Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten

Ik zit al een tijdje in de cut, ongeveer een week of 3, en moet zeggen dat het redelijk goed gaat. Heb mijn voeding stilletjes afgebouwd en heb nu zelfs momenten dat ik geen honger heb.Zoals vandaag, redelijk drukken dag gehad en infeite maar 2 keer gegeten, ik weet dat het niet goed is voor te cutten maar kan het infeite kwaad dat je laat me zeggen twee dagen in de week maar een maaltijd of twee- drie nuttigd en de andere dagen gewoon eet. Omdat ik met winstrol bezig ben heb ik geen schrik om spieren te verliezen maar ben toch liever zeker.

Trainen gaat infeite ook lekker door de winstrol ben ik toch sterker geworden, en train nu meestal in de zone rond 80% van mijn max.hartslag.

Grtz
    stil growing

ik zou toch proberen om meerdere keren te eten, dan ben je iig zeker.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Tijdens de cut is het belangrijker dat je meer eiwitten inneemt dan in de bulk.
      Je verlaagt je calorieën en je KH's en eventueel schrappen van lactose houdende zuivel!
      Cutten betekent niet minder eten!!!!
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Door het cutten zelf gaat je stofwisseling al zakken. Dit is een natuurlijke reactie van het lichaam om te kunnen overleven bij weinig voedsel.
        Als je maar 2 maaltijden per dag neemt gaat je stofwisseling helemaal plat liggen, waardoor het cutten moeilijker word omdat het lichaam juist alles vast gaat houden. Het is dus zeker van belang om elke dag gewooon je 6 maaltijden te blijven nuttigen.
        Om zo min mogelijk spiermassa te verliezen schroef je je eiwitten op, dit in combinatie met je kh naar beneden te brengen

Grtz.

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Helemaal eens met Harold!
          Ook al gebruik je winstrol, als je er niet goed bij eet kun je wel degelijk spieren verliezen hoor.
          In de bulk kun je op je junkdag wel veel minder eten als je zou willen maar in de cut juist beter niet, dan is het beter om op je junkdag wat meer of in ieder geval anders te eten.

Zonder regelmatige voeding geen goede verbranding dus minder vetverlies en groter risico op spierverlies.
          De regelmaat vast houden dus Snipke!  

Comment

Idd, eens met bovenstaande posts. Ik snap ook niet hoe je maar 2x op een dag kan eten, dan heb je juist honger lijkt me.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

en en en

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat iedereen zegt wist ik uiteraard al, maar de vraag was en misschien niet duidelijk gezegd door mij in vorige post. Kan het kwaad dat je soms eens een dag maar twee keer eet of zo en de dag erna terug gewoon eet. En ja ik heb soms van die dagen dat ik met twee maaltijden genoeg heb, ik weet niet hoe dat dat komt,maar meestal is dat wanneer ik ga cutten en mijn voeding stilletjes afbouw.

Ik dacht dat het misschien soms geen kwaad kan om je lichaam wat rust te gunnen (minder eten) en dan de dag erna de verbranding terug omhoog gooien

Grtz
                stil growing

Comment

Had de vraag wel begrepen hoor en er dacht ik ook antwoord op gegeven.
                  Zou je dan moeten zien als een junkdag en in de cut is een junkdag met nog minder eten juist niet slim.

Comment

Hoi Snipke,

Misschien heb je hier wat aan. Dit eet ik iedere dag (iig door de week(:
                    Ontbijt: 45 gram wei eiwit
                    20 gram koolhydratenpoeder of 50 gram brinta

10.30 uur: 250 gram magere kwark
                    2 broodjes met kaas

12.30 uur: blikje tonijn op waterbasis
                    2 broodjes droog

15.00 uur: 2 broodjes of 50 gram brinta
                    40 gram eiwitpoeder of 250 gram magere kwark

Na de training vitargo en aminozuren

's avonds normaal warm eten (pasta/rijst/aardappelen, wel mager bereid, bijvoorbeeld stomen)

Voor het slapen gaan een eiwit maaltijd (shake of eieren oid).

In totaal 2500 calorien (gemiddeld natuurlijk). 250 gram eiwitten, 50 gram vet, 325 gram koolhydraten.

Hiermee tot nu toe van 18 naar 13% gegaan.

