In de afgelopen 12weken ben ik 4kg kwijtgeraakt en is mijn vetpercentage van 17% naar 13% gezakt (huidplooimeting). Nu zegt mijn vriendin steeds vaker dat ik echt iel begin te worden (valt nog reuze mee naar mijn idee). Wat is het meest verstandige? Cutten tot een vetpercentage van 10% of nu meer spieren op proberen te bouwen door meer calorieën toe te voegen?
In het geval dat ik ga bulken...
Hoe kan ik dit het beste doen? de calorieën langzaam in stappen van bijv 150 a 200kcal omhoog schroeven om te zien wat het met m'n lichaam doet of in één keer naar bijv 2700kcal gaan?
Daarnaast zit ik nog steeds met tennisarm klachten en kan daarom mijn bovenlichaam nog niet optimaal trainen. Dit schrikt mij eerlijk gezegd af omdat ik absoluut niet wil dat mijn klachten weer verergeren en m'n vetpercentage weer hard omhoog schiet...
Geslacht: man
Lengte: 1.79m
Gewicht: 76kg
bf: 13%.
In de bijlage zit mn voedingsschema in excel format.
lichaam foto 3.1.jpg
Ik zie graag het advies van jullie tegemoet!
In het geval dat ik ga bulken...
Hoe kan ik dit het beste doen? de calorieën langzaam in stappen van bijv 150 a 200kcal omhoog schroeven om te zien wat het met m'n lichaam doet of in één keer naar bijv 2700kcal gaan?
Daarnaast zit ik nog steeds met tennisarm klachten en kan daarom mijn bovenlichaam nog niet optimaal trainen. Dit schrikt mij eerlijk gezegd af omdat ik absoluut niet wil dat mijn klachten weer verergeren en m'n vetpercentage weer hard omhoog schiet...
Geslacht: man
Lengte: 1.79m
Gewicht: 76kg
bf: 13%.
In de bijlage zit mn voedingsschema in excel format.
lichaam foto 3.1.jpg
Ik zie graag het advies van jullie tegemoet!
Comment