moe maar voldaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moe maar voldaan

hey peepz,

ben lange tijd afwezig geweest(hoofdzakelijk werk) ,
    maar sinds augustus ben hard aant trainen, en de resultaten worden zichbaar.
    Tog twijfel ik aan me eetschema , ivm ik vaak erg moe ben.

zou dit aan me eetschema kunne liggen?
    Myn excuses ken geen bestanden meer uploaden daardoor de link
    http://dl.dropbox.com/u/82216523/Vo.xls

wat is de bedoeling? je eet 600Kcal onder onderhoud en eet een sjitload aan eiwitten...
    verlaag die eens naar max 2,5xvvm en vul de rest aan met carbs. kwa vetten zit je wel goed kan eventueel hoger.

kijk dat eens aan, je zal zowiezo verschil merken. je kan eventueel je eiwitten nog verlagen naar 2xbw en je carbs verhogen.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      wat is de bedoeling? je eet 600Kcal onder onderhoud en eet een sjitload aan eiwitten...
      verlaag die eens naar max 2,5xvvm en vul de rest aan met carbs. kwa vetten zit je wel goed kan eventueel hoger.

kijk dat eens aan, je zal zowiezo verschil merken. je kan eventueel je eiwitten nog verlagen naar 2xbw en je carbs verhogen.
      Thnx for the feedback!,

de bedoeling is om van de 16.7% vet naar de 10-12 te gaan , eind mei begin juni (is dit haalbaar?)
      Heb me eiwitten zo hoog gedaan ivm me ik dan me spierenbehoud?
      en me KH zo laag ivm je dan goed vet verbrand maar dit is dan niet oke?

Dag dat ik al wat verstand had van eten maar toch nog niet

Comment

Of het ok is? Hett werkt niet voor jou en zo hoog in eiwitten is voornamelijk broscience.

Je kan makkelijk zakken naar een procent of 12 waarbij je niet eens zo diep hoeft te snijden in je voeding. Vanaf 12 wordt het wel meestal serious business.

Uiteindelijk gaat het om kcal in vs kcal uit. Een overshot aan eiwitten voegt niks toe en door een gebrek aan carbs heb je geen energie om goed te trainen en carbs dragen ook bij aan herstel.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

he werkt wel ben eind augustus 2012 25.7% vet naar eind februari 16.7% vet gegaan , maar punt is me lichaam raakt op, slaap slecht en ben super snel moe.

welke verhoudingen zou jij aanraden? , tevens de dingen die ik eet zijn die wel goed?

Comment

Denk jij dat me goal 10/12% vet haalbaar is? eind mei/begin juni?

Comment

als je nu op 15 staat, ja tuurlijk.

Comment

is dit beter ?
                http://dl.dropbox.com/u/82216523/Vo2.xls

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X