cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio

hello iedereen,

ik vroeg mij af wat er het eerst afgaat met cardio te doen. vet of spieren? waarschijnlijk eerst vet. ik zou tegen februari beginnen cutten, en alles op alles zetten met cardio. dan zie ik het echter niet zitten, om daarbij nog is 4 tot 6 maal te trainen. kan ik bijvoorbeeld een 6 tot 8tal weken 4 tot 6 maal cario doen, en mn krachttraining eerder verwaarlozen? of breng ik mijn opgebouwde spiermassa in gevaar. hoe kan ik hier best een evenwicht in zoeken?

Greetzz Lorenzo

Originally posted by lorenzo lamaz View Post
    hello iedereen,

ik vroeg mij af wat er het eerst afgaat met cardio te doen. vet of spieren? waarschijnlijk eerst vet. ik zou tegen februari beginnen cutten, en alles op alles zetten met cardio. dan zie ik het echter niet zitten, om daarbij nog is 4 tot 6 maal te trainen. kan ik bijvoorbeeld een 6 tot 8tal weken 4 tot 6 maal cario doen, en mn krachttraining eerder verwaarlozen? of breng ik mijn opgebouwde spiermassa in gevaar. hoe kan ik hier best een evenwicht in zoeken?

Greetzz Lorenzo
    ik vroeg mij af wat er het eerst afgaat met cardio te doen. vet of spieren?
    In eerste instantie haal je eerst je energie voor je cardio uit koolhydraatbronnen daarna volgen de vetbronnen (in je lichaam evt.) en daarna je eiwitbronnen (deze kunnen evt. je spieren zijn).
    Of je nu vet of spieren verbrandt tijdens cardio ligt louter aan je voedingschema. Is je voedingschema goed afgestemd op het cutten dan zal het je helpen vet te branden.

kan ik bijvoorbeeld een 6 tot 8tal weken 4 tot 6 maal cario doen, en mn krachttraining eerder verwaarlozen?
    Ligt eraan wat je doel is. Wil je alleen vet verbanden om een mooi gespierd lichaam eronder vandaan te toveren? Of wil je alleen maar afvallen. In de zin van zoveel mogelijk kilo's verliezen?
    Last edited by Achilles; 15-10-2006, 10:41.

Comment

kan ik bijvoorbeeld een 6 tot 8tal weken 4 tot 6 maal cario doen, en mn krachttraining eerder verwaarlozen? of breng ik mijn opgebouwde spiermassa in gevaar. hoe kan ik hier best een evenwicht in zoeken?
      Zeker niet stoppen met trainen gozer...Als je droger wilt komen te staan moet je meer calorien verbranden dan je binnen krijgt. Minder eten dus en meer verbranden. Maar overdrijf dit niet. Probeer je doelstellingen in een wat langere periode te behalen. probeer dus niet ff snel in 6 weken 10% BF te verliezen anders gaat het je zeker spiermassa kosten, mits je natural traint dan...!!

Doe of s'ochtend op een nuchtere maag 30 tot 45 minuten cardio zo'n 3 tot max 4 keer in de week, of doe je cardio direct na je workout. Dit omdat je op deze momenten je koolhydraten (glycogeen) al verbruikt hebt en dus sneller overschakelt op vetverbranding.

correct me if i'm wrong anybody....
      They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
      Don't stimulate....Annihilate!!!
      Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X