Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@imation gewoon een split ma:benen di:borst woe:rug do:schouders vrij:benen+armen(soms) en cardio doe ik 1 keer in de week 25 km fietsen gewoon buiten rondje den bosch
nogmaals ik denk zelf dat het aan de grote hoeveelheid zuivel licht die ik naar binnen knikker ik ga eens 3 weken geen zuivel meer eten kijken of dat helpt
Bij zulke hoge vet% denk ik niet dat zuivel zo'n impact op evt. bloated lijken of dikke huid of whatever. Zuivel eruitgooien zorgt er mss voor dat je lagere kcal / suikers zal binnen krijgen maar verder zou ik er niet zo'n verschil van verwachten. Als je er toch iets uit wil gooien kan je mss beter iifym eruitgooien
inb4 iifym-goeroes, just my two cents.
@rain ik smokkel wel vaak ik eet regelmatig junkfood om aan mn kcal te komen en met regelmatig bedoel ik 2 x per week 1 kroket. overigens vanochtend naar de dokter geweest om daar mijn bf% te meten 6 punts plus digitale handvat gaven allebei 21% aan dit kan best kloppen denk ik ik ben 180 en vanochtend woog ik 86
Ga gewoon via een degelijk schema eten. Makkelijker meten, en makkelijker aan te passen. IIFYM werkt wel alleen zit je er al snel naast met je berekeningen. Een vast schema is makkelijker en in die zin effectiever.
ik zal er eens naar gaan kijken, iig moet ik maar gewoon geduld hebben op reddit lees ik veel dat het wel 6 maanden kan duren om van 22 naar 12 te gaan
Ik hoop voor je dat je dat niet serieus meent Leuk dat je bent afgevallen natuurlijk, maar er is nog een lange weg te gaan. De moeilijke kg's moeten nog komen. Wees verstandig en besteed meer aandacht aan je voeding. Dat is de sleutel.
Nee gekgenoeg niet maar dit komt miss door de eca die om de 2 weken slik. Stilt ook het hongergevoel, verder is mn kracht zelfs omhoog gegaan bench nu 110 3x in januari toen ik begon kon ik maar 96 1x
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment