Slanker bij de buik en benen maar......

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slanker bij de buik en benen maar......

HOI

IK HEB EEN PROBLEEM, IK TRAIN 4 5 KEER PER WEEK, WIL MEER KRACHT, DOOR HARD TE TRAINEN, HEB EEN GOEDE BOVENLICHAAM, MAAR MIJN BUIK EN BENEN ZIJN WAT TE DIK, EN ALS IK TEVEEL CARDIO GA DOEN, GA IK MEER KRACHT VERLIEZEN, EN MASSA OP M'N BOVENLICHAAM. KAN IK MET EEN BEPAALDE OEFENING TOCH DUNNERE BENEN KRIJGEN MET EEN STRAK KONTJE

Plaatselijk afslanken bestaat niet; sorry.
    Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

Helemaal eens met Bicepsman.

Maar als je de cardio naast je gewone training doet en daarbij goed op je voeding let, met name de eiwitjes natuurlijk, zul je toch meer vet verbranden dan spiermassa verliezen.
      En aangezien je zegt dat het vet voornamelijk op je buik en benen zit zou je dan dus toch wat resultaten moeten kunnen behalen...

Succes ermee in ieder geval!  

Comment

Helaas is het hoogstwaarschijnlijk ook genetisch bepaald maar dat houd niet in dat je er niets aan kan doen.
        Als het genetisch bepaald is zal je door cardio misschien eerst op andere plekken vet verliezen voordat "probleem" gebieden aan de beurt komen. Dus dan verlies je hoogstwaarschijnlijk ook massa op je bovenlijf.
        Ik zou gewoon een tijdje squats e.d proberen maar met een hoger aantal reps b.v 15 of 20.
        Je moet uitzoeken wat bij JOU het meeste resultaat oplevert.
        Het is denk ik heel moeilijk om een kant en klaar antwoord voor je te geven.

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Shannasse @ Mei. 02 2003,20:18)]

Helemaal eens met Bicepsman.

Maar als je de cardio naast je gewone training doet en daarbij goed op je voeding let, met name de eiwitjes natuurlijk, zul je toch meer vet verbranden dan spiermassa verliezen.
          En aangezien je zegt dat het vet voornamelijk op je buik en benen zit zou je dan dus toch wat resultaten moeten kunnen behalen...

Succes ermee in ieder geval!  
          Nix meer toe te voegen.

Grtz

Comment

Plaatselijk vet verbranden is helaas onmogelijk het is wel zo dat de plekken waar het er het snelst aankomt ook weer het snelst af zal gaan.
            Gewoon goed naar Shannasse luisteren dan moet het goed komen

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Er zijn wel mogelijkheden om plaatselijk af te vallen. Vooral op je buik en heupen, maar dan moet deze post verplaatst worden naar de/het anabolen forum. Ik heb zelf ook het probleem en ben dus serieus aan het kijken (info + ervaringen inwinnen) wat ik hier aan kan doen. Helios schijnt een middel te zijn dat hier speciaal voor is gemaakt, men noemt het ook wel de chemische liposuctie. Ik heb al een paar flesjes in huis gehaald, maar moet eerst meer weten voordat ik er mee begin. Is er toevallig iemand op dit forum met meer info

What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Heb er geen ervaring mee en ken ook geen mensen die het gebruikt hebben geloof ik
                Wat ik er van weet maakt dat ik het net als t3 ( weet dat het niet echt te vergelijken is ) te extreem voor mij is.
                Gewoon goed dieeten met in het verlengde daarvan cardio.
                Eventueel iets als clen.

Greets...

Comment

helios is clenbuterol opgelost in yohimbe.
                  je moet het opbouwend gebruiken. puur om te zien of je ertegen kunt.
                  ter plekke in buik of heupen injecteren.
                  beste is 2x per dag.
                  hooguit 2ml per dag gebruiken. dus ik zou beginnen met 1x per dag aan beide kanten 0,5ml. (of nog minder). en dan binnen week opbouwen (indien je geen last hebt) naar 2x per dag 2x 0,5ml.
                  binnen 2 weken zou je resultaat moeten zien. het vet onderhuids wordt losser, de huid dunner. in het begin kan het een beetje raar aanvoelen. (klonterig)
                  ben heel benieuwd naar je resultaat, diet. ik ga het ook voor de zomer gebruiken als mn buikvet nog teveel is.
                  maat van me gaat volg. week beginnen.
                  ikzelf heb ooit pgf2 gebruikt. dit vernietigt vetcellen. ken iemand die het hele jaar door gebruikt. heeft droogste buik van nederland. maar ik hoef het niet meer. je gaat nog net niet dood.

sja, curioso: nu ken je wel iemand die het kent.

greetzz bruce
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

to bodybuilder: als je benen en buik te dik zijn:
                    train je je benen wel elke week, en: loop je veel?
                    voor benen en buik is (hard)lopen de aangewezen verbrander.
                    (evt. fietsen)

greetzz bruce
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Mei. 06 2003,12:50)]helios is clenbuterol opgelost in yohimbe.
                      je moet het opbouwend gebruiken. puur om te zien of je ertegen kunt.
                      ter plekke in buik of heupen injecteren.
                      beste is 2x per dag.
                      hooguit 2ml per dag gebruiken. dus ik zou beginnen met 1x per dag aan beide kanten 0,5ml. (of nog minder). en dan binnen week opbouwen (indien je geen last hebt) naar 2x per dag 2x 0,5ml.
                      binnen 2 weken zou je resultaat moeten zien. het vet onderhuids wordt losser, de huid dunner. in het begin kan het een beetje raar aanvoelen. (klonterig)
                      ben heel benieuwd naar je resultaat, diet. ik ga het ook voor de zomer gebruiken als mn buikvet nog teveel is.
                      maat van me gaat volg. week beginnen.
                      ikzelf heb ooit pgf2 gebruikt. dit vernietigt vetcellen. ken iemand die het hele jaar door gebruikt. heeft droogste buik van nederland. maar ik hoef het niet meer. je gaat nog net niet dood.

sja, curioso: nu ken je wel iemand die het kent.  

greetzz bruce
                      Bruce, Na m'n kuur wil ik gaan starten met helios. Heb gelezen dat het goed werkt in combinatie met cytomel (T3). Helaas kan ik even niet aan T3 komen, dus misschien moet ik nog even geduld hebben.

Zodra ik start zal ik je op de hoogte houden van het resultaat.

What's the difference between your wife and your gear?
                      They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                      I also love them both, and can't live without them.

Comment

Oke nu ken ik wel iemand... Blijf van mening dat gewoon met dieet, cardio en clen het ook moet kunnen. Ben gewoon erg voorzichtig het is behoorlijke troep en er is niet bewezen dat het uitsluitend vet-cellen vernietigd.
                        Er zijn ook mensen die een combi met t3 en helios doen

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 06 2003,16:53)]Er zijn ook mensen die een combi met t3 en helios doen

Greets...
                          Zoals Diet bedoel je?  

Comment

Dieet??
                            Niet dat ik weet toch

Greets...

Comment

Staat er toch echt hoor, direct boven jouw post dat er mensen zijn die dat doen...

Wel goed lezen hè!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X