Afvallen Door Je Hormonen In Balans Te Brengen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen Door Je Hormonen In Balans Te Brengen

vond dit een erg interessant artikel.
    echt de moeite waard om even voor te gaan zitten

GuyDroog.com - Voeding, Fitness & Lifestyle | Afvallen Door Je Hormonen In Balans Te Brengen
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Als je meer wil lezen kun je "de hormoonfactor" van Ralph Moorman lezen.

Comment

ik voeg gewoon hormonen toe, telt dat ook

wel leuk stuk 78 maar niks voor mij denk ik..

Comment

Originally posted by Pamela72 View Post
        Als je meer wil lezen kun je "de hormoonfactor" van Ralph Moorman lezen.
        het is juist een artikel dat het boek de hormoonfactor voledig de grond in bord.

Originally posted by quibus View Post

haha...
        dat gaat weer een stapje verder.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hmmm dan ga ik het even lezen.
          Is die Guy niet toevallig van Chivo opleidingen ?
          Die ligt idd in de clinch met Ralph Moorman.

Comment

Originally posted by quibus View Post

Hahaha, ouwe droogkloot
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Bij mij traint er een personal trainer die helemaal weg is van dat hormoon factor van ralph moorman. Ben benieuwd wat hij er van vindt
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Oh het zal ongetwijfeld een rol spelen. Als ik kijk naar m'n werk, beestjes met de ziekte van cushing (heeft temaken met cortisol), worden ook onwijs vet bij de buik.

Maar het is zo jammer dat mensen zich er helemaal blind op gaan staren en daardoor het compleet uit verband rukken
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Het hele artikel is tot dit samen te vatten:
                  Dik zijn is de oorzaak van een imbalans in je hormonen, niet het resultaat van een imbalans in je hormonen.

Dit klopt in 99%+ van de gevallen. Ik persoonlijk ken één persoon bij wie dit niet het geval was (door een ernstige lichamelijke aandoening was de hormoonproductie/ de hormoonwaarden sterk ontregeld. Dit is gemeten via bloedonderzoek en deze persoon is hiervoor uiteindelijk behandeld).
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Oh het zal ongetwijfeld een rol spelen. Als ik kijk naar m'n werk, beestjes met de ziekte van cushing (heeft temaken met cortisol), worden ook onwijs vet bij de buik.

Maar het is zo jammer dat mensen zich er helemaal blind op gaan staren en daardoor het compleet uit verband rukken
                    Hormonen spelen absoluut een rol in de vet distributie op het lichaam. In de meeste gevallen (bepaalde ziekten/aandoeningen daargelaten), zal dit vanzelf in balans geraken door de juiste voeding, een juiste hoeveelheid (en soort) training + voldoende slaap/rust.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      Hormonen spelen absoluut een rol in de vet distributie op het lichaam. In de meeste gevallen (bepaalde ziekten/aandoeningen daargelaten), zal dit vanzelf in balans geraken door de juiste voeding, een juiste hoeveelheid (en soort) training + voldoende slaap/rust.
                      Absoluut. En eenmaal vet wordt er door het vet ook veel verknalt
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X