goed eten hard trainen dan verbrand je vet en bouw je massa.
    moet gezien jou stats goed te doen zijn
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      185 bij 72kg is niet veel. je bent 15, begint ws net? .
      Waarom niet op gewicht proberen te blijven, dus goed eten hard trainen dan verbrand je vet en bouw je massa.
      moet gezien jou stats goed te doen zijn
      Hee Teddek, bedankt man, maar kijk ik heb nu 13,7 % bf, en wil graag de wat duidelijkere contouren in me arm krijgen, dat heb ik nu nog niet als ik ze nog niet aanspan, ik fitness nu 2 Maandjes, ik snap dat ik niet teveel moet verwachten in het begin maar zou toch graag wat minder bf willen hebben, ik ga 1 Maart t/m 1 April een maandje Low Carben, en daarna clean bulken, dus we'll see!

Pieter

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

Ben het eens met Teddek. Wat heb je aan een laag vetpercentage als je eronder geen spieren hebt om mee te showen?

gewoon lekker massa erop knallen en die contouren komen dan ook wel.

Comment

Originally posted by Pieternmgn View Post
          Hee Teddek, bedankt man, maar kijk ik heb nu 13,7 % bf, en wil graag de wat duidelijkere contouren in me arm krijgen, dat heb ik nu nog niet als ik ze nog niet aanspan, ik fitness nu 2 Maandjes, ik snap dat ik niet teveel moet verwachten in het begin maar zou toch graag wat minder bf willen hebben, ik ga 1 Maart t/m 1 April een maandje Low Carben, en daarna clean bulken, dus we'll see!

Pieter
          wat Fossa zegt. als jij massa gaat pakken krijg je ook die gewilde countouren en jij zal met jij leeftijd (groei) vrij easy vet verbranden en massa bouwen. Mits je maar goed blijft eten.

als je wilt afvallen moet je zorgen dat je onder onderhoud eet, dit betekent niet persee Lowcarb.
          een maand low carben zal je zoizo weinig brengen. je lichaam heeft 3a4 weken nodig heeft om zich aan te passen aan je voedingschema en zodra je weer goed gaat eten vult je je glycogeen voorraden en vocht weer aan en ben je inweze maand verloren.

ps. een QuickFix bestaat niet.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Wat zeggen ze ook alweer? Abs op een skinny persoon is hetzelfde als dikke tieten op een dik mokkel? Die strekking in ieder geval. Ik zou gewoon lekker door bouwen. Mocht je echt per se willen afvallen dan is het gewoon een kwestie van blijven trainen en iets onder je behoefte eten.
            Train hard or go hormone

Comment

Bedankt voor de tips, ga jullie tips zeker volgen!

Pieter!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X