Groet,

Go for it

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (go for it @ Aug. 10 2005,10:30)]Hoi Snipke,

Misschien heb je hier wat aan. Dit eet ik iedere dag (iig door de week(:
                      Ontbijt: 45 gram wei eiwit
                                 20 gram koolhydratenpoeder of 50 gram brinta

10.30 uur: 250 gram magere kwark
                                    2 broodjes met kaas

12.30 uur: blikje tonijn op waterbasis
                                    2 broodjes droog

15.00 uur: 2 broodjes of 50 gram brinta
                                    40 gram eiwitpoeder of 250 gram magere kwark

Na de training vitargo en aminozuren

's avonds normaal warm eten (pasta/rijst/aardappelen, wel mager bereid, bijvoorbeeld stomen)

Voor het slapen gaan een eiwit maaltijd (shake of eieren oid).

In totaal 2500 calorien (gemiddeld natuurlijk). 250 gram eiwitten, 50 gram vet, 325 gram koolhydraten.

Hiermee tot nu toe van 18 naar 13% gegaan.

Groet,

Go for it
                      te weinig eiwitten te weinig vet en te veel kh's lijkt mij!

In mijn cut zat ik rond de 400 gr eiwit, 100gr vet en tussen de 100 en 200gr kh's.

Om je spijsvertering op te peppen zou ik aanraden overal wat peper op te doen ( natuurlijke fatburner ) het zijn de kleine dingen op de momenten.

Comment

wat deed het voor jou rey.
                        Vanaf hoeveel bf kwam je en waar eindigde je op?

Hoe krijg je trouwens 400 gram eiwit weg per dag.
                        heb al moeite met 250.

Thanks voor antwoord.

Groet,

Go for it

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (go for it @ Aug. 11 2005,14:54)]wat deed het voor jou rey.
                          Vanaf hoeveel bf kwam je en waar eindigde je op?

Hoe krijg je trouwens 400 gram eiwit weg per dag.
                          heb al moeite met 250.

Thanks voor antwoord.

Groet,

Go for it
                          Van 23% naar 17%

Hoe ik alles wegkreeg simpel 2 bakken kwark ( tot de eerste 8 weken van de cut )

110gr

6 shakes op een dag ( ik heb laatst 14,5kg ingeslagen ) 30gr per shake is dus 180 gr

2x per dag 12 eieren waarvan 10 wit 2 heel

1 heel ei is 6 gr eiwit alleen wit 3gr

60gr uit wit
                          24gr uit hele eieren

Dat is al 374gr

Dan had ik nog havermout voor de kh's

En 3 kleine porties rijst met 150 á 200gr gegrillde kip en soms wat doppinda's voor de vetten.

Als supp's gebruikte ik Multi Vit, BCAA's, Vit B12 ( tab )

De laatste 8 week werd mijn schema:

havermout met water

rijst, kip, groente ( broccoli of asperges deze werken namelijk vochtafdrijvend )

12 eieren met rauwkost

rijst, kip,groente

havermout met water

12 eieren met rauwkost

rijst gegrillde kip en groente

Tijdens mijn cardio sessies 's ochtends dronk ik 2,5 liter water waarvan een halve liter water met whey ( 40gr eiwit en 3 bcaa tabs )
                          Ik cardio minstens een uur en verhoog dit in een later stadium om het lichaam te laten schrikken tot 2uur ( ik ga uit van een hartslag die voor mij ideaal is voor vetverbranding 220- je leeftijd=... x 0,6= ....slagen p/m= ideale hartslag )

Na de krachttraining waarbij 2 tot 3 liter water er doorheen ging ( waarvan een 0,5liter met whey ) ook weer 3 bcaa tabs ( waren vrij lichte tabs moest ik 12 van per dag innemen )

Comment

tnx voor antwoord.

Ga je met zoveel eiwitten eten ook op een eiwit lijken. Grapje.

Groet,

Go

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (go for it @ Aug. 12 2005,10:12)]tnx voor antwoord.

Ga je met zoveel eiwitten eten ook op een eiwit lijken. Grapje.

Groet,

Go
                              Nee valt mee hoor.
                              Was mijn eerste cut dieet en beviel mij wel!
                              Tijdens mijn totale 16 week heb ik zowel tijdens mijn cardio als tijdens mijn krachttraining geen ammoniak geur geroken tijdens het zweten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X