Afslanktest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslanktest

Ik ben gestart met een 3 dagen afslanktest waar ik nog deelnemers voor zoek. Voor info en aanmelden zie www.3daytryout.com
    Ervaar 3 dagen of dit bevalt en beslis daarna of je door gaat om aan je uiteindelijke resultaat te werken.

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ja drie dagen 6 shakes val je idd flink af..vooral vocht.
      ik zou dit beter op fora als elle girl etc zetten daar maak je meer ksns om geld te verdienen aan domme te dikkr mensen.
      mvg q

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Ja drie dagen 6 shakes val je idd flink af..vooral vocht.
        ik zou dit beter op fora als elle girl etc zetten daar maak je meer ksns om geld te verdienen aan domme te dikkr mensen.
        mvg q
        Zoals je begrijpt gaat niemand zijn gewenste resultaat in 3 dagen behalen. Het is een 3 daagse test om te kijken of het bevalt om daarna naar een blijvend resultaat te gaan werken.

Comment

Originally posted by Mission4nutrition View Post
          Zoals je begrijpt gaat niemand zijn gewenste resultaat in 3 dagen behalen. Het is een 3 daagse test om te kijken of het bevalt om daarna naar een blijvend resultaat te gaan werken.
          Maar doordat je de eerste dagen vocht en dus kilo's verliest, trappen de meeste mensen er toch in en bestellen dan gelijk maar het(veel te) dure pakket voor de hele maand…… of niet?

Hartstikke leuk, maar je zit hier inderdaad op het verkeerde forum.
          Hier wordt voornamelijk geadviseerd hoe mensen op een verantwoorde en vooral goedkope manier kunnen afvallen.
          Last edited by rain; 21-06-2014, 20:56.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik waser niet van op de hoogte dat dit niet de juiste plek was voor dit onderwerp. In dat geval; haal maar weg

Comment

Originally posted by Mission4nutrition View Post
                Ik waser niet van op de hoogte dat dit niet de juiste plek was voor dit onderwerp. In dat geval; haal maar weg
                En nog liever zouden we deze troep helemaal niet meer in de wereld zien. Zou je dat ook kunnen doen? Onwetende mensen geld aftroggelen, gebeurt al genoeg.
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  En nog liever zouden we deze troep helemaal niet meer in de wereld zien. Zou je dat ook kunnen doen? Onwetende mensen geld aftroggelen, gebeurt al genoeg.
                  Vervelend dat je daar zo tegenaan kijkt. Dat is niet de reactie die ik krijg van de mensen die ik begeleid. Maar iedereen mag zijn mening hebben, dat is geen probleem.

Comment

Begeleider nog wel?

Comment

Lees voeding sticky eens door, goedkoper en gezonder kan niet. Deze tip is gratis
                      Een dag niet getraind...

Comment

Bij ons op het werk is er ook iemand die Herbalife verkoopt. Wij lachen er altijd mee wat voor een sekte dat is
                        Als ik hoor wat die producten kosten val ik gewoon omver, bij body en fit bestel je dat voor de helft als het niet minder is.
                        En de adviezen en de begeiding die je geeft is waarschijnlijk niet meer dan vertellen wat er hier in de sticky's staat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X