How to get Ripped??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• How to get Ripped??

Guys,

Momenteel weeg ik 72,5 kg met een vetpercentage van 10,1%
    Ik wil naar de 7% vet toe.. (Of mijn abs veel zichtbaarder te maken!)

Ik heb al een aantal discussies gelezen op verschillende forums. De eer raad het sterk aanhouden van je voeding aan, de ander zegt dat cardio doen op een lege maag helpt. Terwijl de ander dit allemaal weer afwijst

Wat is voor mij het beste om zo snel mogelijk naar de 7% a 8% vet percentage te gaan? (Of mijn abs veel zichtbaarder te maken?)
    Ik fitness nu 5 a 6x per week. En Freerun circa 5 middagen per week.
    Verder let ik op met wat ik eet, maar een eet schema heb ik niet.

Heeft iemand nuttige tips voor mij om zo snel mogelijk voornamelijk buikvet te verliezen?

Originally posted by Aquila View Post
    Verder let ik op met wat ik eet, maar een eet schema heb ik niet.
    Daar begint het al, hou nou eens bij wat/hoeveel je eet. Aan de hand van je inname de afgelopen tijd en het resultaat dat je in die periode hebt geboekt kun je je voeding aanscherpen om naar je doelen toe te werken, dat is dus gewoon de basis weten wat je eet..

Zonder iets over jouw voeding te weten kunnen wij ook niet erg veel nuttigs erover zeggen
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Zoveel manieren , de een zegt dit , de ander zegt dat!
      Dat blijf je toch houden.
      Ik zou gewoon is wat proberen en kijken of het je helpt en je er oké bij voelt.
      Cardio op een lege maag zal ook vast wel weer zijn voordelen hebben.
      Maar als jij op 10 % staat en je Abs zijn niet goed zichtbaar , misschien is het een idee om ze ook is flink af te trainen dan.
      Geen idee hoe het er bij staat natuurlijk ..

Comment

Ik bedoel dit niet vervelend, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je op 10% zit. Met jouw lengte zou je met 72 kg en 10% echt wel buikspieren moeten zien. Daar komt bij dat veel mensen hun vp onderschatten. Ik denk dus dat je hoger zit.

En over een ding zijn we het allemaal eens: om te cutten, heb je een voedingsschema nodig. Zeker beneden de 10%.
        Ik doe een gok

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
          Daar begint het al, hou nou eens bij wat/hoeveel je eet. Aan de hand van je inname de afgelopen tijd en het resultaat dat je in die periode hebt geboekt kun je je voeding aanscherpen om naar je doelen toe te werken, dat is dus gewoon de basis weten wat je eet..

Zonder iets over jouw voeding te weten kunnen wij ook niet erg veel nuttigs erover zeggen
          Begrijpelijk,
          Ik zal morgen ochtend even posten wat ik vandaag gegeten heb.

Over het algemeen eet ik:
          8:30 --> Crusly met yoghurt
          11:00 --> Stuk peperkoek (meestal met wat boter)
          13:00 --> Circa 5 bruine boterhammen, 4 met vlees onder anderen Kipfilet-Ham of Gril spek en meestal nog 1 of 2 met iets zoets erop zoals hagelslag
          15:30 --> Stuk fruit of nog een stukje peperkoek
          18:00 --> Avond eten (Wat de pot schaft... )
          21:00 --> Bananen milkshake (2 Bananen met circa 750ml melk)

Ik weet niet of je hier iets mee kunt?
          Bij voorbaat alvast bedank!

Originally posted by Lethal View Post
          Zoveel manieren , de een zegt dit , de ander zegt dat!
          Dat blijf je toch houden.
          Ik zou gewoon is wat proberen en kijken of het je helpt en je er oké bij voelt.
          Cardio op een lege maag zal ook vast wel weer zijn voordelen hebben.
          Maar als jij op 10 % staat en je Abs zijn niet goed zichtbaar , misschien is het een idee om ze ook is flink af te trainen dan.
          Geen idee hoe het er bij staat natuurlijk ..
          Snap ik,
          Help een foto misschien?
          Zoja waar zal ik deze posten? In een Privé bericht of in deze Topic?

Comment

Originally posted by Pren View Post
            Ik bedoel dit niet vervelend, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je op 10% zit. Met jouw lengte zou je met 72 kg en 10% echt wel buikspieren moeten zien. Daar komt bij dat veel mensen hun vp onderschatten. Ik denk dus dat je hoger zit.

En over een ding zijn we het allemaal eens: om te cutten, heb je een voedingsschema nodig. Zeker beneden de 10%.
            Ik heb het van de week laten opmeten, ik kwam op 24 punten uit (10,1%)
            Over mijn buikspieren: je ziet ze wel (de bovenste 4) alleen niet duidelijk genoeg naar mijn zin!

Comment

Dat is al eens een begin, maar we moeten natuurlijk ook de voedingswaarden weten. Dus hoeveel kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten je per product binnenkrijgt.

Over die foto: normaal gesproken mag je pas foto's plaatsen vanaf een bepaald aantal posts (ik meen 20), maar dat is enkel om te voorkomen dat mensen hier hun foto's spammen en daarna weer weg gaan. Dit geval lijkt me dus een uitzondering, maar misschien is het beter als je toch even een admin om toestemming vraagt. Als je die toestemming hebt, kun je hem in dit topic plaatsen.
              Ik doe een gok

Comment

Toevoeging: als je vp gemeten is, dan is dat redelijk betrouw en is die foto dus overbodig. Moet je enkel nog de waarden van je voeding berekenen en hier even plempen
                Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                  Toevoeging: als je vp gemeten is, dan is dat redelijk betrouw en is die foto dus overbodig. Moet je enkel nog de waarden van je voeding berekenen en hier even plempen
                  Ik hed de vraag net gesteld over de foto..

Hoe kan ik het beste dat berekenen? Ik heb dat nog nooit gedaan namelijk

Bedankt voor alle hulp tot nu toe!

Comment

Originally posted by Aquila View Post
                    Begrijpelijk,
                    Ik zal morgen ochtend even posten wat ik vandaag gegeten heb.

Over het algemeen eet ik:
                    8:30 --> Crusly met yoghurt
                    11:00 --> Stuk peperkoek (meestal met wat boter)
                    13:00 --> Circa 5 bruine boterhammen, 4 met vlees onder anderen Kipfilet-Ham of Gril spek en meestal nog 1 of 2 met iets zoets erop zoals hagelslag
                    15:30 --> Stuk fruit of nog een stukje peperkoek
                    18:00 --> Avond eten (Wat de pot schaft... )
                    21:00 --> Bananen milkshake (2 Bananen met circa 750ml melk)

Ik weet niet of je hier iets mee kunt?
                    Bij voorbaat alvast bedank!

Snap ik,
                    Help een foto misschien?
                    Zoja waar zal ik deze posten? In een Privé bericht of in deze Topic?

Voeding is ruk, je wilt afvallen en je voeding bestaat voor 60% uit simpele suikers.
                    Verder heb je totaal geen idee wat je nu exact binnen krijgt aan voedingsstoffen en wat je uberhaupt binnen zou moeten krijgen. Ik raad je sterk aan de sticky's omtrent voeding te lezen. Ga clean eten, groentes, vis, vlees, en voldoende vetten. Die peperkoek, hagelslag, cruesli mag je er meteen uit gooien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X