Vet of Overtollige huid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet of Overtollige huid

Goedemiddag Bodynetters,

Even een klein verhaaltje, tijdje terug ben ik in totaal 45 kilo afgevallen, destijds niet gelet op voeding en dergelijke, en viel kilo of 3-4 per week af.

Nu ongeveer een jaar aan de KT, zit nu in de cut en probeer nog wat vet weg te krijgen, maar mijn dokter heeft me verteld dat het slappe huid is en dat het helemaal geen zin heeft.

Ik ben 21 jaar, nu op 85 kilo bij 1,80m en 18-20% vet

Graag jullie mening en tips of dit nou vet is of slappe huid waar niets meer aan te doen is, ik upload even een foto erbij dan kunnen jullie het zien!

Alvast bedankt.
    Attached Files

Ik heb niet veel verstand van huid en dat soort zaken maar volgens mij kom je met langzaam verder cutten en de huid goed insmeren met zalfjes een heel eind.

Comment

Het mes er in.....

Ik heb hetzelfde gehad een jaar of 6 geleden, maar bij bij kwam het meer door de prothese riem die de boel door alle jaren, (een stuk of 45), uit fatsoen getrokken had.

Doordat ik ook de buik slecht kon trainen kwam ik met hetzelfde probleem te zitten als jij nu. Wanneer huid eenmaal heel erg opgerekt is komt het nooit meer goed. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar als ik je foto zo zie zal het een zware dobber worden dat nog strak te trekken zonder mes.

Ik heb dus een jaar of 5 geleden ook een buikwand correctie laten doen, en is mooi geworden. Ik heb alleen nog aan beide kanten nog ezelsoren die er nog een keer af moeten. Omdat je een flinke incisie krijgt, (van helemaal links naar helemaal rechts), krijg je altijd nog een stuk wat pas later gedaan kan worden.

Pijn heb ik nauwelijks gehad, had alleen heel veel last van vochtophoping. In het ziekenhuis hadden ze de volgende dag de drains er al uit getrokken, maar dat heb ik thuis geweten. Drie tot vier keer per week naar de chirurg om het vocht af te tappen, tot wel 700 cc toe! En het is geen pretje als je nieuwe wond zo lekker onder druk staat.

Dus gewoon heel veel buikoefeningen doen, (waar bijna idereen een hekel aan heeft), en kijken waar het schip strand....

Succes...
      Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X