Hoi,
ik ben al een aantal maanden bezig met krachttraining. En ik ben vorig jaar ook begonnen met vechtsport.
Ik ben gister begonnen met Fat attack van xxl nutrition ( https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-...ab_Description ).
Nu vroeg ik mij af hoe lang zou het ongeveer kunnen duren tot ik zichtbaar vet verlies etc.
En hoeveel kg ik kwijt zou moeten om mijn buikspieren zichtbaar te maken?
Of hoeveel zou ik in totaal moeten wegen om zichtbare buikspieren te krijgen?
Om jullie een beter beeld van mij te geven plaats ik hier onder mijn schema en lengte , gewicht etc.
Leeftijd: 22 jaar
Vrouw
1.65 lang en de ene weegschaal zegt 72 kg en de andere 67 kg..
Ik volg niet echt een dieet, ik eet smorgens altijd brinta en smiddags 2 boterhammen met bijvoorbeeld ei. Savonds eet ik prak, dus groente en vlees en soms groente soep als voorafje( geen aardappelen).
Met het ontbijt neem ik 1 fat attack, met lunch 2, en rond 4 of 5 uur smiddags neem ik er nog 1 en dat is de laatste.
Schema:
Maandag:
Smiddags krachttraining
Savonds kickboksen
Dinsdag:
Smiddags rust of hardlopen
Savonds Kung fu
Woensdag:
Smiddags krachttraining
Savonds Kung fu
Donderdag:
Savonds Kickboksen
Vrijdag:
Smiddags krachttraining
Savonds Sanda/Kickboksen
Weekend = rust.
Krachttraining:
Mijn krachttraining is eigenlijk iedere dag het zelfde,
- Warming up: 10 minuten fietsen
- Seated leg press: 100 kg, 3x8
- Bankdrukken: 2x 10 kg dus 20kg in totaal, 3x8
- Squatten met halter:2x 25kg dus 50kg in totaal, 3x8
- Deadliften: 2x 10kg dus 20kg in totaal, 3x8
- Zijkant buikspieren, zoveel tot ik kramp krijg.
- Rug , zonder gewicht ivm knieblessure ( ja last van mn knie met rug oefening is raar maar waar ).
- Triceps, tot ik geen kracht meer heb.
- 10 minuten fietsen als cooling down.
De reden van die rustdagen is omdat ik in 2014 aan mijn knie ben geopereerd. En heb hier nog regelmatig last van. Hoewel die van het sporten soepel blijft is het toch pijnlijk als ik te veel sport.
ik ben al een aantal maanden bezig met krachttraining. En ik ben vorig jaar ook begonnen met vechtsport.
Ik ben gister begonnen met Fat attack van xxl nutrition ( https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-...ab_Description ).
Nu vroeg ik mij af hoe lang zou het ongeveer kunnen duren tot ik zichtbaar vet verlies etc.
En hoeveel kg ik kwijt zou moeten om mijn buikspieren zichtbaar te maken?
Of hoeveel zou ik in totaal moeten wegen om zichtbare buikspieren te krijgen?
Om jullie een beter beeld van mij te geven plaats ik hier onder mijn schema en lengte , gewicht etc.
Leeftijd: 22 jaar
Vrouw
1.65 lang en de ene weegschaal zegt 72 kg en de andere 67 kg..
Ik volg niet echt een dieet, ik eet smorgens altijd brinta en smiddags 2 boterhammen met bijvoorbeeld ei. Savonds eet ik prak, dus groente en vlees en soms groente soep als voorafje( geen aardappelen).
Met het ontbijt neem ik 1 fat attack, met lunch 2, en rond 4 of 5 uur smiddags neem ik er nog 1 en dat is de laatste.
Schema:
Maandag:
Smiddags krachttraining
Savonds kickboksen
Dinsdag:
Savonds Kung fu
Woensdag:
Smiddags krachttraining
Savonds Kung fu
Donderdag:
Savonds Kickboksen
Vrijdag:
Smiddags krachttraining
Savonds Sanda/Kickboksen
Weekend = rust.
Krachttraining:
Mijn krachttraining is eigenlijk iedere dag het zelfde,
- Warming up: 10 minuten fietsen
- Seated leg press: 100 kg, 3x8
- Bankdrukken: 2x 10 kg dus 20kg in totaal, 3x8
- Squatten met halter:2x 25kg dus 50kg in totaal, 3x8
- Deadliften: 2x 10kg dus 20kg in totaal, 3x8
- Zijkant buikspieren, zoveel tot ik kramp krijg.
- Rug , zonder gewicht ivm knieblessure ( ja last van mn knie met rug oefening is raar maar waar ).
- Triceps, tot ik geen kracht meer heb.
- 10 minuten fietsen als cooling down.
De reden van die rustdagen is omdat ik in 2014 aan mijn knie ben geopereerd. En heb hier nog regelmatig last van. Hoewel die van het sporten soepel blijft is het toch pijnlijk als ik te veel sport.
Comment