Stacker en fatburner werkt dat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stacker en fatburner werkt dat?

hallo mensen ik wil graag afvallen en daaarna wat gespierder worden...
    ik heb op internet bij bodystore wat gevonden

Stackers in combinatie met fatburners en wou graag weten of dit werkt..
    Ik doe normaal gesproken 3 keer in de week aan voetbaltraining + nog een wedstrijd... zou dit gaan werken bij mij?

ik ken ook wel iemand die voor mij anabolen kan regelen maar dit werkt toch nie als je niet elke dag volop aan krachttraining doet???

ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen

Bedankt !
    Trainen voor die spiertieten

Stackers werken wel. Eigen ervaring. Je valt er echt door af. Hoewel ik ze nooit meer ga gebruiken omdat ik maar vijf uur per nacht sliep en mijn hart ging soms als een razende tekeer.

Daarom worden stackers afgeraden als je veel duursport doet bijv. voetbal. Een verhoogde hartslag en vervolgens ook duursporten is voor sommigen vragen om problemen.

Meer spiermassa krijg je door krachttraining. Als je dat niet doet, hebben anabolen weinig effect.
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Als je hier voor het eerst komt, is het de bedoeling dat je je even gaat voorstellen in het daarvoor bestemde gedeelte van deze site. Aangezien er ook een vraag naar boven komt over anabolen gooi ik een slotje op dit topic. Hoe het hier allemaal werkt kan je precies lezen in de regels. Ik zou zeggen lees ze even door.

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X