hoelang

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hoelang

    Hoi,

    ik ben al een aantal maanden bezig met krachttraining. En ik ben vorig jaar ook begonnen met vechtsport.
    Ik ben gister begonnen met Fat attack van xxl nutrition ( https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-...ab_Description ).
    Nu vroeg ik mij af hoe lang zou het ongeveer kunnen duren tot ik zichtbaar vet verlies etc.
    En hoeveel kg ik kwijt zou moeten om mijn buikspieren zichtbaar te maken?
    Of hoeveel zou ik in totaal moeten wegen om zichtbare buikspieren te krijgen?

    Om jullie een beter beeld van mij te geven plaats ik hier onder mijn schema en lengte , gewicht etc.

    Leeftijd: 22 jaar
    Vrouw
    1.65 lang en de ene weegschaal zegt 72 kg en de andere 67 kg..

    Ik volg niet echt een dieet, ik eet smorgens altijd brinta en smiddags 2 boterhammen met bijvoorbeeld ei. Savonds eet ik prak, dus groente en vlees en soms groente soep als voorafje( geen aardappelen).
    Met het ontbijt neem ik 1 fat attack, met lunch 2, en rond 4 of 5 uur smiddags neem ik er nog 1 en dat is de laatste.

    Schema:

    Maandag:
    Smiddags krachttraining
    Savonds kickboksen

    Dinsdag:
    Smiddags rust of hardlopen
    Savonds Kung fu

    Woensdag:
    Smiddags krachttraining
    Savonds Kung fu

    Donderdag:
    Smiddags rust of hardlopen
    Savonds Kickboksen

    Vrijdag:
    Smiddags krachttraining
    Savonds Sanda/Kickboksen

    Weekend = rust.

    Krachttraining:

    Mijn krachttraining is eigenlijk iedere dag het zelfde,

    - Warming up: 10 minuten fietsen
    - Seated leg press: 100 kg, 3x8
    - Bankdrukken: 2x 10 kg dus 20kg in totaal, 3x8
    - Squatten met halter:2x 25kg dus 50kg in totaal, 3x8
    - Deadliften: 2x 10kg dus 20kg in totaal, 3x8
    - Zijkant buikspieren, zoveel tot ik kramp krijg.
    - Rug , zonder gewicht ivm knieblessure ( ja last van mn knie met rug oefening is raar maar waar ).
    - Triceps, tot ik geen kracht meer heb.
    - 10 minuten fietsen als cooling down.

    De reden van die rustdagen is omdat ik in 2014 aan mijn knie ben geopereerd. En heb hier nog regelmatig last van. Hoewel die van het sporten soepel blijft is het toch pijnlijk als ik te veel sport.
    Last edited by Hiedva; 29-01-2016, 15:56. Reason: extra informatie

  • #2
    Hahaha die teksten zijn altijd zo prachtig:

    Voordelen Fat Attack

    • Sterkste formule op de markt
    • Perfecte verhouding van alle werkzame stoffen
    • Unieke ingrediënten die elkaars werking versterken
    • Samengesteld door professionals op het gebied van vetverbranding

    ------------------

    Anyway welkom en succes met je doelen. Ik zou je voeding wat beter bekijken en de gekke pillen eruit trappen. Heb een artikeltje geschreven dat je wellicht kan helpen: Body Workshop - Vetverlies voor Dummies
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

    Comment


    • #3
      Welkom!

      Eerste opmerking, dump die fat attack. Gaat je niet veel helpen meer af te vallen, het enige wat lichter wordt is je portemonnee. Probeer je eten in kaart te brengen door een schema te maken, zodat je exact weet wat je binnenkrijgt en wat je eventueel méér of minder moet eten. Je kunt hiervoor de stickys op de site gebruiken. Zoals ik het nu namelijk snel bekijk eet je te weinig om goed af te kunnen vallen (klinkt gek, I know).

      Weet verder niet wat voor schema je volgt, maar je sport frequentie doordeweeks is behoorlijk hoog. Effectief trainen en resultaten boeken betekend trainen, eten en rust. De laatste twee lijken mij in jou geval niet optimaal...

      Comment


      • #4
        Ik eet mijn buik altijd vol anders ga ik snoepen.

        En ik moet erbij zeggen, dat ik geen werk of school heb dus de rest van de dag doe ik eigenlijk niks.

        Comment


        • #5
          Stevig programma dat jij daar hebt. 2x per dag.
          Komt het gewoon beter voor je uit dat je in het weekend niet sport? Anders zou ik je twee rustdagen spreiden over de week, bv. woensdag en zondag ipv ze na mekaar te nemen.

          Fatburners hebben eigenlijk een marginaal effect, goeie voeding en rust heeft (zoals reeds gezegd hierboven) 100x zoveel effect. En da's niet eens een overdrijving.

          Goed eten betekent niet weinig of minder eten, vaak integendeel. Op zich zit je met brinta, ei, vlees, groenten, ... al een stuk op de goeie weg. Ik weet niet hoeveel je eet, maar als hetgeen je opnoemde alles is dat je eet op een dag vermoed ik dat een gebalanceerd voedingsschema je zal tonen dat je net méér moet eten. (rare paradox, dat mensen als ze clean gaan eten net meer mogen/moeten eten).

          Wanneer je buikspieren zal zien kunnen we moeilijk zeggen zonder je vetpercentage en type fysiek te kennen. Algemeen voor vrouwen zie je rond de 20% toch al wat verschijnen.

          Comment


          • #6
            Word zelf misselijk misselijk van fat attack ideaal als je honger hebt

            Ik denk dat je misschien wel te weinig eet en je metabolisme een reset nodig heeft

            Comment

            Sidebar top desktop

            Collapse

            Actieve discussies

            Collapse

            Working...
            X