Maandelijkse vetmeting, wat te doen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pren View Post
    Als je het geld ervoor over hebt, doe je dat toch? En anders niet... Beter doe je het gewoon niet en kijk je in de spiegel. Percentage is maar een getalletje.
    Als ik het nu door een personal trainer laat doen 1x in de 3 maand.
    De andere maanden zelf met een bodyfat caliper dan klopt het toch niet over het jaar gezien.

Dan zal mijn maandelijke progressie toch niet meer betrouwbaar zijn?
    Aangezien er dan diverse methodes zijn gebruikt, ene keer bij een PT en de andere keer zelf.

Comment

nee maar dat begrijp je natuurlijk toch zelf ook wel -.-

Comment

Als je doel is 14%, en qua meting ben je dat ook.
        Maar in de spiegel ben je gewoon fattoe.

Conclusie? Juist ja, meting percentage zegt niets.
        In between obsessed periods

Comment

Originally posted by kedamn View Post
          nee maar dat begrijp je natuurlijk toch zelf ook wel -.-
          Kan ik tussendoor toch wel een keer als ik het zelf doe ook nog eens laten meten door een PT.

Ik had namelijk zelf het idee om het elke maand zelf te doen met een bodycaliper en 1 keer in de 3mnd door een Personal trainer.

Comment

doe dat
            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

doe dat
              Last edited by kedamn; 17-11-2014, 15:43.

Comment

whahahaaa.... dit is weer grappig.
                ik ben van plan om 1 keer in de 3 maand te laten meten door een PT en tussendoor zelf... wat denken juliie ervan.
                hoe vaker jullie iets anders zeggen hoe vaker ik bovenstaande zinnetje ga herhalen...
                tot jullie het er allemaal mee eens zijn

ik ben goed bezig hé! want op het forum zeggen ze het ook allemaal!
                ja hoor jochie
                ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                  whahahaaa.... dit is weer grappig.
                  ik ben van plan om 1 keer in de 3 maand te laten meten door een PT en tussendoor zelf... wat denken juliie ervan.
                  hoe vaker jullie iets anders zeggen hoe vaker ik bovenstaande zinnetje ga herhalen...
                  tot jullie het er allemaal mee eens zijn

ik ben goed bezig hé! want op het forum zeggen ze het ook allemaal!
                  ja hoor jochie
                  waarom denk je dat ik mijn verhaal heb verandert in doe dat

Comment

Beetje jammer ....

Comment

Originally posted by justme1234 View Post
                      Beetje jammer ....
                      Wat had je anders verwacht? 3 pagina's vol adviezen en jij blijft letterlijk steeds hetzelfde herhalen...

Comment

Ja ik snap het ik vraag alleen maar wat jullie van mijn voorstel vinden, thats all.

Ik snap jullie standpunt en mening en kan daar ook in meekomen.

Comment

nogmaals 3 pagina's vol met mensen die je uitleggen en antwoorden op jouw voorstel. Als je je erbij goed voelt en het geld wil uitgeven doe het. Anders SPIEGEL

Comment

Ja ik snap het ik vraag alleen maar wat jullie van mijn voorstel vinden, thats all.
                            Ronduit kut!
                            Ik doe een gok

Comment

Ik vond het sneu dat je op dbb zo afgebrand werd maar je vraagt er ook wel om he pfff

Comment

Wat is je doel? Wat zijn je status op het moment? Lengte en gewicht?
                                Als het wedstrijd gericht is is het zinvol om het maandelijks... (vaker) te doen.
                                Maar als je gewoon voor jezelf traint....en het geld goed kan gebruiken voor andere dingen hou dan gewoon de spiegel/meten/foto's in de gaten.
                                Mocht je het toch willen kun je het ook nu door een PT laten doen... en over 3 maand bijv. weer.

Als ik het nu door een personal trainer laat doen 1x in de 3 maand.
                                De andere maanden zelf met een bodyfat caliper dan klopt het toch niet over het jaar gezien.

Dan zal mijn maandelijke progressie toch niet meer betrouwbaar zijn?
                                Aangezien er dan diverse methodes zijn gebruikt, ene keer bij een PT en de andere keer zelf.
                                Op de antwoord en reactie kreeg ik geen antwoord meer op.
                                Het ging mij vooral om de bovenstaande vraag of dit wat uitmaakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X