Train 3 maal per week 1,5 uur maar wordt zwaarder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Train 3 maal per week 1,5 uur maar wordt zwaarder

Hoi,

Ik ben sinds een maand begonnen met trainen bij een fitness centre. Samen met de instructeur een cardio schema gemaakt

16 min: fietsen
    15 min: steppen
    16 min: hardlopen
    15 min:cross-trainer
    buikspieren
    rug
    benen

probeer elke dag 3 liter water te drinken

toen ik begon woog ik 108 kilo, maar nu weeg ik 110 kilo en ik wilde graag afvallen. Ik heb begrepen dat het komt op door de spier opbouw.
    Gesproken met de instructeur en die heeft aangegeven dat het later weer goed komt.

Kan iemand me wat meer informatie hierover geven of moet ik toch minder gaan eten?

Originally posted by ilyass View Post
    Hoi,

Ik ben sinds een maand begonnen met trainen bij een fitness centre. Samen met de instructeur een cardio schema gemaakt

16 min: fietsen
    15 min: steppen
    16 min: hardlopen
    15 min:cross-trainer
    buikspieren
    rug
    benen

probeer elke dag 3 liter water te drinken

toen ik begon woog ik 108 kilo, maar nu weeg ik 110 kilo en ik wilde graag afvallen. Ik heb begrepen dat het komt op door de spier opbouw.
    Gesproken met de instructeur en die heeft aangegeven dat het later weer goed komt.

Kan iemand me wat meer informatie hierover geven of moet ik toch minder gaan eten?

post eerst is ff een schema van wat je zoal eet op een dag !

Comment

Ik heb mijn beroep niet echt mee. Zit vaak achter de computer. Op zondag fluiten ik wedstrijden voor de knvb. Naast het training doe ik niet echt veel aan bewegen.

Ik eet drie maaltijden per dag. Some eet ik er nog wat tussen door, zoals fruit.

Comment

Zie waarschuwing, stel je eerst even op de juiste plaats voor graag.

Er is zo heel weinig over te zeggen, je gewicht kan stijgen maar je vetpercentage dalen. En mensen die willen afslanken willen normaal gesproken alleen vet kwijt, spieren wil je behouden natuurlijk!
        Alleen naar de weegschaal kijken is dus niet de juiste manier, om te weten of het goed gaat of niet zul je naast de weegschaal ook naar je vetpercentage moeten kijken. Als het goed is kunnen ze dit op de sportschool meten.

Over je training, zoals je het opschrijft doe je eerst cardio en daarna een beetje krachttraining. Als je even het complete schema geeft, dus inclusief de oefeningen die je doet, kunnen we daar vast nog wel wat aan verbeteren.
        Het is hoe dan ook altijd beter om éérst krachttraining te doen en daarna pas cardio, daarbij is het onzin om alleen krachttraining te doen voor de paar spiergroepen die je noemt. Dat kun je veel beter voor alle spiergroepen doen.

Verder is je voedingsschema natuurlijk heel erg belangrijk dus plaats dat ook even in het juiste onderdeel.

Comment

afvallen en spieropbouw is ook niet echt the right combo
          on the road to get huge

Comment

Ik zou even je voedingschema posten kunnen we wat meer over je voeding zeggen. Verder zou ik alle spiergroepen trainen en zeker niet 3x per week dezelfde spiergroepen trainen.
            Het is ook beter om eerst krachtraining te doen en dan pas cardio. Door de krachttraining word je energie voorraad aangesproken. Deze zijn na de de krachttraining dus een eind leeg. Vandaar is het beter om daarna cardio te gaan doen. Met een lege energie voorraad zullen snelller je reserves worden aangesproken.

grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

probeer zo vaak mogelijk 20/30 min. cardio perdag te doen!

niet vet eten, geen wit brood-varkensvlees etc etc.

standaard dingen!

NIET snoepen geen chips-taart-cola etc!

je zou kunnen proberen een maaltijd te vervangen met een eiwit shake

Comment

als je voeding op orde is en je cardio't er ook nog bij zou je in 1 maand niet 2 kg moete aankomen
                zou toch even je voeding nakijken
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X